3D анимации!

  • Креатор на темата Креатор на темата Деко reloaded!
  • Време на започнување Време на започнување
http://www.semoskoc.com.mk/default.aspx?mid=39&pid=31&kategorijaId=5&Lan=MK

Добиваш само диплома од Семос, бидеќи и курсот е 11 000 ден, за тие пари тешко дека можеш да земеш сертификат од Autodesk.
Инаку незнам од каде можеш да земеш сертификат од Autodesk за 3D MAX претпоставувам за тоа бараш? Јас имам сертификат од Autodesk Softimage XSI и го платив заедно со курсот 700 евра на попуст:D
 
ај ако може некој по пп да ми го прати кракот за Autodesk 3Ds Max 2010 го симнав а немам крак :S

--- надополнето ---

значи кога го инсталирав имав еден adlmutil.dll фајл и средив да се инсталира фулл. ама кога ќе го пуштам пак ми бара активација и тогаш не ми работи било кој код... ајде крак или кеј-ген ако може ве моооламмм?

--- надополнето ---

проблемот е решен ! најдов кеј-ген и сега почнувам да учам така да ќе ве замарам малку со прашања :)
 
значи еве ми го проблемот:

правам еден box модел и сакам во него да направам дупка. како ?
 
значи еве ми го проблемот:

правам еден box модел и сакам во него да направам дупка. како ?


Со шо програм ??

За во Maya знам имаше цака со групирање/спојување и одделување на 2објекта со што останува дупката во дадената форма од вториот на првиот објект (или обратно)

--- надополнето ---

Select на објектот шо сакаш да направиш дупка
Select објектот шо сакаш да биде *формата* на дупката

Mesh > Booleans>Difference

Тоа за у Маya !
 
Немој да се учите со Booleans, много лоша геометрија излегува со нив, целсоно безвезе.

Имаш од луканоски неколку страни наназад одговор на истото прашање

Eve nekoj tutorial, ne e mnogu jasen ama go objasnuva principot.

 
значи еве ми го проблемот:

правам еден box модел и сакам во него да направам дупка. како ?
Според постот погоре гледам си симнал 3Ds Max па вака се прави:
ако сакаш дупката да е од двете страни ќе направиш нешто слично како во сликата, значи од каде поминува цилиндарот тоа место ќе биде дупката.
2aihgqp.jpg

После селектираш коцката одиш>Create>Compund>Boolean.
И во десно ќе ти се појави менито од Boolean ништо не треба да смениш сами притисни Pick Operand B и селектирај цилиндарот и толку, ќе имаш дупка:D
2zsd7py.jpg

како што гледаш дупката е доволна голема па......можеш да си (го) ставиш што сакаш :)
 
Според постот погоре гледам си симнал 3Ds Max па вака се прави:
ако сакаш дупката да е од двете страни ќе направиш нешто слично како во сликата, значи од каде поминува цилиндарот тоа место ќе биде дупката.
После селектираш коцката одиш>Create>Compund>Boolean.
И во десно ќе ти се појави менито од Boolean ништо не треба да смениш сами притисни Pick Operand B и селектирај цилиндарот и толку, ќе имаш дупка:D
како што гледаш дупката е доволна голема па......можеш да си (го) ставиш што сакаш :)

Да и ке завршиш со шашава геометрија која не е ни 4-аголник ни 3-аголник. Ми се чини дека ја потценувате потребата од чиста геометрија(само 4-аголници или само 3-аголници)
 
Да и ке завршиш со шашава геометрија која не е ни 4-аголник ни 3-аголник. Ми се чини дека ја потценувате потребата од чиста геометрија(само 4-аголници или само 3-аголници)
Па да имаш право но за еден почетник полесно би било така нели нема да прави нешто комлицирано за да му е потребна добра геомертија само една коцка со дупка :D
 
Па да имаш право но за еден почетник полесно би било така нели нема да прави нешто комлицирано за да му е потребна добра геомертија само една коцка со дупка :D

Не баш, секад треба да се учат добри навики, ако нешто прави повеќе штета, треба да се избегнува.
 
Не баш, секад треба да се учат добри навики, ако нешто прави повеќе штета, треба да се избегнува.
точно, но не знам зошто истиот начин со 3ds не успева, кога правам Extrude ова се случува:
27yphye.jpg

:/ изгледа за 3ds треба на друг начин...
 
треба да е исто, правиш smooth mesh на крајот.

Кога правиш smooth, ако имаш коцка без edgeloops до рабовите, ке добиеш топка
 
Дали знае некој дали во Maya е вметната една наредба која ја има во Softimage и е многу добра за правење дупки, мостови и слични работи, Bridge Polygons...Незнам дали ја има бидеќи одамна се префрлив на Softimage, ако ја има дефинитивно е многу подобра опција од Boolean-от, го нема проблемот со геометријата.

--- надополнето ---

btw
Дали има уште некој на форумов кој работи во Softimage XSI, како што гледам сите скоро MAX и Maya?

п.с.
Не потценувам ниеден софтвер но ме интересира онака:wink:
 
Дали знае некој дали во Maya е вметната една наредба која ја има во Softimage и е многу добра за правење дупки, мостови и слични работи, Bridge Polygons...Незнам дали ја има бидеќи одамна се префрлив на Softimage, ако ја има дефинитивно е многу подобра опција од Boolean-от, го нема проблемот со геометријата.

--- надополнето ---

btw
Дали има уште некој на форумов кој работи во Softimage XSI, како што гледам сите скоро MAX и Maya?

п.с.
Не потценувам ниеден софтвер но ме интересира онака:wink:

ИМа bridge tool, многу добра алатка, често ја користам, мислам дека ја има уште од 8.5 верзија.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom