- Член од
- 8 октомври 2015
- Мислења
- 410
- Поени од реакции
- 1.137
- Локација
- Ul.Vladimir Polezinovski br.9
- Веб-сајт
- www.gree.com.mk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
а ако не е задоволен? Кај да те бара?!Освен toshiba провери ги и овие https://www.icsgroup.mk/product-category/altherma-топлотни-пумпи/греење/ само за греење се, штом имаш изолација задоволен ќе бидиш со топлинската пумпа со радијаторско греење.
Види.. се е ова океј во теорија.. земи ова и ова најдобро е!@zabiste од претходниот линк што ти го дадоа ќе го гледаш моделот со ознака EPRA. Тоа ти е ознаката на надворешна и е најдоброто што Даикин го нуди како сплит систем од Алтерма 3 топлинска пумпа. Значи има и опција моноблок каде што има само надворешна меѓутоа сплит систем надворешна + внатрешна ти е подобро.
Надворешната EPRA има огромни димензии.
EPRA 18kW
Висина х ширина × должина (мм)
1003 х 1270 х 533
Тежина 146кг
Количество на фреон R34 - 4.20кг
Работна температура -28
Компресор Scroll
Доаѓа во две верзии од 14 до 18 kW моќност.
MT Moderate Temperature - највисока температура на вода до 65 степени
HT High Temperature - највисока температура на вода до 70 степени.
Значи може да работи со радијатори како грејно тело, меѓутоа најдобро тие радијатори малку да бидат наддимензионирани. Колку помало е грејното тело толку поголема температура на вода треба за да зе загрее просторијата. И обратно, поголемо грејно тело пониска температура на вода. На тој принцип работи и подното греење, температура на вода 35 степени меѓутоа целиот под е грејно тело.
Како формула за пресметување димензија на радијатори ти е 1м2 : 1.2 ребро висина 60цм.
Значи пример грееш просторија од 35м2 тогаш 35×1.2 =42 ребра најмалку треба. Три радијатори од 14 ребра...
И сега доаѓаме до внатрешна пошто е сплит систем. Имаш две опции.
1. Само пумпа. Има мали димензии и дополнителна опција дали да биде со електрични греачи или не. Најдобро да ги има греачите. Доколку надворешната прави дефрост или не може да ги задоволи потребите, тогаш ги пали овие греачи за да помогне при загревањето на водата.
2. Пумпа + бафер. Доаѓа фино лепо спаковано во еден уред со бафер од 230 литри. Значи пример надворешната прави чести дефрости, голема влажност на воздух и слично, тогаш внатрешната ја користи оваа акумулирана топла вода. Дополнително може да има и електрични греачи. Исто може да се користи како техничка вода за туширање...
Тоа е најдоброто од Даикин. Претпоставувам и цената е "најдобра"
Цена: левиот бубрег и десната рака
Пумпа+Бојлер е тоа "во едно" не е Пумпа+Бафер, лошо те обучиле или не си разбрал@zabiste
2. Пумпа + бафер. Доаѓа фино лепо спаковано во еден уред со бафер од 230 литри. Значи пример надворешната прави чести дефрости, голема влажност на воздух и слично, тогаш внатрешната ја користи оваа акумулирана топла вода. Дополнително може да има и електрични греачи. Исто може да се користи како техничка вода за туширање...
За последново можам да ти кажам дека нит е поекономичен, ни па е гаранција дека помалку/повеќе ќе трае.Е сега тоа ми е муабетот дали сплитот има предности као поекономичен е, поиздржлив и слично
Напиши слободно на пропанЗа на Радијатори најлесно/најефтино е со пумпа на R290 шго вадат и до 75/80 степени на водата....
Сепак јас не можам да се согласам со ова што ти го велиш барем не целосно. Ете лаик сумВиди.. се е ова океј во теорија.. земи ова и ова најдобро е!
Ама не оди така работава!
Прво нему, а и на било кој друг, му треба пресметка(проект). Стручно лице најчесто со машински. Потоа и финансиска пресметка за колку време би се исплатила таа ТП, а тоа се години во прашање.
Второ, и до сега ваљда го користел парното, па има почетна точка колку KW му требало, на која надворешна, на која Т на вода и слично. Или индиректно преку тоа колку пелети/дрва/нафта трошел до сега и како.
Трето, да точно дека има високотемпературни ТП-и, ама и Коп-от кај нив не е сјаен.. или па се враќаме на првата точка со пресметката за потребите и исплатливоста.
Четврто, тоа со радијаторите не оди така!
Намали температура, зголеми површина се приказни за лаици!
Може не си знаел, ама еве ќе ти кажам дека радијаторот работи на принцип на конвекција, иако ние често во муабет ги рачунаме како радијативни грејни тела.
Само мал процент од предадената топлина е оддадена преку зрачење, 90+% е преку конвекција низ ламелите!
Долга и широка е оваа да објаснувам... ама дали е панелен дали е класичен, принципот на работа е тој! Низ каналиците/ламелите се загрева воздухот и се крева како низ оџак! (има цуг што би се рекло)
И затоа секој радијатор си има препорачана минимална Т на вода! Ако водата е поладна, може и да не се случи конвекција! Дебели термодинамички пресметки се тоа, и не за џабе се пратат упатствата на производителот.
Се друго е лук и вода.
Се става трократ вентил и се решава санитарната вода кај моноблок а бафер мислам преферираат ако оди во дифрост мн често тогаш да користи од баферотЗа последново можам да ти кажам дека нит е поекономичен, ни па е гаранција дека помалку/повеќе ќе трае.
Сплитот има предности во однос на санитарна вода (на моно-блок мислам неможе или ќе треба посебен извод),
бафер може и кај двете иако тука се води тешка дебата дали е потребен или е подобро без него..
Моно-блокот има предност што немаш фреон в куќа.
Што знам... ја лично ако би одел (предности/мани и двете имаат) би одел на моно-блок и тоа не ради уштеда на цена!
Рачунај уште најмалку 1000€+ ќе имаш за други трошкови плус од пумпата (и за двете)
Автоматски споено мислење:
Напиши слободно на пропан
Ова р290 многу хај-тек звучи![]()
Некој да дообјасни дали е оправдана повисоката цена на сплит системот во однос на моноблок? Единствената разлика што ја знам е дека моноблокот се полни со гликол затоа што иде директива од надвор па за да не замрзне мора гликол, бафер исто може да се монтира а и болјер за санитарна вода
Е сега тоа ми е муабетот дали сплитот има предности као поекономичен е, поиздржлив и слично
Точно моноблок има помала цена, полесна се монтира, нема внатрешна...Се става трократ вентил и се решава санитарната вода кај моноблок а бафер мислам преферираат ако оди во дифрост мн често тогаш да користи од баферот
Во фаза сум на истражување до крај на есен ке имам намонтирана останува уште да се одлучам дали сплит или моноблок па ке споделам на пролет како поминала зимата
За првиот дел (што го избришав) апсолутно си во право! Нема збор!Можеме да правиме мали измени 1,2 степени плус,но доколку на нашиот систем му се потребни пример 56 степени на вода за да одржува 23 при надворешни 0 тогаш тој систем нема ни "е" од ефикасност.
И што правиме во тој случај? Одговорот е наддимензионираме радијатор. Секогаш е подобро да има повеќе вода. Пример 30% идеме 1м2 :1.3 ребра. Најдобро е со класични алумински радијатори на кои им се додаваат ребра...
Итн...![]()
Зошто да правиш такви компликации со ТП и санитарна вода?!?Се става трократ вентил и се решава санитарната вода кај моноблок а бафер мислам преферираат ако оди во дифрост мн често тогаш да користи од баферот
Во фаза сум на истражување до крај на есен ке имам намонтирана останува уште да се одлучам дали сплит или моноблок па ке споделам на пролет како поминала зимата
Нема шанси да има толкава делта Т кај радијаторско греење. Брза пумпа која брзо ја циркулира водата ќе има разлика помеѓу пролаз и поврат од 2,3 степени кои што веднаш ќе ги надохнади и ќе изгаси. Затоа реков баферот може да биде позитивна работа кога е на поврат, ќе ја излади водата уште некој степен па системот нема да гаси него постојано ќе модулира.За првиот дел (што го избришав) апсолутно си во право! Нема збор!
Е сега да ти објаснам за ова последново (што го оставив цитирано)...
Ја заборави најбитната работа! А тоа не е ни самата температура ни кривата!
Тука делтаТ
Или просто кажано разликата помеѓу излезот и повратот на Т на водата.. или уште попрецизно количината на оддадена топлина за единица време (ама ај ќе држиме упростено).
Е тука главна улога има системот/видот на грејните тела! Ова нема врска со изворот на топлина, туку само и само со внатрешните грејни тела и целиот систем од цевки(проток/количина)
Твојот пример за кривата е во ред ако правиме муабет за подно или фенкојлери..
Fancoiler (fan=вентилатор coil=изменувач)
и самото име ти кажува дека работи со струење на голема количина воздух врз голема површина (на мн танки ламели).
И дури и така, може максимално да одземе 5ц од водата, или да направи делтаТ од 5 пр.35/30
(нема да навлегувам сега во топлински капацитет на водата колку точно е тоа)
Подното исто работи со мала делтаТ која дури е пожелно да биде <5ц
затоа што друг е принципот таму, и топлината се оддава во огромна количина на маса (кошулица која тежи тони). Па сходно на тоа, не е пожелно ни играње со кривата, оти самата маса и пасивност на тој систем се грижи за промените на внатрешната температура не толку зависно од надворешната.
И затоа погорниве се ниско-температурно греење. Греат со млака вода и мала делтаТ!
И сега доаѓаме до радијаторите, кои за разлика од погорниве грејни тела, се всушност високо-температурно греење!
Е таму е друга приказната..
Тие работат на голема делтаТ, па често ќе видиш 60/40 или 55/40 ознака, која не е ништо друго него ли препорачаната делтаТ од производителот.
Таму тие приказни со "кривата" не палат!
Убаво е тоа што го кажа во теорија, ама треба да знаеш и малку физика...
Ако ти му пуштиш излаз на 40ц на вода.. радијаторот ќе замлачи, ама нема да може да направи конвекција! Автоматски му паѓа ефикасноста, и тука ти можеш да зголемуваш ребра колку сакаш, ако системот не е предвиден за ниско-температурно греење, не е!
Рачунај он мора да направи цуг, да повлече воздух низ каналите нагоре... 40-45ц е долна зона, ами тек 60-80 сантима нагоре?!
Ако е само замлачен (а 40ц е тоа) ништо не добиваш.
Има специјални радијатори што можат и на пониска Т да работат со мала делтаТ, ама огин скапи се како фенкојлери.
Така да колку и да ти звучи контра-интуитивно..
Подобро ТП да работи на 55ц и да гаси на термостат кога ќе постигне внатрешната температура, отколку континуирано на 40ц. Економичноста е во првиот случај поголема!
Модулација и радијатори не бива.
Ме е*е новиов форум, не можам да цитирам дел по дел и да одговорам..Нема шанси да има толкава делта Т кај радијаторско греење. Брза пумпа која брзо ја циркулира водата ќе има разлика помеѓу пролаз и поврат од 2,3 степени кои што веднаш ќе ги надохнади и ќе изгаси. Затоа реков баферот може да биде позитивна работа кога е на поврат, ќе ја излади водата уште некој степен па системот нема да гаси него постојано ќе модулира.
Вода од 40 степени е доволна да загрее простор до 23 ако правилно се димензионирани радијаторите при надворешна 0
Доколку надворешната е во плус треба со 28 степени на вода да грееш без проблем два спрата 150~200 квадрата со 30kW дневната потрошувачка и COP 4+
Со радијатори.
Еве перформанси на алумински радијатори VOX од италјански производител Global. Овие се идеални за комбинација со ТП.
Ти кажува едно ребро колку топлина дава при различна температура на вода.
Прегледај го приврзокот 451382
Како беше онаа формулата за избор на моќност на клима, 100W на квадрат ли беше? 35 квадрати 3.5kW клима?
Па едно ребро VOX600 дава 110W топлина кога низ него поминува вода од 40 степени.
И дали доаѓаме до заклучок дека 1 ребро доаѓа на 1 м2 просторија што ја грееме?
Или ако зголемиме површина на радијатор за 30% односно 1.3 ребро на 1м2 ќе ја добиеме таа амбиентална топлина со пониска темп на вода?
Значи зголемување на димензија на радијатор. Можда не изгледа добро естетски, но во пракса функционира