Aprilia RS125 R

  • Креатор на темата Креатор на темата Sase91
  • Време на започнување Време на започнување
Мандрак, безг кавги, не им викај, ќе научат.

Ебате беља и ти.

Инаку, мандрак е во право, колку за пример, мојот, иако чопер, покрај тоа што е четворотактен, со поинакво седење и циклистика, еднаш, кога сакаФ малку да се искурчам, да се види бре јака машине, нали :), го стиснав до даска, во втора, кога ми се поткрена, ќе ме препрчалење.
 
Абе брат јас ти кажувам за мала машина (од 50 до 125). Нормало е дека 400 и (нагоре) кубикажа и четвоторактниот да има голема снага. Не се дотолку слаби четворотактните (од 50 до 125), ама и нема шанса 250 четворо-тактна со 250 дво-тактна (за сила, забрзување, максимална....).
 
Ne e se vo brzinata, nesto e i vo umesnosta.
Daj mi chopper, eve slab, Yamaha virago 250 i sedni na R1, niz Skopje.
 
Garfield напиша:
Ne e se vo brzinata, nesto e i vo umesnosta.
Daj mi chopper, eve slab, Yamaha virago 250 i sedni na R1, niz Skopje.
-Сакаш едно Virago V250, да те частам? :helou:Иначе мене ми стаса вакво како на потписов пак, и тоа само со 15,000 км :) поминати.
-Инаку, за по скопски улици го пуштам Џиш на R1, а јас ако треба и со KEEWAY 155 ццм ќе се клацкам и ке си терам гушт, лезет, ќе се ѕверам по пичони наоколу и ќе ладам муда со директен ветер удобно седјќи исправен.
 
Нема шанси. Со Р1 нема да можам да мрднам. Само со мотор што го имам возено повеќе од 3 пати пробувам. А од 125-ката појако немам возено, така да...(можно е да ме изгазат или да се остам во некој ѕид). А би возел со мојот мотор нис Ск. не е проблем.
 
Еве ви тоа шо ви кажував шо читав за тоа колку се издржливи Априлиа 125 дека треба ремонт на моторот и слицно.Еве ви го сајтот прочитајте се убавао ќе видите дека на секој 16 000 км околу 1000евра отприлика требало за ремонт да се даде.http://www.maxmoto.co.uk/aprilia_rs125.shtml
 
sefe oj tuka http://www.125ccsportsbikes.com/
imas odgovor za se so ti treba. za 5000 evra treba da najdes model od 2007 na primer fortuna race replica
media

a okolu 2000-2500 se modelite od 2001-2005 koi izgledaat vaka
media

bi ti preporacal da zemes eden za 2000-2500 evra cuvaj si gi drugite pari i za nekoja godina prodaj go apriliata i zej si nesto vakvo od 600cc
media

inace ovde vo anglija popularni se hyosung 125cc koi se 3000 evra ako go kupis nov
hyosung_gt125r.jpg
 
Абе ти читаш или не? If you're sensible and treat it as an 80mph bike and occasionally play, it'll last you for ages. Ако ти е за трка, малтретирање и сл. глупости се знае ремонт на 10.000... Што мислиш веспите од 50 cm колку поминуваат? 10-15.000. Не за друго туку цело време (нека не е цело еве нека е 70%) се држи гаста до крај за да возиш 60-70. А има и веспи што имат 30.000 и се како нови. Се е до тоа како го возиш моторот...
 
Секој мотор кој се вози на високи rpm трае помалце. Ако гледате на F1 нели на тренинзи повеќе од 8000-10000 обртаи не ги возат, а на трки 12000!
 
Volkswagen напиша:
Секој мотор кој се вози на високи rpm трае помалце. Ако гледате на F1 нели на тренинзи повеќе од 8000-10000 обртаи не ги возат, а на трки 12000!
Малку си подзгрешил ама еве ке те исправам. На трка креваат до 19.000 вртежи (+- зависи кој и имаат шанса 3 пати да го цедат моторот до максимум за претекнување и сл.), на тренинзи до 17.000 а најмногу на квалификации 19.500.
А за високи обртаи во двотактните ставаат керамички клип. Прави над 20.000 ама само за една трка. И да е добар после се фрла се става нов.
 
Да де, mea culpa карикирав со цифрите...еве убаво што ме исправи.
Целта ми беше...секој мотор што долго време се вози на високи обртаи векот се намалува. Зошто? Принцип на самодетонација кај бензинците. Тоа е смртта на бензинскиот мотор. Ако сакате повеќе да траи моторот ставете плин со појака смеса...ќе троши повеќе од бензин ама моторот повеќе ќе трае. Мада новите коли што се со EFI има нов систем компјутерски со чип каде што можете да го подесите оптимално, па можите автомобилот редовно да го возите со 3000-4000rpm без никакви проблеми. Јас на пример на бензин го возам 1500-2000rpm (градска) за поекономично, на автопат до 3500rpm 90(2500rpm)-120(3200 rpm)...
 
Jas nekade ubavo rekov, redovno menuvanje ulje, redovno menuvanje gurtni, proverki, i da ne se dzigerposue i ke trae vecno, a ako se maltretira, jebiga i mercedes ke rikne.
 
Garfield напиша:
Jas nekade ubavo rekov, redovno menuvanje ulje, redovno menuvanje gurtni, proverki, i da ne se dzigerposue i ke trae vecno, a ako se maltretira, jebiga i mercedes ke rikne.
да, да... Имав јас еден стрико (на татко ми прв брачед) не го мењаваше маслото и филтерот за воздух (20.000 и повеќе) на кола фиат 132 со мотор 1.7 дизел. И што се деси. Немаше од каде да зема воздух (дотолку се затна филтерот) има едно црево од маслото во филтерот влегува (за тие што знаат дишникот). Како успеја незнам ама тргна масло и почна на масло да работи и тоа исто како да ја стискаш гаста до крај. Никако да се угаси. Арно му текна в брзина 4-та со рачната крената и со стисната кочница и згасна некако. Од него и ден денес не бива кола појке...
 
Jas nekade ubavo rekov, redovno menuvanje ulje, redovno menuvanje gurtni, proverki, i da ne se dzigerposue i ke trae vecno, a ako se maltretira, jebiga i mercedes ke rikne.
voj odgovor pari vredi. deca slusajte so veli cickovo. Mene voa sto pati mi e kazano za odrzuvanje na motor ako nejkam da imam problemi.
 
Тебе чички на газот да ти растат, не сум бе стар ебате беља :)!
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom