Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Некое средство,лепак,за лепење на алуминиум,конкретно картерот е напукнат малку,и пушта масло,одоздоле е,како рецка од 2 cm во должина,планирам силикон да го нашибам ама незнам дали ќе држи,имало некој двокомпонентен лепак,само незнам што пари се..Не планирам да го вадам картерот,туку да го исчистам местото,и да го залепам..Ме мрзи да одам по железарите да прашувам,па ако знае некој нека пише.
Има двокомпонентен лепак доаѓа во пластично шишенце и плус спреј ( активатор , стврднувач така нешто ) со кој сум лепел пластики, кожа , гума , дрво , иверка и тоа лепи како ненормално , ама незнам како ке се понаша на алуминиум. Има уште еден доаѓа во две посебни туби и се меша по потреба пред лепење , за тој викаат дека бил добар , ама го немам пробано. Цена околу 300 денари мислам беше... А пошто е алуминиум , оксигенско заварување треба да го реши. Знам пошто побратимот мој го дупна картерот , незнам колкава беше дупката , ама у 2 км му истече доволно уље за да јави низок притисок. И дечково со оксиген му го завари за 5 минути на лице место на канал, без вадење...

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
 
Може ли некој да ми препорача, посочи добро продажно место во Скопје кадешто можат да се најдат нови бандажи за БМВ 3 јка модел е90 по пристојни цени а да не бидат made in China?
Фала ви многу, позз.
Или во овластен или купи си половни, по другиве места се кинески копии, ретко оргинал да најдеш ако веќе бараш оргинал, ако не има секакви марки
 
имам јас неколку врсти на двокомпонентни лепаци, но не би ти советувал да лепиш со нив. малку нечистотија и не лепат добро. друго со нив треба да се пази од двете компоненти деловите да се еднакви пред мешањето, бидејќи нема да биди лепакот јак (а и нема да се стврднува добро)

алуминиум или лемење (ама за тоа треба посебна киселина за чистење) или заварување со алуминиумска електрода
 
Треба лепак што поднесува над 100 степени температура ама сепак за лепило е привремено решение кога се работи картер и резервоар посебно од алуминиум и единствен начин само лемење специјално за алуминиум или нов/половен картер и никако поинаку.


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Ке пробам со жива гума чисто привремено додека не најдам некој мајстор што ќе ми го среди целосно проблемот. Фала на советот.
Имав ист проблем на Реното.
Единствено, и трајно решение е следното:
Во зависност од тоа на кој начин е поставена шофершајбната,дали е во кедери, или е лепена, а кај тебе на Алфата мислам дека е лепена, мислам дека со вадење и повторно лепење на шофершајбната ќе завршиш работа.
Кај мене беше малце покомплицирано:
На самата каросерија имаше една гума, која гледа према кабината кога е поставена, а према шофершајбната нејзините метални носачи. На самата шофершајбна има кедер, кој кога ќе се залепи шофершајбната, дихтува помеѓу каросеријата и шофершајбната. На кедерот има канал во кој влегува украсната гума, која единствено се гледа однадвор... и, оздола се спојува со пластична спојка, која ја немаше, исто како и оној кедерот кој треба да дихтува... кога менувале шофершајбна не ја ставиле и украсната ја залиле со лепак за да стои некако. И течеше вода... Кога го набавив сето тоа, се намести како што пропишале од фабриката и не тече вода:)
Значи, муабетот ми беше испитај што се треба да има таму, не ја знаеш историјата на колата, и како ја одржувале.

Да не заборавам: Провери ги и каналите за одвод на вода кои се наоѓаат под шофершајбната, најверојатно се гледаат во аглите кога ќе дигнеш хаубата, може и да се затнати... исто така, ако вадиш шофершајбна провери ја состојбата на лимот, таму многу веројатно има нешто гнило. Ако има, санирај, заштити па после лепење на шофершајбна.
 
Последно уредено:
zdravo,
dali nekoj znae kolku kosta homologacija za poloven avtomobil od Germanija, i koga e zaedno so toa i TIV obavezen vo MK da se pravi, i kolku koshta plus TIV? NA pr. vo AMSM.[DOUBLEPOST=1470866965][/DOUBLEPOST]zdravo,
dali nekoj znae kolku kosta homologacija za poloven avtomobil od Germanija, i koga e zaedno so toa i TIV obavezen vo MK da se pravi, i kolku koshta plus TIV? NA pr. vo AMSM.
 
Zdravo, kolku cini prva registracija na polovno vozilo so 84 konji, i 1800 kubikaza.
 
Мислење/искуство со Passat 1.9 TDI, 131 ks 2000 година. Сакам да зеам да па слушнам некое мислење??
 
Мислење/искуство со Passat 1.9 TDI, 131 ks 2000 година. Сакам да зеам да па слушнам некое мислење??

Како коли се ТОПП, евтино одржување, евтини делови, малце троши, голема кола, само што ретко да најдеш некоја под 500 илјади поминати, јас имав една пред 5-6 год и ја зедов од човек што ја имаше подолго време и знаев приближно колку има поминато и како е оддржувана, само што формата не ми се свигаше мн и ја дадов.
Некој ќе каже подобри се 110 кс некои 90 кс, според мене зависи како е возена и одржувана.
 
Како коли се ТОПП, евтино одржување, евтини делови, малце троши, голема кола, само што ретко да најдеш некоја под 500 илјади поминати, јас имав една пред 5-6 год и ја зедов од човек што ја имаше подолго време и знаев приближно колку има поминато и како е оддржувана, само што формата не ми се свигаше мн и ја дадов.
Некој ќе каже подобри се 110 кс некои 90 кс, според мене зависи како е возена и одржувана.

Кое ефтино одржување?Знаеш ли дека има 4 рамиња на една страна,и 4 на друга страна?Предницата да ја средиш ќе те кошта минумум 250-300 евра..Тие се без бош пумпа ако не се лажам,пумпа дизна,ама може и да се со електронска бош пумпа..Лимузини се,убави се,ама дека се ефтини за одржување тука си во заблуда.
 
Кое ефтино одржување?Знаеш ли дека има 4 рамиња на една страна,и 4 на друга страна?Предницата да ја средиш ќе те кошта минумум 250-300 евра..Тие се без бош пумпа ако не се лажам,пумпа дизна,ама може и да се со електронска бош пумпа..Лимузини се,убави се,ама дека се ефтини за одржување тука си во заблуда.

Па сеа ако споредиш со фичо, секако дека е скапо за оддржување, овој што ја зеде колата од мене ја смени цела предница во тетово, значи скроз све за 230 евра, кажи ми ти мене поевтина предница од тоа, освен фичо и југо, ти викам дека се издржливи коли многу, сеа ти ако сакаш да се ценкаш со секој дел колку кошта тоа е друга работа, и голф 5 се издржливи и ги фалат многу, ама на едeн му се расипа турбото и плати 500 евра за половно. Делови имаш нови и половни колку сакаш за евтини пари, ти викам дека за просечен човек се топ коли само ако може да најде некоја што е возена домакински.
Дур ја имав јас напраив 70 илјади км, и баш ништо не и сменив освен срвиси и каиш.
Ако одиме по твоја логика, може и цел мотор да му кошта 700 евра, ама нема потреба да му мењаваш зш VW мотор нема смрт.
Јас попрво би возел пасат од 2002-ра отколку некој фиат или пежо од од 2008-ма.
 
Последно уредено:
Па сеа ако споредиш со фичо, секако дека е скапо за оддржување, овој што ја зеде колата од мене ја смени цела предница во тетово, значи скроз све за 230 евра, кажи ми ти мене поевтина предница од тоа, освен фичо и југо, ти викам дека се издржливи коли многу, сеа ти ако сакаш да се ценкаш со секој дел колку кошта тоа е друга работа, и голф 5 се издржливи и ги фалат многу, ама на едeн му се расипа турбото и плати 500 евра за половно. Делови имаш нови и половни колку сакаш за евтини пари, ти викам дека за просечен човек се топ коли само ако може да најде некоја што е возена домакински.
Дур ја имав јас напраив 70 илјади км, и баш ништо не и сменив освен срвиси и каиш.
Ако одиме по твоја логика, може и цел мотор да му кошта 700 евра, ама нема потреба да му мењаваш зш VW мотор нема смрт.
Јас попрво би возел пасат од 2002-ра отколку некој фиат или пежо од од 2008-ма.

Ако споредиш со Ферари,секако дека Пасат е ефтин за одржување..Глуп ти е муабетот..
 
Па глуп му е пошто не го ни имал за да знае дали е ефтин за одржавање. Пд 131кс е доста скапичок пошто си бара поскапо уље, турбината рика онака од нигде никаде и да не го заборавиме дмф от. Пасат пд тди и не е баш ефтина кола за одржавање.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom