Let 3
The Nipple Erector
- Член од
- 13 јули 2008
- Мислења
- 30.896
- Поени од реакции
- 31.280
Шом си ја постирал тука ваља има врска со темата “Руска ископирана технологија“![]()
Eve eden tipicen ruski kopirajat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Шом си ја постирал тука ваља има врска со темата “Руска ископирана технологија“![]()
Eve eden tipicen ruski kopirajat
Koга и како? имаш некои детали и податоци или си слушнал нешо такво на школо на големиот одмор?Da Sakale da ja kopiraat Amerikancite ama ne se dogovorile okolu parite!
Шом си ја постирал тука ваља има врска со темата “Руска ископирана технологија“
oтвори тема за “америчка ископирана технологија,“ овде има премногу работа за руските копии, еве веќе 33 страни со постови каде се укажува дека почетоците на севкупната руска индустрија и еономија како и нејзиниот развој се темели врз напредните западни и одличните амерички производи, системи, методи патенти....и американците го ископираа јак-141 во ф-35 па ништо, ти само за русите си се фатил
oтвори тема за “америчка ископирана технологија,“ овде има премногу работа за руските копии, еве веќе 33 страни со постови каде се укажува дека почетоците на севкупната руса индустрија и еономија се темели врз напредните западни и одличните амерички производи, системи, методи....
А уште допрва ни следуваат пишувања за ракетна технологија, електроника, компјутери бродови мотори авто индустрија текстил......
отварај сместа тема и обелодани ги ко шо прам јас со руските копии од 1900 па до денес!не да го ископираа, му ебаа мајката копираќи, сета технологија од јаковлев ја вградија во тој нивен дизајн што не го бива.
отварај сместа тема и обелодани ги ко шо прам јас со руските копии од 1900 па до денес!
Kaко што виовме до сега русите беа во огромен заостаток во авио индустријата споредено со западна и америчка технологија, па тој заостаток се обидуваа да го компензираат со купување на странска опрема, машини лиценци, алати материјали, барање на техничка помош и асистенција од амерички и западни авио производители а веднаш по втората светска војна со размонтирање на речиси целата индустрија на окупирана германија, нејзино префрлање во русија како и земање на иљадници врвни германски инженери техничари искусни работници и нивна преселба во русија со задача да работаат на развојот на руската авијатика.
Од почеток тоа даде резултати, полетаа првите руски млазни авиони покренувани со германски мотори, се разви и турбокомпресорски мотор кој после масовно се користеше кај руски бомбардери и патнички авиони.... но тоа се беа решенија од втора светска војна кои не задоволуваа потребите на модерни ловци и авиони. Во таа област најнапредни беа англичаните со нивните феноменални Ролс Ројс мотори како и америчките Прат и Витни кои за русите и покрај огромнта германска помош беа недостижни. Во краен обид русите повотрно се обратија кај западните земји за помош. Побараа од Англија да им дозволи да купат нивни ролс ројс мотори, иако не веруваа дека тоа ќе се оствари, дури и Сталин рекол дека не му се верува таква напредна технологија да им ја дадат, но на нивно огромно изненадување, англичаните дадоа соглсност и пресреќните руси купија веднаш мотори од ролс ројс тип “нене““дервент“и “тај“. Русите сместа ги расклопија до најситен детал и како и многу пати порано - почнаа да ги копираат во огромен број во своите фабрики во Москва, Киев, кабаровск, Магадан.... Англичаните протестираа поради неовластена копија на нивен мотор без лиценца, али тоа не даде резултати. Првите современи руски авиони Миг-15, полетаа со англиски ролс ројс мотори или со нивни руски копии со руски ознаки, а тие мотори и нивни руски копии беа ставани и во бомбардерите Илушин 28, ловците Миг 17, Миг 19, Јак 23.... додека за руските авиони Ту-16, Ту-20, Сухои-9, M-4... моторите ги развија германските инженерски тимови на Јункерс и БМВ.
Огомното влијание на западната и америчката наука и техника, не се гледаше само во авијатиката и авионските мотори, од монуменално значение е и при развојот на руската ракетна и вселенска програма, ноза тоа во следен пост....
Поликарпов идеите и инспирациите ги позајмуваше од БоингНајбитно сите западни држави почнале да копираат од овој авион...
https://en.wikipedia.org/wiki/Polikarpov_I-16
The Polikarpov I-16 was a Soviet fighter aircraft of revolutionary design; it was the world's first low-wing cantilever monoplane fighter with retractable landing gear to attain operational status and as such "introduced a new vogue in fighter design.