Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Па ништо ако е кабриолет пружи рака и земи си го клучот...
Пиши бре човече каква кола, дај некои подетални информации...

да да... централно има-нема, ако има фабричко ли е и така... според типот на колата ке знаеме горе долу каква технологија е изведене па ке ти кажеме дали со тениско топче, баскет или фудбал да отвараш... или пак сепак ке треба клучар...

пред 4 дена на опел вектра се деси истово... се убивме од вртење со други клучеви штравцигери, жици, плехови, топчиња, хебли, кајли, плочки и ништо... после 3 саата јебавање, си викнавме клучар, не оштави 1000 денари, и ја отвори за 45 секунди со 2 штрафцигери и една жица... се разбира прво не набрка на 15 метри од кола... да не гледаме...
 
да да... централно има-нема, ако има фабричко ли е и така... според типот на колата ке знаеме горе долу каква технологија е изведене па ке ти кажеме дали со тениско топче, баскет или фудбал да отвараш... или пак сепак ке треба клучар...

пред 4 дена на опел вектра се деси истово... се убивме од вртење со други клучеви штравцигери, жици, плехови, топчиња, хебли, кајли, плочки и ништо... после 3 саата јебавање, си викнавме клучар, не оштави 1000 денари, и ја отвори за 45 секунди со 2 штрафцигери и една жица... се разбира прво не набрка на 15 метри од кола... да не гледаме...

Абе и на 10 cm да бидиш од него нема да ја научиш финтата. Тоа е зафат не е нешто со гледање што се учи.


Иначе за дотичниот господин Џузепе Меаца a.k.a Peppino


Проверена работа...

 
да да... централно има-нема, ако има фабричко ли е и така... според типот на колата ке знаеме горе долу каква технологија е изведене па ке ти кажеме дали со тениско топче, баскет или фудбал да отвараш... или пак сепак ке треба клучар...

пред 4 дена на опел вектра се деси истово... се убивме од вртење со други клучеви штравцигери, жици, плехови, топчиња, хебли, кајли, плочки и ништо... после 3 саата јебавање, си викнавме клучар, не оштави 1000 денари, и ја отвори за 45 секунди со 2 штрафцигери и една жица... се разбира прво не набрка на 15 метри од кола... да не гледаме...
Nema centralno... Hyundai accent e. Probav so tenisko topce, ping pong i nisho. Na kraj viknav eden drugar i pomegju stakloto i vratata stavi tenko zelezo ili nekoja lamarina ne znam ni shto beshe i vratata se otkluchi :D
Kako i da e, blagodaram sho me soslushavte.
 
тоа сакав и јас да кажам... значи помегу стаклото и плехот од вратата бутна штрафцигерите, и си жицата отвори... не е како на клипов... на клипов многу веројатно дека ке ја ебеш бојата на вратата и стубот, со таа пластиката... вака по безболно е... а тоа топчиња тениски со вакум ова она, може само на дел од германските коли и на неколку типа на сеат ибица... кај нив централното работи со компресор и под вакуум-притисок работат клипчињата... нешто слично како што работат вратите на автобусите за отвараежње-затварање т.е. како хидраулика, само со воздух без масло... е кај нив може со тениско топче. ке го дупнеш и со отворот во клучот го ставаш, маваш по топчето и се отклучува... ама како што реков, малку коли се со такво централно... и не функционира секогаш...
 
Gledav i na youtube deka toa so topchinjata skoro nikogash ne uspeva. Ne ochekuvav deka vaka lesno so edno zhelezo mozhe da se otluchi vrata na kola. Ova go imam videno samo na film kako se kradat kolite :D Na kraj zavrshi dobro... pominav bez pari za klucar i sega pamet vo glava za drug pat so kluchot.
 
Gledav i na youtube deka toa so topchinjata skoro nikogash ne uspeva. Ne ochekuvav deka vaka lesno so edno zhelezo mozhe da se otluchi vrata na kola. Ova go imam videno samo na film kako se kradat kolite :D Na kraj zavrshi dobro... pominav bez pari za klucar i sega pamet vo glava za drug pat so kluchot.

а нај паметно е резервен клуч, дома на закачалка да ти стои... а не како овој со вектрава, ми викам имаш резервен клуч? он вика да... ај донеси го... па кај вас е бе, во касета.... е у газ да си го ставиш сега резервниот... што ке ти резервен клуч во касета?:tapp: во касета може резервен клуч од дома да чуваш или од другата кола а не од таа... богда чува глупост...
 
Уште може да се увезуваат коли со Еуро 2 мотори, например 1997 година ?
 
Ја иам Тигра земено иста машина и фул опрема колата е топ,горе доле и ја за исти пари ја земав со се регистрација и се ме фати 3 500 евра(без озвучување).Колата е бомбона за млад човек и не е грда ко шо вика Валиљ(:baeh:) и не е двосед.Едина замерка шо иам за неа е што има многу мртви агли и не е прегледна 100%,амортизацијата е тврда што е нормално за спортско возило,секоја дупка на волан се осеќа а исто и у душа.Има проблеми ноќните светла внатре во колата во багажникот,во контролната табла кај шо е климата(прегоруваат побрзо него вообичаено кај другите коли,али тоа е маана кај Опелите од таа година,нишо сериозно али) и мој совет зимај ја,и пази со педалата за гас пичку матер машина е(на резервоар ќе осетиш)
толку од мене :smir:[/

Ја купив тиграта и прв впечаток ми е дека подвозјето е премногу тврдо, и заедно со нископрогилните гуми ја осекаш секоја нерамнина.
Потрушувачкатана бензин е доста голема и според мои проценки во овие ладни зимски денови се движи околу 13 литри на 100 км градска.
Моторот е доста јак но и покрај абс кочниците требало да стават дискови на задните тркала бидејки колата на малку прав пат до трета брзина многу брзо развива 150 км/ч, но проблемот е што не можеш брзо да закочиш така да за малку тиграта својот живот прерано ке го завршеше како претходното фиат пунто спортинг кое со осум години старост заврши на гробиштата за автомобили.
Голема предност за овој автомобил е, а не сум ја знаел е дека девојките многу ја симпатизирале тиграта и бараат да ги провозам некое крукче, но за жал за разлика од пунтото не може да се прави " На садног седишта мога аута"
 
Ја купив тиграта и прв впечаток ми е дека подвозјето е премногу тврдо, и заедно со нископрогилните гуми ја осекаш секоја нерамнина.
Потрушувачкатана бензин е доста голема и според мои проценки во овие ладни зимски денови се движи околу 13 литри на 100 км градска.
Моторот е доста јак но и покрај абс кочниците требало да стават дискови на задните тркала бидејки колата на малку прав пат до трета брзина многу брзо развива 150 км/ч, но проблемот е што не можеш брзо да закочиш така да за малку тиграта својот живот прерано ке го завршеше како претходното фиат пунто спортинг кое со осум години старост заврши на гробиштата за автомобили.
Голема предност за овој автомобил е, а не сум ја знаел е дека девојките многу ја симпатизирале тиграта и бараат да ги провозам некое крукче, но за жал за разлика од пунтото не може да се прави " На садног седишта мога аута"

Ќе започнам одназад. Сакаш „на задног седишта мог аута“ се купува кола со 4 врати и ако тоа ти е план провери колку е мек подот (од искуство :) )

После тоа, за моторот и брзината. Да и јас се согласувам дека требало четири диск кочници. Го имам истиот мотор (претпоставувам ти е 1.6 16V) со нормално возење не троши повеќе од 10л/100км ако се е во ред. Ако имаш потешка нога сигурно ќе возиш 13л/100км бензин. Ако ја возиш на плин тогаш 13л/100км пак е многу ама ОК ете ...

А за тврдата вожња...јебеш :) спортска кола ја планирале да биде добра за во кривини. Ако стегнеш нели и нископрофилни, па и гасни амортизери ..ухуууууу :)) Камења во бубрези се толчат. Сум имал знам како е. Ама на кривина нема бегање, занесување и сл.
 
Имам 101 (застава) проблемот е во тоа што наутро нејке да запали од место
Во колата исто така има уградено и плин..
Пробувам и на бензин и на плин нејке да запали...
овој проблем се јавува до дека ја запалам после второто палење проблем нема..
 
Имам 101 (застава) проблемот е во тоа што наутро нејке да запали од место
Во колата исто така има уградено и плин..
Пробувам и на бензин и на плин нејке да запали...
овој проблем се јавува до дека ја запалам после второто палење проблем нема..
Не е можно, 101 да не пале од прва бе ова е марка не е заебанција има и гаранција... најубаво однеси ја на сервис :)
 
Не е можно, 101 да не пале од прва бе ова е марка не е заебанција има и гаранција... најубаво однеси ја на сервис :)

Лелее колку сме вицкасти :nesvest:

Иначе може да има неколку проблеми зашто не пали кецот
1.акумулатор слаб
2. Алансер дотраен
3.компресија слаба
 
Имам проблем со мојта опел корса б 1,0 12в првото паленје е секогаш добро пали одма и нема проблеми се оклучува аутоматски саукот поработи малку така и се исклучува и си работи нормално колата но после 2 3 плаенје е накаку тештко
мора да стиснам на гаста малку за да запали или ако не стиснам на педалото за гас ке запали но работи на ептен мали обратаи немам обратометар и неможам да кажам на колку е сега кога ке додадам малце гас се нормализира и си работи добро што би можело да биде проблемот?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom