- Член од
- 23 јуни 2008
- Мислења
- 9.265
- Поени од реакции
- 5.045
Hahah
Браво , маусов е најјак =)))
Браво , маусов е најјак =)))Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Браво , маусов е најјак =)))

значи еве ми го проблемот:
правам еден box модел и сакам во него да направам дупка. како ?
Eve nekoj tutorial, ne e mnogu jasen ama go objasnuva principot.
Според постот погоре гледам си симнал 3Ds Max па вака се прави:значи еве ми го проблемот:
правам еден box модел и сакам во него да направам дупка. како ?


Според постот погоре гледам си симнал 3Ds Max па вака се прави:
ако сакаш дупката да е од двете страни ќе направиш нешто слично како во сликата, значи од каде поминува цилиндарот тоа место ќе биде дупката.
После селектираш коцката одиш>Create>Compund>Boolean.
И во десно ќе ти се појави менито од Boolean ништо не треба да смениш сами притисни Pick Operand B и селектирај цилиндарот и толку, ќе имаш дупка
како што гледаш дупката е доволна голема па......можеш да си (го) ставиш што сакаш![]()
Па да имаш право но за еден почетник полесно би било така нели нема да прави нешто комлицирано за да му е потребна добра геомертија само една коцка со дупкаДа и ке завршиш со шашава геометрија која не е ни 4-аголник ни 3-аголник. Ми се чини дека ја потценувате потребата од чиста геометрија(само 4-аголници или само 3-аголници)

Па да имаш право но за еден почетник полесно би било така нели нема да прави нешто комлицирано за да му е потребна добра геомертија само една коцка со дупка![]()
точно, но не знам зошто истиот начин со 3ds не успева, кога правам Extrude ова се случува:Не баш, секад треба да се учат добри навики, ако нешто прави повеќе штета, треба да се избегнува.
Дали знае некој дали во Maya е вметната една наредба која ја има во Softimage и е многу добра за правење дупки, мостови и слични работи, Bridge Polygons...Незнам дали ја има бидеќи одамна се префрлив на Softimage, ако ја има дефинитивно е многу подобра опција од Boolean-от, го нема проблемот со геометријата.
--- надополнето ---
btw
Дали има уште некој на форумов кој работи во Softimage XSI, како што гледам сите скоро MAX и Maya?
п.с.
Не потценувам ниеден софтвер но ме интересира онака:wink: