4=5

  • Креатор на темата Креатор на темата Fantom
  • Време на започнување Време на започнување
што уште постои темава, кога ја најдовме грешката...апсурдно е веќе да се пишува, ај lock...
 
10epke1.jpg
Математички ти е точно, ама у пракса не.
Еве ти поедноставен пример:
-1^2=1
1^2=1
Со кратење ти излегува дека -1=1, што во суштина не е еднакво.
Идам во дуќан без пари, зимам банани за сто денари, му го покажувам решението и му викам, место ја да ти должам тебе стотче, ти сега ми должиш. :pos::pos:
 
Математички ти е точно, ама у пракса не.
Еве ти поедноставен пример:
-1^2=1
1^2=1
Со кратење ти излегува дека -1=1, што во суштина не е еднакво.
Идам во дуќан без пари, зимам банани за сто денари, му го покажувам решението и му викам, место ја да ти должам тебе стотче, ти сега ми должиш. :pos::pos:

Се’ додека 0,(9) = 1, и 4 ќе е исто со 5.
 
Математички ти е точно, ама у пракса не.
Еве ти поедноставен пример:
-1^2=1
1^2=1
Со кратење ти излегува дека -1=1, што во суштина не е еднакво.
Идам во дуќан без пари, зимам банани за сто денари, му го покажувам решението и му викам, место ја да ти должам тебе стотче, ти сега ми должиш. :pos::pos:

Друже друга е грешката.. Степени можеш да кратиш само кога основата е позитивна. Ако веќе сакаш да ги скратиш ќе мораш да го ставиш во апсолутна вредност.
-1^2=1 1^2=1
|-1|=1 |1|=1
1=1 1=1
Глава сечам ако не е вака. Мора да е точно и во пракса ако се придржуваш до математичките правила. (За ова а/0=бесконечно овие денови ќе позборуваме, и самиот не сум сигурен што е точно, сега неможам да мислам).
 
Математички ти е точно, ама у пракса не.
Еве ти поедноставен пример:
-1^2=1
1^2=1
Со кратење ти излегува дека -1=1, што во суштина не е еднакво.
Идам во дуќан без пари, зимам банани за сто денари, му го покажувам решението и му викам, место ја да ти должам тебе стотче, ти сега ми должиш. :pos::pos:

Ниту математички нуту во пракса не е точно.
Убо е дефинирано и коренување и степенување и се.
Ако тргнеме од
(4-9/2)^2=(5-9/2)^2 дека е точно (и е точно), за да задржиме еквиваленција треба да продолжиме вака

(4-9/2)^2=(5-9/2)^2 ⇔ 4-9/2 = +sqrt((5-9/2)^2) или 4-9/2 = -sqrt((5-9/2)^2) ⇔ 4-9/2=5-9/2 или (4-9/2)=-(5-9/2)

Или општо важи еквиваленцијата
a^2=b^2 ⇔ a=b ∨ a=-b, за a,b∈R (тоа ∨ е или)
или
a^2=b^2 ⇔ a=b a=-b, a,b∈R\{0} ( е ексклузивно или)

Значи, во примерот на првиот пост кај кратењето на квадратите е уништена еквиваленцијата. Пишано е она а=б, а точно е а=-б кое не е напишано. Тука е грешката.
 
Ниту математички нуту во пракса не е точно.
Убо е дефинирано и коренување и степенување и се.
Ако тргнеме од
(4-9/2)^2=(5-9/2)^2 дека е точно (и е точно), за да задржиме еквиваленција треба да продолжиме вака

(4-9/2)^2=(5-9/2)^2 ⇔ 4-9/2 = +sqrt((5-9/2)^2) или 4-9/2 = -sqrt((5-9/2)^2) ⇔ 4-9/2=5-9/2 или (4-9/2)=-(5-9/2)

Или општо важи еквиваленцијата
a^2=b^2 ⇔ a=b ∨ a=-b, за a,b∈R (тоа ∨ е или)
или
a^2=b^2 ⇔ a=b a=-b, a,b∈R\{0} ( е ексклузивно или)

Значи, во примерот на првиот пост кај кратењето на квадратите е уништена еквиваленцијата. Пишано е она а=б, а точно е а=-б кое не е напишано. Тука е грешката.
Џабе толку реферати.
sqrt(x)=|x|
 
Џабе толку реферати.
sqrt(x)=|x|

Е така де. sqrt(x^2)=|x|. Така е дефиниран корен, ама кога решаваш равенка правиш еквивалентни трансформации. И така, ако дојдиш пример до ваква равенка
x^2=25
тогаш продолужуваш
x=±sqrt(25) ⇔ x=±|5| ⇔ x=±5. Toa ± e скратено за x=5 ∨ x=-5, односно равенката има две решенија.
 
Се согласувам. Исто и ова:

Почеток: -20 = -20
Исто што и: 16-36 = 25-45
Може да биде запишано како: (2+2) 2 (9 X (2+2) = 52) 9 X 5
Додади 81/4 на двете страни: (2+2) 2 (9 X (2+2) + 81/4 = 52) 9 X 5 + 81/4
Прекалкулирај: ({2+2}) 9/2) 2 = (5-9/2) 2
Решение: 2+2 - 9/2 = 5
Заклучок: 2 + 2 = 5

Просто и докажано. :smir:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom