3D анимации!

soul123

...plAy HaRd GO pRo...
Член од
2 октомври 2008
Мислења
295
Поени од реакции
23
физиката ти ја праеше така? не е најреална некако
Да, симулирано е е со реална гравитација. А да во право си не изгледа најреално бидејќи е некако спора. Побрзо би требало да биде, али тоа е грешка при префрлање на параметрите од динамичката симулација во студиот за рендер на Инвенторот.
 

JURAGAANTE

Professional !!!
Член од
4 април 2009
Мислења
411
Поени од реакции
31
Другови и другарице ПОЗДРАВ (комунистичко дете што да правам:))
Нов сум на форумов но темава ја прочитав од почеток до крај. Видов ОК ликови па се надевам ќе сакате да ми помогнете.
Од скоро почнав да го чепкам 3dsmax (2010), и некако се снаоѓам. Но заглавив кај една работа, а тоа е кога ќе направам ЅИД, во модификаторската листа нема ДОЛЖИНА на ѕидот. е сега, ...... како да ги подесам димензиите на собата, станот што сакам да го направам ако нема таква опција???
http://www.youtube.com/watch?v=3t8MeE8Ik4Y
Овака за визуелизација на објект за да е точен најдобро е планот од cad да го импортираш во макс и така да го работиш за 100% прецизна визуелизација на објект .
Имаш и во максот прецизност и исто така имаш мерни единици и сл.професионална визуелизација на објект се прави со прецизен нацрт план во cad кој ке го едитираш во макс но сепак ке треба да набљудуваш и vo auto Cad да не згрешиш некаде инаку некои како и јас го користат google sketchu имаш и v ray за него ама можеш и да го едитираш во максот ако ти е полесно за моделиранје во google sketchu :)
Ако веке работиш визуелизација на објекти имаш и пост продукција каде ти е потребен after effects i photosho обавезно :)
 

kooperativa

Г-ин Пола Милениум
Член од
2 октомври 2012
Мислења
7.633
Поени од реакции
8.601
e drugar juragaante, sega epten mi ja iskomplicira rabotata. :)
star sum bre da ucam tolku mnogu. jas bre .... samo max ako moze :)
no sepak fala za sovetite, veruvam deka taka treba, samo da najdam vreme za ucenje
P.S. ne da bev zaglavil so vrati i prozori ......... dodeka otkriv deka treba vo modifier list da se pravi edit poly namesto so desen klik convert to etitiable poly. :facepalm:
 

kooperativa

Г-ин Пола Милениум
Член од
2 октомври 2012
Мислења
7.633
Поени од реакции
8.601
абе јас во латиница сум пишувал. срамота, извинување до сите.
П.С. додека се научи, тешко е!!! .......... првите 100 год се тешки :) ај кога ке имам со што да се пофалам, ќе ставам тука
 

ficdogg

221b
Член од
29 септември 2008
Мислења
1.105
Поени од реакции
699
Прва целосна(освен пијаното, тоа ми беше претходно моделирано во Maya) сцена измоделирана и рендерирана во Cinema 4D. Ќе треба да поработам уште малце на материјалот за јаболката, најверојатно ќе треба да направам еден SSS материјал за нив. Мислев дека и овака ќе помине бидејќи не се многу блиску до камерата, но сепак двојат од сцената малце. lib_19.jpg
 

ficdogg

221b
Член од
29 септември 2008
Мислења
1.105
Поени од реакции
699
Направив нов рендер со SSS материјал за јаболката и го додадов столчето за пијаното.
final_render_03reg0021.jpg
 
Член од
4 јануари 2010
Мислења
36
Поени од реакции
37
Yugo анимација. Ја работев пред 2 години во Maya за семинарска. Комплетно моделирано и анимирано. Интрото е Флеш 2D анимација.
 

ficdogg

221b
Член од
29 септември 2008
Мислења
1.105
Поени од реакции
699
И? Споредба маја со ц4д?
C4D е далеку полесен за работа од кога ќе се навикнеш на него малце. Плус cloner-object-от е закон и dynamics се далеку полесни за работа. Осветлувањето и материјалите се исто полесни за работа и има целосно функционален muli-pass систем за рендерирање без многу заебанции.

Негативна страна што забележав за сега е дека viewport-от не е добро оптимизиран, почна да ми сецка сцената при крај, и кога рендерирам со physical рендерерот многу рам зима, сите 8GB ми ги исполни. Ама тоа ми се споредни работи, во брзо време ќе земам уште две плочки од 4GB и нема да имам проблеми. И viewport-от треба да е многу пооптимизиран во R14 за разлика од R13 што ми е инсталиран на мене.За R14 уште нема крак.

Дефинитивно препорачувам c4d преку Maja.
 

ficdogg

221b
Член од
29 септември 2008
Мислења
1.105
Поени од реакции
699

ficdogg

221b
Член од
29 септември 2008
Мислења
1.105
Поени од реакции
699
Нешто ново од мене, правено за месечниот digital tutors натпревар. Имав вишок слободно време и темата ми се погоди.
Cinema 4D, After Effects, Photoshop.


Анимација

Wireframe
 

Kajgana Shop

На врв Bottom