А што ако имале по неколку имиња или во текот на животот стекнале уште едно име? Едниот Евангелист го нарекол по едното име, другиот по другото токму по Божја волја за да се знаат и двете имиња на истиот човек. Петар претходно бил Кифа, после е наречен Петар, Савле - Павле, Јаков - Израел, Аврам - Авраам.
Грешите што напаѓате на фактографијата. Фер би било да се нападне концептот доколку има слабости. АКО концептот на христијанството не функционира разобличете го. Фактографијата може да се напаѓа, бидејќи е потребно предзнаење за да се одговори во врска со контрадикторноста. Бидејќи само експертите знаат за фактичките прашања, мнозинството народ не знаеме да одговориме затоа противниците на христијанството го напаѓаат за контрадикторност на одредени факти, а не за промашувањата на концептот. Дури и за експерт за библиските настани може да останат неразјаснети факти и дали тоа нешто значи. Едноставно ние не знаеме се што било и како било.
Пример за контрадикторност. Времињата околу последниот Христов ден според 4 Евангелија. И јас бев збунет околу сатницата на настаните, ама сосема друго излегува кога ми кажаа дека Јовановото Евангелие времето е кажувано според римскиот календар, каков што е нашиот, а останатите 3 евангелија времето го даваат по еврејско мерење на времето (6 сати покасно). Тогаш се излегува складно. Така излегува и со останатите „контрадикторности“. Потребни се одредени факти после што контрадикторноста исчезнува. Зошто не го нападнете глобалниот концепт на христијанското верување. Кога се напаѓаат другите идеологии не треба да се занимаваме со точки, запирки, треба да се критикуваат промашувањата/контрадикторностите на системот на верување.