Алфа Ромео

Рече и остана жив...
--- надополнето: 8 октомври 2013 во 00:19 ---


Поздрав имаш од Ланча Стратос, ФИАТ 131 Абарт, Ланча 037, а, богами и од Кралицата Ланча Делта, како и од онаа 33 Страдале погоре...
Ѕирни на Википедија што пишувам тука. Колите постоеле и пред Волксваген, а посебно пред нивната еволуција од воздушно ладен мотор поставен позади, а и тоа е благодарение на пропаднатиот НСУ... како и пред појавата на нафтената печка наречена ТДИ во сите комбинации на црвени букви и коњи.
Спортските успеси на Волксваген групацијата, сосе оние пред Втората светска војна на марките кои денес се под Волксваген, можеш да ги собереш комотно во еден тефтер.
За италијаниве ќе ти требаат 2-3 тома колку Војна и мир.


Абе само гомна јадат,поима немаат.Само VW запнале,а фактички не знаат што значи тоа.Џабе им објаснуваш.И да те надополнам,Италијаните најчесто се прогласувани за коли на годините,и Уно,типо,темпра,пунто,браво.
 
:love:
interni-giulietta-01-large.jpg


Ќе почнам да плачам ко бебе за цицка...:place:
 
:love:
interni-giulietta-01-large.jpg


Ќе почнам да плачам ко бебе за цицка...:place:


Алфа Ромео-Мито ли е ова?Иначе интересно е имево,Милано-Торино-Ми-То во Милано била конструирана,во Торино склопена.
 
Не сам фан на Алфа.

Ама как и да е, заљубих се и јас у ентериеро. :)
 
Сакам да купам алфа 159, некоја препорака дали 1,9 или 2.4 дизел? Споделете некое искуство во врска со ова кола ?!:гик:
 
Каде да направам втор клуч (комплетен со далечинско) за Алфа Ромео 147, и колку бараат?
 
Каде да направам втор клуч (комплетен со далечинско) за Алфа Ромео 147, и колку бараат?
TC Biser, pozadi vo redot na tinex, znaci ne od stranata na katnata garaza od sprotivnata, jas prasav tamu za Mercedes mi dadoa dobra cena i mislam deka se OK, sigurno pravat i za drugi vozila
Pozzzz
 
Дечки, има ли некој од тука Alfa Romeo 155? Дали е задоволен, критика за колата, она тоа?
 
Дечки, има ли некој од тука Alfa Romeo 155? Дали е задоволен, критика за колата, она тоа?

Како тенкови се тие..Огромни..Не ги произведуваат веќе,знам дека бензинците многу трошат,а и се стари коли,мислам последната серија е направена пред 20 години..Ги има неколку низ Велес,ги ринкаат стално..
 
Добро е штом има тема.

Помеѓу првите највозени коли ми е алфа 156 2.4 jtd кола едноставно за сите пари што би се рекло.

Пред да се качам и воопште да возам Алфа имав некое чудно мислење помалку скептично но откако прв пат седнав и ја извозев поточно Алфа 156 2.4 јтд едноставно буквално се вљубив во колата.

Алфите се навистина добри и имаат одлични вожни, перфоманси и пред се секогаш имаат спортски изглед. Малку само се лоши на предници особено кај 156 а кај 166 позади на чаурите, плус тоа се доста поскапи за одржување за разлика од некои останати но сепак се што е убаво мора и да се плати.

Moja омилена 156 2,4

alfa-romeo-156-25-v6-24v-q-system-06.jpg Alfa-wagon-3-700x525.jpg
 
http://www.carclub.mk/2015/06/24/of...litri-510-konjski-sili-stotka-za-3-9-sekundi/
Ова е тоа... се враќа на заден погон... ѕверилник под хауба...
А и името не е случајно:
http://autoportal.hr/clanak/kultni_automobili_alfa_romeo_giulia_1962_1978_
Два цитата од вториот линк:
Na cesti je tada bilo još dosta auta s tri stupnja prijenosa, s ručicom mjenjača uz volan. Četiri stupnja bili su standard i za sportske aute, a pet su imali modeli Alfa Romea i Porsche 911. Standard kod većine motora bilo je bregasto vratilo u bloku (OHV), a tek odlikaši, poput Mercedes-Benza i BMW-a, imali su ga u glavi (OHC). Među visokoserijskim autima je jedino Alfa Romeo ugrađivao motore s dva bregasta vratila u glavi (DOHC). Premda se radi o tehnologiji koju je u utrke 1911. uveo Peugeot, 60-ih je to bilo dva koplja iznad standarda, što je vrijedilo i za blok od aluminijskog lijeva.

Solidna limuzina, dugačka 416 i široka 157,5 cm, teška okruglo tonu, u prvoj seriji Giulia 1600 Ti, bila je upregnuta sa 92 KS iz 1570 ccm. To je do stotke katapultiralo u 13 sekundi i omogućavalo 165 km/h. Za usporedbu, osnovni Opel Rekord A iz 1963., dakle premium model, sa 1488 ccm i 55 KS, imao je mjenjač s tri stupnja (četiri uz doplatu) te postizao 130 km/h i do stotke ubrzavao za 24,5 sekundi. Giulia je, dakle bila - tornado.
 
Кога би имал пари и да ми дадат да бирам помеѓу алфа, бмв, мерцедес и некоја друга марка едноставно би се одлучил за Алфа. Сепак алфа се вози со срце и душа дава сосема поинакво возење од останатите барем за мене лично.

Само една работа не можам да ја сфатам од повеќето коли кои се во таа класа на 159, 156,166 секогаш се поефтини за 800 - 900 евра... А што е најинтересно во таа класа се далеку подобри во однос на опрема...
 
Кога би имал пари и да ми дадат да бирам помеѓу алфа, бмв, мерцедес и некоја друга марка едноставно би се одлучил за Алфа. Сепак алфа се вози со срце и душа дава сосема поинакво возење од останатите барем за мене лично.

Само една работа не можам да ја сфатам од повеќето коли кои се во таа класа на 159, 156,166 секогаш се поефтини за 800 - 900 евра... А што е најинтересно во таа класа се далеку подобри во однос на опрема...
Ocigledno ne si sednal to est vozel nekoe audi,mecka ili slicno,pa i nekoj prosecen golf. Moeto a6 od 96 ima 340.000km vnatre u voznja ne se slusa nisto, a alfite 10 godini ponovi prakticno se raspagjaat, nema srafce ili plastika so ne tropa, ko da vozis nekoja komunisticka kanta. Mislis deka sekoj moment ke se raspadne. Jas u ovakvo zivcno bi popustil. Toa e. Zatoa se i eftini.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom