Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ako gi nema bukvite zadnata vrata e farbana,ama nisto strasno neli ako si e sve u red.
:D
Па пичка му матерна, тоа е сега, шо сакаме и ние, прајме тука муабет за кола стара безмалку 15 години и сакам ништо да не и фали. Е па не може тоа така. Јас сум свесен за тоа, и скромен, не очекувам да биде колата стакло и се супер. Да ме служи со една нормална, домаќинска вожња, да ме чува господ од сообраќајки и такви работи, тоа е најважно. Баш ко си идевме од бт и на првата раскрсница во пп пред мои очи се случи сообраќајка, еден камион ко ја лупна Астрата, левата страна пепел. А сето то пред мои очи, во моментот кога чекам да се вклучам на главна улица, и јас прв пат во Голфов :D Бегај упм o_O
 
Е па то е народе, зедовме Голф 4, 98-ма, 1.9 тди 90кс. Ја проверивме на компјутер, мајсторот вика 149 000 км дека се реални не се враќани, кумплуг, мотор провери, масло, чадење се тоа, па сега ако ја имам среќата ако се погоди, со здравје да си ја возиме. Ја возевме од бт до пп, вака многу добро изгледа и вожња и се ;)


со здравје да ја возиш, супер
 
Здраво имам еден проблем со колава, Акумулатор стар 1 месец ме зеза не сака да запали, го однесов на сервис тој го задржа 1 ноќ да го наполнел (таква била процедурата) и кога отидов денес да видам го ставив во колава и пали одма но по поминати 15 км колата ја изгаснав и пак да ја запалам нејче нема сила. Што озе да биде? фала
 
Здраво имам еден проблем со колава, Акумулатор стар 1 месец ме зеза не сака да запали, го однесов на сервис тој го задржа 1 ноќ да го наполнел (таква била процедурата) и кога отидов денес да видам го ставив во колава и пали одма но по поминати 15 км колата ја изгаснав и пак да ја запалам нејче нема сила. Што озе да биде? фала
Mozno e da ne e voopsto problemot u akumulatorot. Teska rabota oti akumulator, bilo kakov, za eden mesec da otkaze. Il alanser il pak nekoj senzor kje da e rabotata. :)
 
Вака додека го чекав сервисерот за се врати од новогодишно патување јас користев друг акумулатор 1 месец и тоа во најголемите студови негде од 29-12 па до денес и палеше без никаков проблем а сега тој ми кажуа дека колата не и е у ред :( не знам.
 
Вака додека го чекав сервисерот за се врати од новогодишно патување јас користев друг акумулатор 1 месец и тоа во најголемите студови негде од 29-12 па до денес и палеше без никаков проблем а сега тој ми кажуа дека колата не и е у ред :( не знам.
A da smenis serviser?
Ili pak, probaj so stariot ti akumulator i vidi sto kje bidne. Ako i toj isto problemi ti pravi e ondak ne cini rabotata.
 
Па не можем да сменим сервис тој е овластен сервисер за Тетово. а со стариот ради без проблем тој е резервни на мој комшиа, како што спомнав го користев скоро еден месец у најголемите студови и работеше без пробле.
 
Здраво имам еден проблем со колава, Акумулатор стар 1 месец ме зеза не сака да запали, го однесов на сервис тој го задржа 1 ноќ да го наполнел (таква била процедурата) и кога отидов денес да видам го ставив во колава и пали одма но по поминати 15 км колата ја изгаснав и пак да ја запалам нејче нема сила. Што озе да биде? фала
Што возило е тоа? И што акумулатор?
Обично кога откажува акумулатор во првите 2 до 3 месеци е фабричка маана, би требало да ти го сменат во сервис за нов.
Ако установиле во сервис дека е здрав, му дале отпор, го мереле на вага и сите тие работи, и откако го наполниле си држел струја.. со други зборови сервисот видел дека акумулаторот е добар, и ти го вратиле, барај ја кривицата во колата. За 15 км возење со неисправен реглер на алтернаторот на колата или со нестегната клема, акумулаторот е испразнет.
Работам со акумулатори, и од искуство кажувам дека ако колата е запалена и возена 20 мин , или 15км у случајов, таа цел ден ке пали после тоа се до наредното утро(откако ке помине една вечер незапалена, после нема да запали) ако е се на неа здраво а акумулаторот пробиен. Ако е акумулаторот здрав, а колата не е добра, со самото работење и возење на колата тој во суштина се празни, и затоа после нема да запали.
Се надевам ме разбра.
 
Вака друже се работи за yugo и акумулатор весна сап сервисерот го мереше полнењето вика дека се е ок со алтернаторот, а кај е проблемов што со друг акумулатор немам проблем, кажав и погоре користев стар акумулатор 1 месец во најголемите студови и без проблем секое утро секое палење. Еве баш ме интересира и твое мислење пред да идам утре на сервис тој вќера го наполнил и денес го монтира кај мене го возам 15км како што кажав и гасим и ТЕСТ НЕ ПАЛИ. Како мозе да испразни а алтернаторот тој вика дека е ок казува несто тамо 13,2 незнам тоа бас како иде полнење. ?
 
Треба да полни од 13.8 до 14.2. Тоа што полни 13.2 не е малце, ама со уклучени светла сигурно паѓа под 13. И пак тоа не е ништо, т.е акумулаторот се полни, но не доволно.
Претпоставка е дека акумулаторот е отиден. Кажи му на сервисерот нека го провери и он реглерот, сигурно има инструментче, и нека види дека акумулаторот се полни.
Може да каже дека не ти пунело доволно па си го цркнал акумулаторот, ама ако пуни 13.2 за месец дена неможе да цркне нов акумулатор.
Инсистирај да ти го проверат добро, и да му стават отпор(виљушка), ако треба и пак нека го полнат.
 
Ок идем утре првин кај еден добро познат електричар во Тетово да види како полни, како празни кога е изгаснат моторот и ред па после кај сервисерот па ќе пишам што сум направил.
 
Момци да не знае некој каде можам да најдам задно десно крило за Опел Астра Г 2000година со две врати ? Да не продава некој на форумов или да ми даде број од некој што продава половно крило? Неможам да најдам, а не ми се дава 150 евра за ново :)
 
Ок идем утре првин кај еден добро познат електричар во Тетово да види како полни, како празни кога е изгаснат моторот и ред па после кај сервисерот па ќе пишам што сум направил.
Најверојатно акумулаторот е пробиен... за шо марка акумулатор станува збор?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom