Aprilia RS125 R

Член од
26 февруари 2007
Мислења
366
Поени од реакции
10
Ke moze li da mi kazete nesto za motorov.Ako ima nekoj od forumov neka pise da mi kaze kako so mtoorov so problemi imal i to.Bi trebalo da zimam kaj da e ali me premisluvaat malce po malce zosto vikaat de deka 2-taktinite brzo se rasipuvale, na 16000 trebalo remont da se pravi oti mn bil silen za kubikazata i razni raboti.Pozdrav
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Па незнам за која година мотор правиме муабет. Мојот е Cagiva 125 од 86 (го продавам). Има иста машина со Априлиите од тие години (гарантирано). Досега има поминато 46.000 двотактен е (јас имам поминато 13.000) и не е отварана машината воопшто (и оди исто како кога го зедов). Има еден форум за разлика помеѓу дво-тактен и четири-тактен мотор. Читај што има напишано и прашувај што те интересира во врска со моторите. Еве ке ти повторам мана на двотактите е маслената пумпа (што додава масло во бензинот автоматски) која лесно знае да откаже а нема како да знаеш дали работи или не (некоја сијалица да светни ако не работи и сл.). Кај мене е исклучена и сам си правам мешавина. Башка турам единствено синтетичко масло, и да ставиш повеќе нема штета, ама и не чади (ако ставаш обично масло ке правиш облаци зад тебе особено на високи вртежи над 5000). Така да немој да те плаши двотактниот мотор. Ако го одржуваш добро нема да имаш никава мака.
 
Член од
17 март 2007
Мислења
40
Поени од реакции
1
имам мотор(скутер) ама се интересирам за мотори( и тоа многу). за моторов со те интересира мозам да казам дека во мојот град(велес) ги има неколку и досега не се пожалиле. мана(ако може да се нарече така) е што 2-такните мотори многу трошат меѓутоа имаат врвни перформанси. и уште една работа што научив дека и да имаш било каков мотор ако го одржуваш и не го мачиш многу ќе те служи како што треба.
 
Член од
26 февруари 2007
Мислења
366
Поени од реакции
10
Aha fala mn.A nenad d i jas sum od veles i nemozes da kazes bas deka ne se zalat od 125 i ima samo 1 u gradot so zariba na 1000km pa mu go menuvaa skoro cel motor.A za toa deka trosat poveke trosat ali nemoze da se sporedi 4 takten so 2 takten motor(zboram do 125 kubika).Inaku pravam muabet za novive 125 so ispadnaa lani
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Кој ви рекол дека двотактните многу трошат? Разликата е 0.5л на 100 км. Ама ела ке возиме 100 цело време, па ке видиш кој ке потроши повеќе, дали двотактниот кој 100 оди со пола гас или четиритактниот кој ке го стегаш скоро до крај (муабетот е за 125 кубици). А јас мојот мотор од Велес го зедов пред едно 6 години хе хе.
 
Член од
26 февруари 2007
Мислења
366
Поени од реакции
10
veles namjotordziski grad e sekoj tinejdzer motor ima.A za toa da 125 aprilia trosi okolu 6,5 litri so prosecna brzina 160.so mislam deka sepak ne e ni malce ali ne e ni mnogu.Inaku stvarno neznam so da praam neznam dali vredi da se dade 5000 evra za motor.A Dzish vistina li e i ona deka posle 16000km 125(sportskite) morale da se pravat remont oti premnogu sila bilo vleceno od masinite.Mislam 27KS ic ne se malce za taa kubikaza
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Вака сега. 5000 евра се еден куп пари. Можеш да ги дадеш (ако имаш не е проблем), ама може ке ти помине кејфот за мотор по 2-3 години. И колку ке можеш да го продадеш моторот? Сигурно 2000 евра си во загуба ако го продадеш 3000 башка колку си го извозил, како си го чувал, паѓан е не е и сл.(ако не и повеќе пошо цената на моторите паѓа).Еве пример мојот. Јас го купив 1000 евра пред 5 години. Лани му сменав ланец, кочниците (нови напред и назад), нови ламели, racing филтер за воздух, свекичка (оригинал NGK 10 евра само таа) и еден куп други ситници. И сега сакам да го продадам 700 евра барам па ке видиме. Ако го дадам во загуба сум од 500 евра. А со новиот колку беше??? + И на крај некој ке ти рече абе седи мирен. За 1500 евра има нов кинески мотор. Ама кинеско неможе да се спореди никогаш со Италјанско.
А за издржливоста (ова ти е за двотактен од 50 кубици до 250). Фабричка машина со добро одржавање нема никогаш да падне (150.000 сигурно вози). Ако возиш без масло... ке зариба и треба ремонт (бушење нов клип некогаш и хилзна и клипњача). Некои викаат ке го бушам, ке има поголем клип повеќе ќе оди. Да ке има појке сила и поголема максимална брзина (за 5 км/ч). Ама... Еднаш бушен мотор ја нема издржливоста на фабрички склопен и колку што имам видено поминуваат околу 10.000 км. А сите мотори (без разлика кој) фабрички се правени за да издржат. Колку ке биде успешно кажуваат тие што имаат.
Е сега на тебе е дали ке купеш нов мотор или ке земеш некој половен и сл. Ако можам уште да ти помогнам... прашувај.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
А тоа дека спортските помалку издржувале бла, бла, бла... Не е точно. Исти машини ставаат и во спортските и во ендурата и кросовите (за 125 двотактни со еден цилиндар правиме муабет). Разликата е во менувачот и преносот (поголема ѕвезда помалку оди ама има повеќе сила за влечење), подолги брзини, пократки... Тоа е нешо друго веќе и е сложена математика.
 
Член од
26 февруари 2007
Мислења
366
Поени од реакции
10
Aha fala mnogu za postov.Stvarno mi razjasni nekoj raboti.inaku baram Aprilia RS125 R ama od 2006 pa navamu t.e.od lani da e kupena od novive modeli sakam nekako mn mi se naizgled poubavi.De ako ima nekoj u bitola pisi tuka kazi.A voa deka izdrzuvaat 16000 i posle remont treba citav na forum eden angliski za aprilia specijalno.Ama tamu nekako mn im se cudni motorive.Mn poveke im trosat a ne im odat tolku kolku tuka vo mk.Ako najdes nesto tamu za prodavanje pisi
 

Divider

Seraphim
Член од
24 февруари 2005
Мислења
27.337
Поени од реакции
3.062
Sase91 напиша:
veles namjotordziski grad e sekoj tinejdzer motor ima.A za toa da 125 aprilia trosi okolu 6,5 litri so prosecna brzina 160.so mislam deka sepak ne e ni malce ali ne e ni mnogu.Inaku stvarno neznam so da praam neznam dali vredi da se dade 5000 evra za motor.A Dzish vistina li e i ona deka posle 16000km 125(sportskite) morale da se pravat remont oti premnogu sila bilo vleceno od masinite.Mislam 27KS ic ne se malce za taa kubikaza
А да не слушаш секој ќелеш што те лаже??!!
Како и да не слушаш полуписмени незнајковци кои изигруваат мајстори??

Башка Велес бил најмоторџиаки град?? А бе еден мајстор да имавте бе за мотори, асален, што го бива, а не ние да мораме да расклопувам сами и да поправаме, ебате тоа градот.

Најмоторџиски град, пих.

Не купувај ако не ти се купува.

Секој мотор се расипува ако не се чува, ако не се внимава, ништо не трае јебено вечно. Ќе менуваш масло, ќе чистиш свеќици, ќе проверуваш глицерин во кочници и кумплунг, ќе проверуваш кочници, состојба на гумите.......!

Ебате беља, да ми е да знам кој мочко те лажел дека двотактен се расипува на одредена километража?? У гз да му напикам една сајла од километража.

Ќелеши бе, ќе купат скутер и мислат се знаат.

Мочковци.

Те лажат детуле. Не им верувај. Ја да им верував на такви крелци никад немаше на точак да седнам, камоли пола Европа намотор да ја поминам.

П.С. 5000 евра за априлија 125-ка, те лаже некој, пари џаБЕ ЌЕ ДАДЕШ, ЗА ТИЕ ПАРИ се наоѓа каде каде поасален мотор од смрдлива 125-ка и тоа априлија.
 
Член од
26 јануари 2007
Мислења
2.702
Поени од реакции
27
True true е се што кажува Garfield.

Не само со моторите и со колите е така...се прават дека се знаат ...слушнале не дослушнале.

Баш вчера тоа. Паднавме на муабет со стрико ми, сакал да му купува кола на брачед ми кој сеуште зема часови за авто-школа, ме знае дека јас сум по Бубите и ме прашува. И се му кажав како што треба.

„Абе слушам многу масло трошеле...не се исплаќало!”

Освен ако не е сјебан моторот (карика на пример), моторот НИКОГАШ не троши масло. Инаку Бубите навидум трошат масло бидејки собираат 2,5 л масло во картерот и мора почесто да си дотурате. 0,5 до 1л на 1000км троши бубата. е сеа...добар мотор троши 0,6 л на 1000км...па есапот го гледате. Исто ко станадардна постара кола.

Ама оди објасни им. Сакаат да си ги продадат своите крнтии и плукат по другите марки.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Според мене маана на сите мотори со воздушно ладење (во автомобили) му е тоа што трошат масло. Уствари не го трошат ама немаат вода да ги лади така да испарува маслото повеќе од кај другите. И Буба, и Цитроен, и НСУ (Принцевите) сите поттрошнуваат масло (моделите со воздушно ладење).
Малку излеговме од темата. Sase91 ако има уште нешто што не ти е јасно прашувај.
 
Член од
26 февруари 2007
Мислења
366
Поени од реакции
10
Aj uste voa i tolku.Zosto imam primeteno kaj 125(ednuro i sport) deka silata doaga kako vo naleti.Mislam na primer ednas kako da otvora na 6000RPM i posle toa uste ednas na 9000RPM uste pojako, a ne e konstantna celo vreme t.e. trgas na primer i celo vreme isto vlece?
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Па вака : Има вентил на карбуратор на кој му треба мин 5000 обртаи за да се отвори. Кога ке се отвори многу повеќе прима отколку кога е затворен. Ако опадне вртежниот момент се затвара. За тоа толку. А за тоа второто околку 9000 е речиси до даска. Секој мотор оптеретен до даска дава максимум. На тие вртежи тој мотор е луд. Има невидена сила. Да пробаш во тој налет да одземиш гас и пак да ја стегниш до крај. Ако си со ниска брзина (прва, втора,трета) може да се крени на едно тркало како ништо. Имаше случај неискусни возачи да ги потисни ендуро (од едно тркало толку назад дури да ти падни моторот на глава). А ако сакаш константност ке си возиш четворотактна машина. Кај неа нема вакви ”луди” работи.
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
Dzish напиша:
Па вака : Има вентил на карбуратор на кој му треба мин 5000 обртаи за да се отвори. Кога ке се отвори многу повеќе прима отколку кога е затворен. Ако опадне вртежниот момент се затвара. За тоа толку. А за тоа второто околку 9000 е речиси до даска. Секој мотор оптеретен до даска дава максимум. На тие вртежи тој мотор е луд. Има невидена сила. Да пробаш во тој налет да одземиш гас и пак да ја стегниш до крај. Ако си со ниска брзина (прва, втора,трета) може да се крени на едно тркало како ништо. Имаше случај неискусни возачи да ги потисни ендуро (од едно тркало толку назад дури да ти падни моторот на глава). А ако сакаш константност ке си возиш четворотактна машина. Кај неа нема вакви ”луди” работи.
Aj zivti sve, sto kaza! Ti epten iskustvo si imal be?
-A ako sedne na 4 takten snagas od tipot na YAMAHA R1 ? Gluposti na kvadrat! Ne se rasfrlajte so plitki znaenja za motorite zasto barem na ovoj forum ima luge sto mozat enciklopedija da napisat za se sto e na 2 trkala!
 

Kajgana Shop

На врв Bottom