Руска ископирана технологија

  • Креатор на темата Креатор на темата Let 3
  • Време на започнување Време на започнување
Kamov-Ka-22.jpg

Eve eden tipicen ruski kopirajat
Шом си ја постирал тука ваља има врска со темата “Руска ископирана технологија“
 
Da Sakale da ja kopiraat Amerikancite ama ne se dogovorile okolu parite!
Koга и како? имаш некои детали и податоци или си слушнал нешо такво на школо на големиот одмор?
не знам оти толку ти нанесува патња и бол темата......
 
Шом си ја постирал тука ваља има врска со темата “Руска ископирана технологија“

и американците го ископираа јак-141 во ф-35 па ништо, ти само за русите си се фатил
 
и американците го ископираа јак-141 во ф-35 па ништо, ти само за русите си се фатил
oтвори тема за “америчка ископирана технологија,“ овде има премногу работа за руските копии, еве веќе 33 страни со постови каде се укажува дека почетоците на севкупната руска индустрија и еономија како и нејзиниот развој се темели врз напредните западни и одличните амерички производи, системи, методи патенти....
А уште допрва ни следуваат пишувања за ракетна технологија, електроника, компјутери бродови мотори авто индустрија текстил......
 
oтвори тема за “америчка ископирана технологија,“ овде има премногу работа за руските копии, еве веќе 33 страни со постови каде се укажува дека почетоците на севкупната руса индустрија и еономија се темели врз напредните западни и одличните амерички производи, системи, методи....
А уште допрва ни следуваат пишувања за ракетна технологија, електроника, компјутери бродови мотори авто индустрија текстил......

не да го ископираа, му ебаа мајката копираќи, сета технологија од јаковлев ја вградија во тој нивен дизајн што не го бива.
 
не да го ископираа, му ебаа мајката копираќи, сета технологија од јаковлев ја вградија во тој нивен дизајн што не го бива.
отварај сместа тема и обелодани ги ко шо прам јас со руските копии од 1900 па до денес!
 
отварај сместа тема и обелодани ги ко шо прам јас со руските копии од 1900 па до денес!

може русите копирале некои антики таму но американците ги копираат најновите решенија, после распадот на СССР земаа све што можеше да се земе, расклопија и ископираа што можеа. Ја не сум видел руси да купуваат ф-15 и ф-16 па да ги летаат и расклопуваат или пак нешто друго.
 
Околу ракетна а и вселенска програма, русите немаа ништо опипливо и практично, освен сигнални ракети кои ги користеше руската царска војска и теориските пишувања на Циолковски немаа ништо конкретно постигнато на тоа поле. Самиот Циолковски во 1928 го напомна тоа дека “целата вредност на неговиот допринос во ракетната наука е теоретски“. Во тоа време веќе во Америка се направија бројни тестови и лансирања на ракети од американецот Годард, кој прв во светот применил течно гориво како погон, го измисли и практички ги применил на своите ракети жироскопскиот стабилизатор и бустери.

Кон крајот на 30 сетите русите направија џето ракети за помош на авиони при полетување а тие имаа погон со анилин и азотна киселина (погоните за производство на азотна киселина ги направи Ду Понт) а во текот на втората светска војна руските ракети користеа за погон “Руски кордит“ кој за основа имаше нитроцелулоза а нитроцелулозата русите пак во 30 сети ја добија како техничка помош и асистенција од Херкулес Паудер Компани од благословената Америка. Така да о самиот почеток на руското ракетарство ги наоѓае достигнувањата на запад и америка.

Вистинскиот напредок и замав на руското ракетно инженерство, добија после втората светска војна. За време на војната русите немаа развиено свои ракети од голем дострел, водени ракети или посложени ракетни погони. Слично како и во авио индустријата русите од окупирани делови на Германија ја зедоа целата ракетна индустрија, фабрики, погони лабаратории докуенти, снимки и сите германски стручњаци кои работеа на развој на такво оружје и ги преместија во русија за нивни цели. Во руски раце паднаа - тест полигоните во Пенаминде и Близна, каде затекнаа голем број на ракети, отори, прототипови делови..... фабриките за В2 ракети во Нордхаусен и Праг каде запленија машини, опрема, делови материјали полуготови и готови ракети цртежи и техничка документација, фабрики за течен кислород и хидроген пероксид во Шибендах, Пенаминде и Нордхаусен. Како главна премија им беше целокупната документација за речиси 7.000 тестирања на германските ракеи, како и 6.000 техничари и инженери кои ги однесоа во русија. Само последни 2 “плена“ го скратија руското истражување на ракети за неколку децении. Сета таа опрема, документи и луѓе беа преместени во русија.

Основ на руските ракети беше германската В2 и работата на геманскиот тим во нејзино усовршување. Така подобрена В2 доби руска ознака Р10, подобрената Р10 стана Т1, подобрена Т1 стана Т1А (сето уз асистенција помош и водство на германските инженери и техничари а врз основ на германската В2 ракета)

И кога дојдоа повеќестепените ракети тие во основ ја имаа ископираната германска ракета В2, така двостепената Т2имаше Р10 (подобрена В2) и Р14, а Т4 имаше В2(германска) и две Р10(усовршена германска В2)

Слично беше и со рускиот развој на водени ракети, до крај на втората светска војна русите нема ниту една водена ракета но со запленување на напреднната германска технологија во нивни раце дојдоа и такви чуда од оружја (Васерфал, ХС-293, ФХ-1400, Х-4, ХС-298, Шметерлинг, Раинточтер....) Некои од нив имаа најнови достигнувања на западната наука и техника (радарски запалки, радио командно наводување..) сие тие примероци комплет со се шо најдоа за нив беа префрлени во погони кај Рига, Ленинград, Киев, Кабаровск, Воронез.... каде почнаа детално да ги исптуваат тестираат и врз нивни основи да прават копии или свои ракети. Така настанаа и првите руски водени ракети М100 воздух воздух со ИЦ наводување од конструкторот вон Шлифе, М1 земја воздух со 2 степена, направена врз основ на Валтер-109 Реинточер, Т44, водена бомба врз основ на Сангер-Бредт, Голем-1 врз основ на германската А12.... и многу други

Русите ги држеа германските стручњаци и техничари речиси 15 години пред да им дозволат да се вратат во својата татковина, за кое време уз нивна помош и надзор ги учеа и совладуваа тајните на ракетите, нивен дизајн, градба, тест и лансирања.

Во следен пост ќе ја обработиме помошта на старата добра Америка и запад кон руската вселенска програма....
 
сето ова е објавувано по книги извештаи записници... само треба чоек да побара и прочита. Сега е полесно пошто многу работи веќе не се тајна а и полесно се наоѓаат во овој дигитален свет
 
Kaко што виовме до сега русите беа во огромен заостаток во авио индустријата споредено со западна и америчка технологија, па тој заостаток се обидуваа да го компензираат со купување на странска опрема, машини лиценци, алати материјали, барање на техничка помош и асистенција од амерички и западни авио производители а веднаш по втората светска војна со размонтирање на речиси целата индустрија на окупирана германија, нејзино префрлање во русија како и земање на иљадници врвни германски инженери техничари искусни работници и нивна преселба во русија со задача да работаат на развојот на руската авијатика.

Од почеток тоа даде резултати, полетаа првите руски млазни авиони покренувани со германски мотори, се разви и турбокомпресорски мотор кој после масовно се користеше кај руски бомбардери и патнички авиони.... но тоа се беа решенија од втора светска војна кои не задоволуваа потребите на модерни ловци и авиони. Во таа област најнапредни беа англичаните со нивните феноменални Ролс Ројс мотори како и америчките Прат и Витни кои за русите и покрај огромнта германска помош беа недостижни. Во краен обид русите повотрно се обратија кај западните земји за помош. Побараа од Англија да им дозволи да купат нивни ролс ројс мотори, иако не веруваа дека тоа ќе се оствари, дури и Сталин рекол дека не му се верува таква напредна технологија да им ја дадат, но на нивно огромно изненадување, англичаните дадоа соглсност и пресреќните руси купија веднаш мотори од ролс ројс тип “нене““дервент“и “тај“. Русите сместа ги расклопија до најситен детал и како и многу пати порано - почнаа да ги копираат во огромен број во своите фабрики во Москва, Киев, кабаровск, Магадан.... Англичаните протестираа поради неовластена копија на нивен мотор без лиценца, али тоа не даде резултати. Првите современи руски авиони Миг-15, полетаа со англиски ролс ројс мотори или со нивни руски копии со руски ознаки, а тие мотори и нивни руски копии беа ставани и во бомбардерите Илушин 28, ловците Миг 17, Миг 19, Јак 23.... додека за руските авиони Ту-16, Ту-20, Сухои-9, M-4... моторите ги развија германските инженерски тимови на Јункерс и БМВ.

Огомното влијание на западната и америчката наука и техника, не се гледаше само во авијатиката и авионските мотори, од монуменално значение е и при развојот на руската ракетна и вселенска програма, ноза тоа во следен пост....

Најбитно сите западни држави почнале да копираат од овој авион...

https://en.wikipedia.org/wiki/Polikarpov_I-16

The Polikarpov I-16 was a Soviet fighter aircraft of revolutionary design; it was the world's first low-wing cantilever monoplane fighter with retractable landing gear to attain operational status and as such "introduced a new vogue in fighter design.
 
Најбитно сите западни држави почнале да копираат од овој авион...

https://en.wikipedia.org/wiki/Polikarpov_I-16

The Polikarpov I-16 was a Soviet fighter aircraft of revolutionary design; it was the world's first low-wing cantilever monoplane fighter with retractable landing gear to attain operational status and as such "introduced a new vogue in fighter design.
Поликарпов идеите и инспирациите ги позајмуваше од Боинг
Боинг П-12, полетал 1928
071022-F-1234S-010.JPG

Поликарпов И-5 полетал 1930

1_5.jpg

Боинг П-26 полетал во 1932
I16_3.jpg

Поликарпив И-16 полетал 1934
PolikarpovI-16Rata-3.jpg
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom