Руска ископирана технологија

  • Креатор на темата Креатор на темата Let 3
  • Време на започнување Време на започнување
@Let 3 на колку дела ќе се распадне ф-15 ако проба да ги прави маневрите што ги прави су-35с?
не знам на 2-3... можеби
а оти би праел маневри како Су-35?
маневри праеа во 1 и 2 светска војна, ко се бркаа аеропланите кој кого ќе надмудри па ќе му пријди од зад грб и да му пука со митраљези и топови од 400 метри далечина, сега авиони се уништуваат на далечини од неколку десетици па до стотина километри со помош на фантастичните амерички ракети.
 
не знам на 2-3... можеби
а оти би праел маневри како Су-35?
маневри праеа во 1 и 2 светска војна, ко се бркаа аеропланите кој кого ќе надмудри па ќе му пријди од зад грб и да му пука со митраљези и топови од 400 метри далечина, сега авиони се уништуваат на далечини од неколку десетици па до стотина километри со помош на фантастичните амерички ракети.

за да избегне ракета можеби?
 
Си читал за новатор С-172 ::::????
да имам пишано за тоа, малиот Матеј руст во Цесна Ц-172 му помина сите можни најмодерни и најсовремени руски ракетни и радарски штитови, прелета над тајни бази аеродроми полни со руски ловечки авиони, и им слета во москва под џамот на генералштабот.
После неколку недели од тој настан се распадна ссср и варшавскиот блок
 
ваљда, знам дека уше беше комунизам па после дојде слобода

Па и у времето на Горбачев имало слобода, луѓето почнале да носат фармерки и да слушаат рокенрол, најверојатно матијас и ради тоа спасил жива глава.
 
Па и у времето на Горбачев имало слобода, луѓето почнале да носат фармерки и да слушаат рокенрол.
гледаш како убаво асоцираш поим слобода - рокенрол и фармерки
 
миљарда направија!

не е битна бројката, битно е шо во 1936 ја добија сета горенаведена документација за секој дел и материјал, скица нацрт и фотографии како се составува, материјали и готови урнеци од авионот... и не можеа да почнат сериски да го прават следните 4 години.
поарно шо не знаеш низ шо се маки и патешествија не поминаа русите дур научија да го склопат ДЦ-3 уз помош на шеми и делови, инаку ќе батлеше скроз авијатика и ќе се преорјентираше на мода и дизајн на венчаници
..пијаници бе, најдолни пијаници из деревни..бурлаци со еден збор. Тие и авион, то ти е бе ко бразилски долговлакнест лењивац у бикини...А бе ако успеале да направат Ли2 за 4 години ме изненадуат, побрзи се од германците и англичаните и швеџаните и незнам кој уште друг, што купиле лиценци за ДЦ2 или ДЦ3 , плус кит комплети и мустра авиони , па никогаш не ги бутнале у серија...:)
0_49382_25edb039_XXL.jpg

http://nordroden.livejournal.com/3417.html
 
..пијаници бе, најдолни пијаници из деревни..бурлаци со еден збор. Тие и авион, то ти е бе ко бразилски долговлакнест лењивац у бикини...А бе ако успеале да направат Ли2 за 4 години ме изненадуат, побрзи се од германците и англичаните и швеџаните и незнам кој уште друг, што купиле лиценци за ДЦ2 или ДЦ3 , плус кит комплети и мустра авиони , па никогаш не ги бутнале у серија...:)
0_49382_25edb039_XXL.jpg

http://nordroden.livejournal.com/3417.html
Ово њет рускаја производственаја машина
Ова ет величенственоја америчкаја самољетовна апаратка!

Это Douglas C-47-DL, серијныј номер - 42-32892, заводској - 9118.
Самолет был передан ВВС США 24 февралја 1943 г., в состав ВВС СССР передан 12 марта 1943 г., где и был зачислен под номером "СССР-Н-328".
 
Ово њет рускаја производственаја машина
Ова ет величенственоја америчкаја самољетовна апаратка!

Это Douglas C-47-DL, серијныј номер - 42-32892, заводској - 9118.
Самолет был передан ВВС США 24 февралја 1943 г., в состав ВВС СССР передан 12 марта 1943 г., где и был зачислен под номером "СССР-Н-328".
Знају товариш Лет3 дља таво ја и дал вами личку где то јасно сказано....... :) :) :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom