statusQuO
Модератор
- Член од
- 18 јуни 2008
- Мислења
- 13.038
- Поени од реакции
- 7.617
физиката ти ја праеше така? не е најреална некакоНешто ново од мене.
физиката ти ја праеше така? не е најреална некакоНешто ново од мене.
Да, симулирано е е со реална гравитација. А да во право си не изгледа најреално бидејќи е некако спора. Побрзо би требало да биде, али тоа е грешка при префрлање на параметрите од динамичката симулација во студиот за рендер на Инвенторот.физиката ти ја праеше така? не е најреална некако
Овака за визуелизација на објект за да е точен најдобро е планот од cad да го импортираш во макс и така да го работиш за 100% прецизна визуелизација на објект .Другови и другарице ПОЗДРАВ (комунистичко дете што да правам)
Нов сум на форумов но темава ја прочитав од почеток до крај. Видов ОК ликови па се надевам ќе сакате да ми помогнете.
Од скоро почнав да го чепкам 3dsmax (2010), и некако се снаоѓам. Но заглавив кај една работа, а тоа е кога ќе направам ЅИД, во модификаторската листа нема ДОЛЖИНА на ѕидот. е сега, ...... како да ги подесам димензиите на собата, станот што сакам да го направам ако нема таква опција???
http://www.youtube.com/watch?v=3t8MeE8Ik4Y
И? Споредба маја со ц4д?Направив нов рендер со SSS материјал за јаболката и го додадов столчето за пијаното.
C4D е далеку полесен за работа од кога ќе се навикнеш на него малце. Плус cloner-object-от е закон и dynamics се далеку полесни за работа. Осветлувањето и материјалите се исто полесни за работа и има целосно функционален muli-pass систем за рендерирање без многу заебанции.И? Споредба маја со ц4д?