Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Дечки дали препорачувате ставање на фолии на задни стакла, гледав од Новус дека нудат, колку штитат, колку се корисни, искуства, совети?
Мислев да земам оние како лепенки ама не ми се допаѓа како изгледа и се мислам да си ставам фолии прописно ама не знам колку се корисни.
Stitat od UV, ne se gleda ili potesko se gleda(zavisno od zatemnetosta)sto imas u kola, pri krsenje na staklo nema da ima staklo na site strani bidejki u princip folijata go drzi zaedno. Baska kolata podobro izglea so temni stakla.
 
Дали се препорачливи разните средства за полирање на кола за домашна употреба (пример од програмата на sonax), дали е препорачливо да се користат и дали долгорочно штетат на оргиналната боја, совет!!!


Ако немаш полирано претходно боја со полир машина, не препорачувам да почнеш со експерименти, зошто лесно може да направиш линии (свирлови).

За рачно полирање со крпа е тешко и мачно...многу полесно е со шампон со восок да ја переш колата, само избриши ја водата и колата свети.

Добро восоцирање ја штити бојата и лакот, ама ако лакот е веќе појден ништо не помага освен фарбање.
 
После повеќе од 4 години се деси да ми откаже акумулаторот, ја запалив колата со кабли извозев некое време ок беше. Другиот ден возев низ град некој круг, застанав ја изгасив и после пак неќеше да пали, дава контакт но не вергла...е сега го полнев цел ден и си пали нормално но прашањето ми е колку време би можел да го возам вака откако го напунив, може ли да ме остави негде изненадно и дали е време да си купам нов ?
 
После повеќе од 4 години се деси да ми откаже акумулаторот, ја запалив колата со кабли извозев некое време ок беше. Другиот ден возев низ град некој круг, застанав ја изгасив и после пак неќеше да пали, дава контакт но не вергла...е сега го полнев цел ден и си пали нормално но прашањето ми е колку време би можел да го возам вака откако го напунив, може ли да ме остави негде изненадно и дали е време да си купам нов ?
Ne se zamaraj poise, sto pobrzo kupi si nov, ako e ponova kolata mozes da zaebes nesto drugo.
 
Дечки, ај да да прашам и јас... што би ме советувале.

Имам Honda Civic (Hatchback) 8-ма генерација, 1,8 VTEC (бензинец). Пред 1/2 месеци после 24 часовно палење (ова не се случува секогаш, од 10 пати еднаш), кога ја ставам во прва брзина при првото тргнување се приметува затресување на колата... ова се случува само во првата минута од палењето на автомобилот после 24 часа и исклучиво само при тргнување. После таа прва минута, нема никакви маки... се си е нормално.

Да се надоврзам (можеби е поврзано), во истата таа прва минута додека возам ја пуштив климата и наеднаш автомобилот како да загуби малце сила (ама доста се осети, како да ја претиснеш кочницата во секунда) и си продолжи нормално. После таа минута, нема никакви проблеми... пробаш повеќе пати да ја гасам/пуштам, се си беше нормално.
 
Дечки, ај да да прашам и јас... што би ме советувале.

Имам Honda Civic (Hatchback) 8-ма генерација, 1,8 VTEC (бензинец). Пред 1/2 месеци после 24 часовно палење (ова не се случува секогаш, од 10 пати еднаш), кога ја ставам во прва брзина при првото тргнување се приметува затресување на колата... ова се случува само во првата минута од палењето на автомобилот после 24 часа и исклучиво само при тргнување. После таа прва минута, нема никакви маки... се си е нормално.

Да се надоврзам (можеби е поврзано), во истата таа прва минута додека возам ја пуштив климата и наеднаш автомобилот како да загуби малце сила (ама доста се осети, како да ја претиснеш кочницата во секунда) и си продолжи нормално. После таа минута, нема никакви проблеми... пробаш повеќе пати да ја гасам/пуштам, се си беше нормално.
Му треба време дур да наполнат соленоидите. Кога е ладен моторот поправо кога нема 80 степени, чим пуштиш клима се осеќа пад на снага и после се враќа. Кај сите коли е истото.
 
Дечки, ај да да прашам и јас... што би ме советувале.

Имам Honda Civic (Hatchback) 8-ма генерација, 1,8 VTEC (бензинец). Пред 1/2 месеци после 24 часовно палење (ова не се случува секогаш, од 10 пати еднаш), кога ја ставам во прва брзина при првото тргнување се приметува затресување на колата... ова се случува само во првата минута од палењето на автомобилот после 24 часа и исклучиво само при тргнување. После таа прва минута, нема никакви маки... се си е нормално.

Да се надоврзам (можеби е поврзано), во истата таа прва минута додека возам ја пуштив климата и наеднаш автомобилот како да загуби малце сила (ама доста се осети, како да ја претиснеш кочницата во секунда) и си продолжи нормално. После таа минута, нема никакви проблеми... пробаш повеќе пати да ја гасам/пуштам, се си беше нормално.


Друже на дизел мотор од 2.0 се осеќа запалена клима при тргање...а што да речеме за бензинец...колку бензинецот што има торк на 1500-2000 вртежи, толку има дизелот на лер гас.

Ако мислиш дека е многу повози кола 1.4 бензин со клима, кога ја исклучиш климата ко турбо да добива колата :pos:
 
После повеќе од 4 години се деси да ми откаже акумулаторот, ја запалив колата со кабли извозев некое време ок беше. Другиот ден возев низ град некој круг, застанав ја изгасив и после пак неќеше да пали, дава контакт но не вергла...е сега го полнев цел ден и си пали нормално но прашањето ми е колку време би можел да го возам вака откако го напунив, може ли да ме остави негде изненадно и дали е време да си купам нов ?
До аукумулаторот е, но сепак ете велиш не вергла само контакт има можно е да провериш каква е состојбата на анласерот пред да купиш нов акумулатор.

Sent from my SM-T720 using Tapatalk
 
Друже на дизел мотор од 2.0 се осеќа запалена клима при тргање...а што да речеме за бензинец...колку бензинецот што има торк на 1500-2000 вртежи, толку има дизелот на лер гас.

Ако мислиш дека е многу повози кола 1.4 бензин со клима, кога ја исклучиш климата ко турбо да добива колата :pos:
Кај euro 6 мотор ова не важи, толку софтвери и сензори имаат наставано, што се е варијабилно и "префинето" наштелувано за да се добие "економија" и помалку издувни гасови.
 
мене реално ми е жал да го мачам количето и ретко ја палам, ако вака има 90 коња кога ќе ја упалиш како да има 40.
 
Дечки бев на мајстор бидејќи имав чуден звук (нешто како метал да удира) што се појавува само околу 2900-3300 обртаи.
Ми кажаа дека проблемот е од кај дизните (1.6tdci), да одам кај некој бошист.
Па ако може да ми кажете некој добар бошист во близина на Скопје за да ги провери и ваљда да ги исчисти?
 
Дечки бев на мајстор бидејќи имав чуден звук (нешто како метал да удира) што се појавува само околу 2900-3300 обртаи.
Ми кажаа дека проблемот е од кај дизните (1.6tdci), да одам кај некој бошист.
Па ако може да ми кажете некој добар бошист во близина на Скопје за да ги провери и ваљда да ги исчисти?
Нема бош пумпа тој мотор, види турбината да не е отидена јабана.
 
Дечки бев на мајстор бидејќи имав чуден звук (нешто како метал да удира) што се појавува само околу 2900-3300 обртаи.
Ми кажаа дека проблемот е од кај дизните (1.6tdci), да одам кај некој бошист.
Па ако може да ми кажете некој добар бошист во близина на Скопје за да ги провери и ваљда да ги исчисти?


Стојче дизел сервис...добар ама и добро наплатува.
 
se raboti za audi a3 2008 god ...koga go pritiskam kopceto AC na klimata 5,6 sekundi sveti i samo isklucuva dali nema dovolno freon vo pumpata ve molam za sovet raboti samo AUTO na klimata AC ne saka da ostane vkluceno
 
se raboti za audi a3 2008 god ...koga go pritiskam kopceto AC na klimata 5,6 sekundi sveti i samo isklucuva dali nema dovolno freon vo pumpata ve molam za sovet raboti samo AUTO na klimata AC ne saka da ostane vkluceno
Најлесно е да ја дополниш и ќе проверат
Може не пали компресор може се да е
Кај некои ако нема фреон не врти
Ако си од СК отиди во илинден-идризово за 500 ден на било која кола полнат колку и да е
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom