Aprilia RS125 R

  • Креатор на темата Креатор на темата Sase91
  • Време на започнување Време на започнување
sefe ti pisuva 33 deka si, a decava so baraat pamet se se srednoskolci :D
 
Леле леле муабети еј!

Ај да не мавам Delete нека останат :) малце да ја развеселиме темава...
 
Apriliava e top moi drugari imaat i ekstra samo malce cenava e visoka 5200 evra ama mislam deka se isplati zatoa sto e top za 15-16 godisni deca
 
Дека е скапа скапа е.Ама кај мене дома нема шанси да ми дадат да возма нешто за што неможам да имам дозвола т.е. 600ка или поголема а и испоплашени се од мотори мн за вој едвај ги натерав.Инаку знам дека има мн поуави мотори што може да се најдат за тие пари ама до 125 кубика најбрза е априлиава и некаке најголема, масвина спрема другите
 
Sase91 напиша:
Дека е скапа скапа е.Ама кај мене дома нема шанси да ми дадат да возма нешто за што неможам да имам дозвола т.е. 600ка или поголема а и испоплашени се од мотори мн за вој едвај ги натерав.Инаку знам дека има мн поуави мотори што може да се најдат за тие пари ама до 125 кубика најбрза е априлиава и некаке најголема, масвина спрема другите
Ајде адјде... Не се жали... Моторчето ти е супер. А и за почетник не е добро да му дадеш јак мотор. Ке се убие некаде :)
 
Луѓе...да ви дам некое апче за смирување... 5200 евра јас да доверам на 15 годишно детиште и тоа ај да е кола, ами скутер со екстра скапи делови ...не знам кој е тој родител да е толку ЛУД!

Изгледа некои луѓе салам ги чеша џебот...:tapp:
 
Е што да не ми купеше ќе се тепавме со брат ми за скутерот.А да одам пешки несакав баш,кола неможам да возам, да ми купи ист скутер што ќе ми е 2 исти да имам па овој еве.А инаку супер е супер оди и све, иако уште го немам до крај испробано ќе чекам до 1000км така ми рекоа од сервис.Али сеа за сеа супер е.
 
Sase91 напиша:
А инаку супер е супер оди и све, иако уште го немам до крај испробано ќе чекам до 1000км така ми рекоа од сервис.Али сеа за сеа супер е.
Немој да се силиш да го испробуваш... Можеш само да направиш некоја беља. А во испробувањето спаѓа и притискање до даска т.е. немора да возиш којзнае колку за да дојде обртомерот до црвено. Со прва 30-40 или втора 60-70. Значи од сервис те советуваат до 1.000 км да не го оптеретуваш до максимум. Јас би те советувал од тоа да се воздржиш до некои 1.500 км да легнат добро деловите. И турај квалитетно масло.
 
Некој па ми викаат до 500 км сеа до 1500 нема врска за пола месец ќе направам 1500 не е мн.Инаку и уште нешто да те прашам дали има врска во развозувањево(до 1500Км) да го возам сам или може и со 2 нема врска тоа само да пазам на обртометарот???? И дали под тоа до 1500 мислиш цело време да го возам под 5,500обртаи па потоа до некоја друга "граница" и на крај до максимум???
 
Sase91 напиша:
Некој па ми викаат до 500 км сеа до 1500 нема врска за пола месец ќе направам 1500 не е мн.Инаку и уште нешто да те прашам дали има врска во развозувањево(до 1500Км) да го возам сам или може и со 2 нема врска тоа само да пазам на обртометарот???? И дали под тоа до 1500 мислиш цело време да го возам под 5,500обртаи па потоа до некоја друга "граница" и на крај до максимум???

Вака сеа... Сам или со двајца не е исто. Особено за 125 машина (ке видиш каква разлика има во перформансите особено на угорнини :)). Ама немај гајле. Сепак тоа е тебе да те вози, а не обратно. Вози го и со двајца не е ништо страшно. А тоа со обртомерот... Гледај да не го носиш до црвено (колку ке можеш да издржиш незнам оти сепак кеифот е голем) многу често. А колку ке го “штедиш“ сепак е на тебе. Колку повеќе го цедиш 1) потрошувачката е огромна (може да помине 8л на 100) 2) се трошат деловите и тн... а сепак имаш 6 брзини и немаш потреба од цедење (освен во ситуации кога има бркање. Тогаш ЗАДОЛЖИТЕЛНО Е ОБРТОМЕРОТ ДА ОДИ ВО ЦРВЕНО). А дали ке возиш 80 со 3-та или 6-та пак е 80.
 
Зборот ми беше дали додека не направам на пр 1000км можам да возам 2, дали тоа ќе прави некакви проблеми во легнувањето на деловите и во понатамошната работа на моторот.Инаку знам дека има разлика.Имам возено развозена ваква на еден другар и во забрзувањето разликата е мн голема и во угорнини, скоро во се.фала многу на одговориве.Инаку почнав да му ставам ELF Moto 2XT tech мислам дека добро ќе биде, ти кое ми го препорачуваш?
 
Па за маслото важно да е синтетичко, не е битна марката и гледај исто да ставаш, немој да менуваш еднаш вакво еднаш инакво. А возењето на 2-ца... Нема врска со легнувањето на деловите. Впрочем 2*65 кг=130. А што ако сам си 130 кг тежок? Ништо... Исто ти се фаќа. Терај таму и уживај. А го регистрира? Ме интересира колку е за регистрација, пошо пред 2 години плаќав 2800 денари (комплет се). Е сега се доплаќа и за таблица и сообраќајна... Значи чисто регистрација?
 
Ај јас да се уклучам во дискусијава: Мене ми имаат кажано дека најдобро 2Т масло е масло за картинзи(незнам точно која фирма) е сега малце повеќе ќе ти чури, но затоа имаш одлично подмачкување со оглед на тоа што картингот е високотуражна машина (не дека априлијата не е ама картингот мислам дека дига околу 15000+ вртежи). Иначе ова ми го има кажано човек кој се разбира а не некој шалабајзер по улица.
 
Го немам уште документите ги чекам оти ми го донесоа одма моторот коа стаса у продавница.Инаку бев прашав вкупно е 4800(незнам дали со осигурање или без) сосе таблици и се.Инаку ме интересира и колку е каското за мотори и по што се одредува висината на уплаќањето за масло.Инаку ова за картинзи улјето, можеби тоа дека е добро ама несакам да ми чури моторот.Некако грдо ми е да минам низ град и одпозади облак.Ем грдо е и за низ град.Зад мене тие што се ќе се трујат.Од искуство знам дека грдо е така некој пред мене димна завеса кога ми прави.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom