A1 Net кабелски Интернет - генерална дискусија

  • Креатор на темата Креатор на темата Swifty
  • Време на започнување Време на започнување
Од овие поголеми лопови не сум видел досега. Ти вика Vip Now во Combo 4 ти е бесплатно, го активираш и после ти го фактурира. Немаат некој да врши евиденција на фактурите. Пред да стигне фактурата им поднесувам приговор пошто мејл ми пратиле дека ми е фактурирано и од логика знам дека по автоматизам ќе го наплатат, одговор не стига, ти стига фактурата, ѕвонам у контакт центар вика ќе ти пратиме по пошта, ни писмо ни бутур туку те исклучува и ти вика плати па наредниот месец ќе ти одбиеме па пак приговор нов пошто стариот не го ни виделе. Па кај го има ова, ем приговор, ем во право си, ем ти наплаќа. Среќа имаат што приговорот им место само за 3-4 реченици, иначе есеј ќе им напишев. Лопови невидени, неорганизирани, после 2 години не сакам да ги видам. А за Vip Now no comment, подобро нека го исклучат content-от им е тапа, се каам што го активирав иако ми следува бесплатно.
 
Од овие поголеми лопови не сум видел досега. Ти вика Vip Now во Combo 4 ти е бесплатно, го активираш и после ти го фактурира. Немаат некој да врши евиденција на фактурите. Пред да стигне фактурата им поднесувам приговор пошто мејл ми пратиле дека ми е фактурирано и од логика знам дека по автоматизам ќе го наплатат, одговор не стига, ти стига фактурата, ѕвонам у контакт центар вика ќе ти пратиме по пошта, ни писмо ни бутур туку те исклучува и ти вика плати па наредниот месец ќе ти одбиеме па пак приговор нов пошто стариот не го ни виделе. Па кај го има ова, ем приговор, ем во право си, ем ти наплаќа. Среќа имаат што приговорот им место само за 3-4 реченици, иначе есеј ќе им напишев. Лопови невидени, неорганизирани, после 2 години не сакам да ги видам. А за Vip Now no comment, подобро нека го исклучат content-от им е тапа, се каам што го активирав иако ми следува бесплатно.

На погрешна тема го објавуваш коментарот.

На оваа тема се дискутира за кабелскиот Интернет на Вип, а за кабелската телевизија на Вип ТВ треба да објавуваш коментари во темата Vip TV кабелска телевизија (Blizoo/Cabletel) - генерална дискусија (новости, прашања, проблеми).
 
На погрешна тема го објавуваш коментарот.

На оваа тема се дискутира за кабелскиот Интернет на Вип, а за кабелската телевизија на Вип ТВ треба да објавуваш коментари во темата Vip TV кабелска телевизија (Blizoo/Cabletel) - генерална дискусија (новости, прашања, проблеми).
Другарче, ова е општо за фирмата. Не е битно, ако треба нека се избрише постот, ама суштината ми беше дека имаат многу лоша организација и неажурност, додека Телеком се многу поскапи ама веднаш интервенираат на отстранување на проблемите. Многу е битно да влезат уште барем 2 оператори за да се зголеми конкуренцијата а со тоа и квалитетот да се искачи на едно повисоко рамниште.
 
Имам 100/3 пакет од ВИП,гледам брзината ми е 10/1
Се јавував и таа ми вика сум го прошол лимитот и затоа ми била намалена брзината
По надминување од 500гб брзината се намалува за 70%
Ова дали некој го знае??
На вип.мк ништо не пишува или па јас неможам да најдам
 
Имам 100/3 пакет од ВИП,гледам брзината ми е 10/1
Се јавував и таа ми вика сум го прошол лимитот и затоа ми била намалена брзината
По надминување од 500гб брзината се намалува за 70%
Ова дали некој го знае??
На вип.мк ништо не пишува или па јас неможам да најдам
Јас колку што знам, нема ограничување на интернетот, барем сум немал досега вакво нешто.
 
Ima sega internetot mi e 10 / 1 posto sum nadminal 90% od 750 gb
https://www.vip.mk/documents/10521/141543/Posebni+uslovi+za+koristenje_one.Vip.pdf
eve go novoto pravilo, ama za mene ova ne treba da vazi zatoa sto dogovorot sum go sklucil na 21.01
Провери убаво во договорот што пишува. Ако пишува дека е неограничен без некакви бла бла исклучоци, право во АЕК
 
Нема ништо во договорот затоа што ова е ново правило од 21.03.2017г
мене договорот ми е склучен на 21/01/2017
 
Нема ништо во договорот затоа што ова е ново правило од 21.03.2017г
мене договорот ми е склучен на 21/01/2017
Ако не ти пишува едноставно е, не смеат да ти намалат. Сеа види поднеси приговор па АЕК...
 
Кога потпишав договор пред некој месец, на неколку наврати ги прашав дали имаат фер политика на користење со ограничување, сите пати ми беше кажано дека нема, а и во самиот договор нешто такво не е наведено. Доколку и кај тебе е така, жали се. Немаат право да те ограничуваат доколку тоа не е наведено во договорот.
 
Нема ништо во договорот затоа што ова е ново правило од 21.03.2017г
мене договорот ми е склучен на 21/01/2017
барај тоа што ти го кажуваат на оператор да ти го пратат на меил на писмено и со тоа можеш да се жалиш во АЕК, јас само што им спомнувам дека барам одговор на писмено и АЕК во една реченица пола работа е веќе завршена - ова ако сум во право !
 
Исто и кај мене намалена е брзината на 10/1 мб имам 1 ТБ симнато добро овие нормални се?Прво викаат неограничен потоа не ограничуват,инаку не пишува во договорот ништо за ова.Решение??
 
Исто и кај мене намалена е брзината на 10/1 мб имам 1 ТБ симнато добро овие нормални се?Прво викаат неограничен потоа не ограничуват,инаку не пишува во договорот ништо за ова.Решение??

Јави се и види што ќе ти кажат, ова почнува од 21.03.2017 фер користење
 
во договорот ништо не пишува
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom