Руска ископирана технологија

  • Креатор на темата Креатор на темата Let 3
  • Време на започнување Време на започнување
...:)...толку е за никаде што и германците кога ќе се дочепале до него не го испуштале, а во случајов и после 60 години , малтене само да му стаиш нафта и да го стартуваш дизел моторот...
T-34, добар тенк склопен врз основ на искуства и технички достигнувања на западната наука и техника
Закосен оклоп по углед на Француските С35 и Р35, превземено подвозје од амерички тенк Кристи, дизел мотор (сигурно не руски изум)....
Т-34 беше идејно добар тенк, имаше некои и сериозни мани аи скоро секој тенк ги има пошто е тоа оружје со компромиси при конструкција, али беше онака по руски правен кој како ќе фател и какви aлати и материјали имале во моментот, па имаше серии со добри оклопи па серии со слаб квалитет на челик, па некои со одлични мотори некои со лоши.... али ги правеа на иљадници и иљадници и ги фрлаа на фронтот.
Претрпеа страотни загуби али по руски, надокнадија во бројност, на секој еден уништен тенк, праќаа на фронт два нови, русите изгубија скоро 45.000 Т-34 во вторта светска војна (од вкупно околу 84.000 изгубени тенкови во војната, од друга страна германците на источен фронт изгубија околу 42.000 тенкови и самоодни топови на источниот фронт против русите.
 
Последно уредено:
T-34, добар тенк склопен врз основ на искуства и технички достигнувања на западната наука и техника
Закосен оклоп по углед на Француските С35 и Р35, превземено подвозје од амерички тенк Кристи, дизел мотор (сигурно не руски изум)....
Т-34 беше идејно добар тенк, имаше некои и сериозни мани аи скоро секој тенк ги има пошто е тоа оружје со компромиси при конструкција, али беше онака по руски правен кој како ќе фател и какви aлати и материјали имале во моментот, па имаше серии со добри оклопи па серии со слаб квалитет на челик, па некои со одлични мотори некои со лоши.... али ги правеа на иљадници и иљадници и ги фрлаа на фронтот.
Претрпеа страотни загуби али по руски, надокнадија во бројност, на секој еден уништен тенк, праќаа на фронт два нови, русите изгубија скоро 45.000 Т-34 во вторта светска војна (од вкупно околу 84.000 изгубени тенкови во војната, од друга страна германците на источен фронт изгубија околу 42.000 тенкови и самоодни топови на источниот фронт против русите.
..држи вода.., правен е на разни места во разни услови, а голем дел од оштетените се враќани назад на поправка или канибализирање. Често со изгорените посади внатре , кои со шпакла ги одлепувале ....:(
 
Летко во обид да ја понижи Русија и нејзината технологија го прави токму спротивното... во секој пост докажува дека Русите постојано биле чекор понапред од Американците.
СА-6 беше воведено во руска армија во 1970.
се користии денес

СА-2 е воведена во 1958
се користи и денес

СА-3 е воведена во 1961
се користи и денес

Против нив Израел пратил
Ф4 кој е воведен во 1960

Ф16, воведен 1974

Ф15 од 1975

Кфир од 1973 (кој е всушност модернизиран Мираж од 1967


The highly mobile 2K12 took a heavy toll on the slower A-4 Skyhawk and even the F-4 Phantom

The superior low altitude performance of the weapon, and its new CW semi-active missile seeker resulted in a much higher success rate compared to the earlier SA-2 and SA-3 systems. While exact losses continue to be disputed, more than 40 A-4 Skyhawk Israeli aircraft are confirmed lost to SAM shots, and more than 62 F-4 Phantom Israeli aircraft are confirmed shot down by 2K12/SA-6, SA-2 SA-3 SAM systems

И повторно глупавите споредувања. Споредуваш авиони од четврта генерација со авиони од трета генерација.
Споредуваш високо тренирани пилоти со пилоти со скоро никакво искуство.
Споредуваш авиони наведувани од Авакси против авиони кои одвај имаат некакво радарче.

Американците беа многу напред во ракетната технологија, вршеа лансирања, тестирања и надоградувања на ракети

Годард дури пробувал да направи ракета да оди до 2 км, Русите веќе имале стотици илјади такви кои ги користеле врз Германците со дострел поголем од 10 км.

туку и го направија првиот УАВ на планетата земја од нејзиното постоење.

Првиот УАВ е дело на Австријците, децении пред Америка.

Единствено во што се први Американците денес е пропагандата...
 
..држи вода.., правен е на разни места во разни услови, а голем дел од оштетените се враќани назад на поправка или канибализирање. Често со изгорените посади внатре , кои со шпакла ги одлепувале ....:(
процент на смртност на посада кај Т-34 при неприателски погодок беше 75%, додека кај америчкиот шерман (кој беше доста послаб тенк по некои параметри од 34ката беше 18%.
Тоа се должи баш на дизајнот на телото и оклопот, имено закосеноста на оклопот кај 34 значително го намалувал просторот за посадата, муницијата и горивото, така да речиси секој погодок значел и гинење на голем дел од посадата, американците и ден денес одат на голем внатрешен простор во тенкот која при погодок дава поголеми шанси за преживување на посадата
Али то се различни пристапи кон концепирање на тенк како шо ги имаат и денес америка, англија, германија, израел
 
процент на смртност на посада кај Т-34 при неприателски погодок беше 75%, додека кај америчкиот шерман (кој беше доста послаб тенк по некои параметри од 34ката беше 18%.
Тоа се должи баш на дизајнот на телото и оклопот, имено закосеноста на оклопот кај 34 значително го намалувал просторот за посадата, муницијата и горивото, така да речиси секој погодок значел и гинење на голем дел од посадата, американците и ден денес одат на голем внатрешен простор во тенкот која при погодок дава поголеми шанси за преживување на посадата
Али то се различни пристапи кон концепирање на тенк како шо ги имаат и денес америка, англија, германија, израел
T-14_Armata_main_battle_tank_Russia_Russian_army_defence_industry_military_technology_640_006.jpg

запознај ја новата концепција каде што екипажот е скроз отсечен од делот со муниција
 
процент на смртност на посада кај Т-34 при неприателски погодок беше 75%, додека кај америчкиот шерман (кој беше доста послаб тенк по некои параметри од 34ката беше 18%.
Тоа се должи баш на дизајнот на телото и оклопот, имено закосеноста на оклопот кај 34 значително го намалувал просторот за посадата, муницијата и горивото, така да речиси секој погодок значел и гинење на голем дел од посадата, американците и ден денес одат на голем внатрешен простор во тенкот која при погодок дава поголеми шанси за преживување на посадата
Али то се различни пристапи кон концепирање на тенк како шо ги имаат и денес америка, англија, германија, израел
..процентиве ти се пак по американската сливер метода или по нашки ..из рукава. Погоден тенк е погоден тенк , небитно каква комоција има внатре. Рускиве Т34 вриело на бојното поле, а откаршија биле германските тенкови..., а по полињата долгоцевните противтенковски топови и на едната и на другата страна. Некаде погоре даваш бројки на оние кои навистина се судриле, па истите се скоро слични... Американците реално само ги прошетале своите шермани , кои после ги испоклонија каде и како стигнаа.. :) Онаму каде имале среќа да налетаат на мајстори, имаат попиено ќутек до замалуење... шерманот е луксузен, салонски тенк...:)
 
запознај ја новата концепција каде што екипажот е скроз отсечен од делот со муниција
концепцијата ја знам али е уште рано да са кажи колку е успешна, има тука уште доста до пополно комплетирање, масовно производтво и реална употреба.
Да не заборавиме како помина и “чудото“ од Т72 (М84) кој исто беше најтенк на времето па после дестина години гореше ширум блискиот исток и на балканот
 
процент на смртност на посада кај Т-34 при неприателски погодок беше 75%, додека кај америчкиот шерман (кој беше доста послаб тенк по некои параметри од 34ката беше 18%.
Тоа се должи баш на дизајнот на телото и оклопот, имено закосеноста на оклопот кај 34 значително го намалувал просторот за посадата, муницијата и горивото, така да речиси секој погодок значел и гинење на голем дел од посадата, американците и ден денес одат на голем внатрешен простор во тенкот која при погодок дава поголеми шанси за преживување на посадата
Али то се различни пристапи кон концепирање на тенк како шо ги имаат и денес америка, англија, германија, израел
..процентиве ти се пак по американската сливер метода или по нашки ..из рукава. Погоден тенк е погоден тенк , небитно каква комоција има внатре. Рускиве Т34 вриело на бојното поле, а откаршија биле германските тенкови..., а по полињата долгоцевните противтенковски топови и на едната и на другата страна. Некаде погоре даваш бројки на оние кои навистина се судриле, па истите се скоро слични... Американците реално само ги прошетале своите шермани , кои после ги испоклонија каде и како стигнаа.. :) Онаму каде имале среќа да налетаат на мајстори, имаат попиено ќутек до замалуење... шерманот е луксузен,салонски тенк...:)

запознај ја новата концепција каде што екипажот е скроз отсечен од делот со муниција
T-14_Armata_main_battle_tank_Russia_Russian_army_defence_industry_military_technology_640_006.jpg

збориме за Т34. Армата е нешто сосема трето :) Иако генерално никогаш веќе тенкот нема да биде нешто што одлучува ... :)
 
концепцијата ја знам али е уште рано да са кажи колку е успешна, има тука уште доста до пополно комплетирање, масовно производтво и реална употреба.
Да не заборавиме како помина и “чудото“ од Т72 (М84) кој исто беше најтенк на времето па после дестина години гореше ширум блискиот исток и на балканот

Т-72 е доста добар тенк кога има оклоп, малечок и подвижен за разлика од западните тенкови.
 
..процентиве ти се пак по американската сливер метода или по нашки ..из рукава. Погоден тенк е погоден тенк , небитно каква комоција има внатре. Рускиве Т34 вриело на бојното поле, а откаршија биле германските тенкови..., а по полињата долгоцевните противтенковски топови и на едната и на другата страна. Некаде погоре даваш бројки на оние кои навистина се судриле, па истите се скоро слични... Американците реално само ги прошетале своите шермани , кои после ги испоклонија каде и како стигнаа.. :) Онаму каде имале среќа да налетаат на мајстори, имаат попиено ќутек до замалуење... шерманот е луксузен, салонски тенк...:)
ако цениме оружје по оружје можи и да имаш право, али јас често споменувам дека силата на една армија е во целиот систем и колку добро е уходан и уигран а не во еден модел “најјак тенк имаат овие, најбрз авион имаат оние, најголема ракета беше оваа“.
Шерманот беше добар тенк во војната, не беше спектакуларен али не беше ни лош, имаше доста добри особини и исто како и останатите и лоши, се судираше тој и со доста добри и доста бројни неприателски тенкови, војуваше и во пустините нa африка и во тропски острва и џунгли на пацифик и по француски рамнини и по германски и австриски ридови и планини, и си ја одработи задачата.[DOUBLEPOST=1474668127][/DOUBLEPOST]
Т-72 е доста добар тенк кога има оклоп, малечок и подвижен за разлика од западните тенкови.
па ништо посебно не се покажаа во двете заливски војни, ниту во војните на балканот.
A и постарите модели не се покажаа посебно во арапско израелските војни (Т55, Т62).
 
Последно уредено:
ако цениме оружје по оружје можи и да имаш право, али јас често споменувам дека силата на една армија е во целиот систем и колку добро е уходан и уигран а не во еден модел “најјак тенк имаат овие, најбрз авион имаат оние, најголема ракета беше оваа“.
Шерманот беше добар тенк во војната, не беше спектакуларен али не беше ни лош, имаше доста добри особини и исто како и останатите и лоши, се судираше тој и со доста добри и доста бројни неприателски тенкови, војуваше и во пустините нa африка и во тропски острва и џунгли на пацифик и по француски рамнини и по германски и австриски ридови и планини, и си ја одработи задачата.
....не заборавај дека ТАА светска војна се одвиваше на огромен простор во кој германија и ссср истураа количини неброени и се трошеа во директен судар кој логистички со постојан дотур на материјал е поддржуван од англосаксонците, веројатно со цел да ги сотрат истиве, ослабат т.е. направат мачиња и едните и другите , процес кој го почнаа со ПРВАТА војна, а го продолжија во ВТОРОТО ПОЛУВРЕМЕ.. Што во голема мера и им успеа. Сите други активности по свет во тоа време беа попладневно матине према ова , колку и да после напишаната историја и холивудските филмови кажуваат подруго...:cool:
 
Интересно е што званично Русите не кажуваа многу за помошта од запад и америка во нивниот технолошки и индустриски развој, иљадниците производи кои ги превзеле или ископирале од запад па дури и званичните договори на америчките компании и фирми за работа и испорака на опрема и материјали во русија ретко кога се објавувани, но затоа во нивна стручна литература остануваа оригиналните називи и ознаки на превземената западна и америчка технологија, иако како копија ја правеле самите руси, така да на кирилично писмо беа “Ман, Дајц, Шулцер, роквел (rockwell), стонеја машина (Stones), крукса трубка (Crookes), штауфера масленка (Stauffer) стилстона клуч (Stillson) дизел мотори правени како копија на западните си и имаа броевите на оригиналите. Секако бројни се и руските копии на западната технологија кои добија свои руски ознаки и називи како авионскиот мотор на Хиспано Суиза во русија доби ознака М-100, или стариот добар амерички Форд А во русија се правеше како ГАЗ модел АА...
Но не е само бројноста на технологијата земена од запад, голема е и бројка на западните и амерички стручњаци кои работеле во русија при планирање, подигање, опремување на погони фабрики и комплекси. Тоа се водеше како “техничка асистенција“ и за пример во 1936 година 6700 странски западни стручњаци и инженери од кои 1700 американци беа ангажирани во тешката индустрија на Русија, во 1932, 200 германски стручњаци работеа во Магнитогорск (гигант кој во русија го изградија американците предходно) англискта метрополитен - Викерс имаше 350 свои стручњаци ангажирани во русија во 30сетите и бројни други примери.
Овде ќе споменам едно име, Џон Калдер, амерички инженер кој во русија стан легенда, гение кој со своето искуство и знаење ги решаваше сите проблеми на руската економија, човек кој русите го сметаа за херој, и кој доби највисоко руско одликовање - орден на ленин како благодарност од русите за несебичната и огромната помош кој тој човек им ја даде во изградбата на нивната земја. Џон беше праќан на најодговорни места во индустриски капацитети кои беа од животно значение за русија икој што можеше тој да ги сфати и реши благодарение на своето богато америчко искуство, беше ангажиран меѓу останато и како главен инженер во изградбата на фабрика на трактори во Сталинград (која произведуваше меѓу друго и тенкови Т-34) Главен инженер во фабриката во Челјабин, која произведуваше тешка механизација дизел мотори но и тенкови меѓу кои и познатиот Т-34), технички советник и надзорник во околу 90 руски челичани и железари, технички директор во Магнитогорската челичана - најглемата во свет во тоа време и направена од страна на американци, консултант на проектот за бакар од балкашко езеро.....со право наречен “чудотворец“
иљадници стручњаци како Џон, иљадници производи на напредната америчка и западна технологија, беа од огромна и непроценлива корист при изградба на руската индустрија
 
Последно уредено:
Интересно е што званично Русите не кажуваа многу за помошта од запад и америка во нивниот технолошки и индустриски развој, иљадниците производи кои ги превзеле или ископирале од запад па дури и званичните договори на америчките компании и фирми за работа и испорака на опрема и материјали во русија ретко кога се објавувани, но затоа во нивна стручна литература остануваа оригиналните називи и ознаки на превземената западна и америчка технологија, иако како копија ја правеле самите руси, така да на кирилично писмо беа “Ман, Дајц, Шулцер, роквел (rockwell), стонеја машина (Stones), крукса трубка (Crookes), штауфера масленка (Stauffer) стилстона клуч (Stillson) дизел мотори правени како копија на западните си и имаа броевите на оригиналите. Секако бројни се и руските копии на западната технологија кои добија свои руски ознаки и називи како авионскиот мотор на Хиспано Суиза во русија доби ознака М-100, или стариот добар амерички Форд А во русија се правеше како ГАЗ модел АА...
Но не е само бројноста на технологијата земена од запад, голема е и бројка на западните и амерички стручњаци кои работеле во русија при планирање, подигање, опремување на погони фабрики и комплекси. Тоа се водеше како “техничка асистенција“ и за пример во 1936 година 6700 странски западни стручњаци и инженери од кои 1700 американци беа ангажирани во тешката индустрија на Русија, во 1932, 200 германски стручњаци работеа во Магнитогорск (гигант кој во русија го изградија американците предходно) англискта метрополитен - Викерс имаше 350 свои стручњаци ангажирани во русија во 30сетите и бројни други примери.
Овде ќе споменам едно име, Џон Калдер, амерички инженер кој во русија стан легенда, гение кој со своето искуство и знаење ги решаваше сите проблеми на руската економија, човек кој русите го сметаа за херој, и кој доби највисоко руско одликовање - орден на ленин како благодарност од русите за несебичната и огромната помош кој тој човек им ја даде во изградбата на нивната земја. Џон беше праќан на најодговорни места во индустриски капацитети кои беа од животно значение за русија икој што можеше тој да ги сфати и реши благодарение на своето богато америчко искуство, беше ангажиран меѓу останато и како главен инженер во изградбата на фабрика на трактори во Сталинград (која произведуваше меѓу друго и тенкови Т-34) Главен инженер во фабриката во Челјабин, која произведуваше тешка механизација дизел мотори но и тенкови меѓу кои и познатиот Т-34), технички советник и надзорник во околу 90 руски челичани и железари, технички директор во Магнитогорската челичана - најглемата во свет во тоа време и направена од страна на американци, консултант на проектот за бакар од балкашко езеро.....со право наречен “чудотворец“
иљадници стручњаци како Џон, иљадници производи на напредната америчка и западна технологија, беа од огромна и непроценлива корист при изградба на руската индустрија
...демек американскиот Никола Тесла у Русија..Неможел да се реализира во Америка каде веќе владееле Морганските и Ротшилдските хиени , па побарал поблагопријатна средина.... :) :) :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom