А1 си воведе рандом трошок за плаќање на фактура во салон

  • Креатор на темата Креатор на темата bogev4eboy
  • Време на започнување Време на започнување
Исто ми се случи телеком ми стаса сметка плус 15 ден користење трансакции. Вртам во комтакт центар а тоа ви е за плаќање сметка на шалтер! Молам? Зошто вашиот вработен не ме извести за тоа? Епа негова грешка било требало да ми каже..
 
Тоа што на фактурата пишува за што се наплатени тие дополнителни 15 денари, не значи дека навистина корисникот и ги должи.
...затоа го постирав општиот договор на А1, ама кој да го чита,

Прегледај го приврзокот 308996

5.5 пишува, ајде читај, во сите овластени продажни места на операторот, може да се изврши наплата без провизија...а каде се наплатува со провизија,
 
За ова со дополнителните 15 ден имаше оддамна шпекулација дека ќе уведат за плаќање сметка на шалтер, сега изгледа на дело стапува.
 
...затоа го постирав општиот договор на А1, ама кој да го чита,

Прегледај го приврзокот 308996

5.5 пишува, ајде читај, во сите овластени продажни места на операторот, може да се изврши наплата без провизија...а каде се наплатува со провизија,
Како прво, ни ти ни јас, не знаеме каков договор има потпишано членот на форумов кој го потегна ова прашање! А како второ многу јасно пишува во 5.5 на која одредба се повикуваш ти дека "во сите овластени продажни места на операторот, може да се изврши наплата без провизија", а ако ТИ се одважиш да прочиташ за што му се наплатени тие 15 ден. ќе видиш дека основот за наплата е во директна колизија со членот од општиот договор на кој се повикуваш!
 
ај прочитај што текст пишува до тие 15 денари што ти наплатиле и напиши го овде! може?
Ѓабе дискутираме, промашени ти се коментарите плус ја труеме темата со неповрзани работи. Отвори си друга тема каде ќе зборуваме за договори, известувања и слично.
Можеш да ни кажеш што пишува на фактурата, што е основ за наплата на тие дополнителни 15 ден. (за што ти наплатуваат плус пари од редовната претплата)?
...пусто мушко его, кога го прашав за текстот пишан до тие наплатени 15 денари, добив одговор дека промашен ми е коментарот и ја трујам темата, а кога Саше од Ох истото го прашува, види чудо коментарот е соодветен и веднаш добива одговор и тоа се потрудил со скрин шот,
...па потоа операторката била нељубезна, како да не, понекогаш работите се одвиваат како треба и според заслуга, не секој заслужува помош!
 
Последно уредено:
Stom stigna vreme ako gledash sostojba na bankomat da ti zemaat pari, ne gledam zasto ne bi naplakjale i nekoj vraboten ako vi naplati smetka...

Barem ovde imas human<>human interakcija, treba da se vraboti nekoj, da obezbedish salon...a kaj bankomat ne razbiram koj e trosokot...
 
Како прво, ни ти ни јас, не знаеме каков договор има потпишано членот на форумов кој го потегна ова прашање! А како второ многу јасно пишува во 5.5 на која одредба се повикуваш ти дека "во сите овластени продажни места на операторот, може да се изврши наплата без провизија", а ако ТИ се одважиш да прочиташ за што му се наплатени тие 15 ден. ќе видиш дека основот за наплата е во директна колизија со членот од општиот договор на кој се повикуваш!
...јас сакав да му помогнам, да не се нервира, може е оправдан тој одбиток давајќи му мој сопствен пример со наплатен ,,ммс,,, за да добијам фитбек да ја напуштам темата дека ја трујам, па повелете ,,дечки,, како потенцира дечково, пишете си нема проблем, јас се одјавувам од темава по мој ќеф!
 
...јас сакав да му помогнам, да не се нервира, може е оправдан тој одбиток давајќи му мој сопствен пример со наплатен ,,ммс,,, за да добијам фитбек да ја напуштам темата дека ја трујам, па повелете ,,дечки,, како потенцира дечково, пишете си нема проблем, јас се одјавувам од темава по мој ќеф!
...затоа го постирав општиот договор на А1, ама кој да го чита,
Прегледај го приврзокот 308996
5.5 пишува, ајде читај, во сите овластени продажни места на операторот, може да се изврши наплата без провизија...а каде се наплатува со провизија,
Не фаќам сега, со нас си или против нас? :D

Прв пат гледам вакво нешто и стварно ми е несфатливо зошто да наплаќаат за дополнителни 15 ден. "Надоместок за плаќање сметка во продажните места на А1"
Мене лично ова ми изгледа како чиста пљачка! Тоа му доаѓа исто како ако пазариш од Тинекс на фискалната да ти додадат дополнителни 15 ден. плус за плаќање извршено во продавницата на Тинекс, што е вон памет.
Можеш да поднесеш приговор до А1 и да ја оспориш веќе платената фактура само во делот за овие 15 денари и да бараш враќање на истите, па ако го одбијат приговорот имаш право да пишеш жалба до АЕК, а после тоа и на судска заштита. Добро би било такви поплаки АЕК да добие од поголем број на корисници на кои исто им е наплатен ваков износ по истиот основ.
И доколку повеќе луѓе "се замараат" со вакви работи и потегнуваат по сите законски можности, тогаш големите компании и корпорации нема така лесно да се осмелуваат на ваков начин да не пљачкосуваат.
Мое мислење е дека овде има стекнување без основ од страна на А1.
Убаво напишано! :bravobe:
Баш зашто не се замараат и си го гледаат дворот пред себе, затоа ќе тураат уште и уште и ќе си плаќаме. Скроз сум против вакви подли, не хумани работи и сакам за сите да има правда. Одма откако стигна сметката им се јавив, ми рекоа дека немам право на приговор (баш така директно) и дека тоа било дел од договорот (сеуште не сум го прочитал, али ќе го направам тоа, пред 5 години сигурно не ни им текнало да помислат на такви работи). Се јавив во АЕК ми рекоа дека не биле надлежни за тоа - да барам правда во УЈП или агенција за заштита на потрошувачи. Во петокот бев во ГТЦ, поминав во салон и овој пат не на шалтер туку на машинчето платив ми тоа и зема 1 денар (и не е првпат) ... ај сега бидете паметни, од секоја страна пљачка :mad: :facepalm:
 
При подпис на договор мора да пишува дека оваа услуга се наплаќа 15МКД. Ако не, не може така да менуваат договор, односно можат, ама да те известат и да имаш право да раскинеш.
 
Decki za princip se raboti, ne za mocani 15 denari. Vi rekov jas oddamna ovie programerite imaat totalno izgubeno oset so realnosta. Ne ni setija deka imase pandemija, karantini, policiski. Samo doma pred pc i zveri se ko pafnat vo monitorot. Uste nekoja aplikacija za seks da im izmislat, da ne morat na race da go mavat i kaj ke im bidi krajot. Znaci tolku se ekscentar to cudo edno. Humana interakcija vo zivo, nikako.
I za temata, koga ke sklucuvam dogovor i koga ke mi reci decki, nie salterski sistem nemame, ke moras da plakjas vaka i vaka togas ako se slozam ok, sum prifatil. Ako nejkam ke im recam fala prijatno, ke odam kaj drugite. A ne vaka pederski. Pa i na kraj so mu e rabota na toj na salter. Za so zema toj plata. Ne go viknav od doma pa da naplakja plus oti rajatot mu go rasipav. Tamu si e, to mu e rabota.
 
При подпис на договор мора да пишува дека оваа услуга се наплаќа 15МКД. Ако не, не може така да менуваат договор, односно можат, ама да те известат и да имаш право да раскинеш.
Зошто, кога ти овозможува и други опции за плаќање без никаков надомест. Не е само таа платена опција, па да имаш право да прекинеш договор.
Имаш електронско плаќање и можност во салон на терминал со помош на продажен агент да платиш.

Со ова пандемијата, а и повеќето на шалтер изгледа им се редат само за плаќање сметки, па сакаат да ги намалат и да имаат само корисници кои ќе склучуваат договор или се информираат за некаква услуга. И мора да се направи некаков чекор кон дигитализацијата.
 
Зошто, кога ти овозможува и други опции за плаќање без никаков надомест. Не е само таа платена опција, па да имаш право да прекинеш договор.
Имаш електронско плаќање и можност во салон на терминал со помош на продажен агент да платиш.

Со ова пандемијата, а и повеќето на шалтер изгледа им се редат само за плаќање сметки, па сакаат да ги намалат и да имаат само корисници кои ќе склучуваат договор или се информираат за некаква услуга. И мора да се направи некаков чекор кон дигитализацијата.
Нема проблем. Кај тие кај што пишува оваа услуга во договор нека наплатат.
 
Или во банка со 3)траен налог.Исто без провизија.
Неточно. Трајниот налог само ти скратува одење во банка еднаш месечно за да платиш сметка (за струја во конкретниов муабет). Провизијата си е иста како да си на шалтер присутен со тоа што трајниот налог автоматски ти влече пари од сметка кога ЕВН ќе ја изработат фактурата (ова дека ЕВН соработуваат со сите банки) и сметката ти е платена а ти не си присутен во банка и не губиш време. Е ова е све ок се додека не се деси момент кога ти ќе немаш доволно пари на сметка за трајниот налог да ти ја наплати фактурата, па ќе ти заостане таа фактура за тој месец и може да се наплати и после 5-6 месеци а може и никад зашо трајните налози не памтат па одма да наплатат кога ќе има прилив на пари и реално со тие трајни налози увек има проблеми.

Само електронско банкарство, светска работа е тоа, плаќаш сметки без провизија, можеш да вадиш пари од банкомат преку електронското без да поседуваш картичка, можеш преку смарт сенд да бираш со еден клик контакт од именик и да му пуштиш пари во било кое време од денот итн итн, еден милион работи кои можеш да ги направиш без да треба да се ебаваш на шалтер во банка.

Мене ми е јасно дека има луѓе што не користат интернет или не бараат добро со телефони, воглавно пензионери и постари луѓе, ама верувајте има и премногу млади луѓе што плаќаат сметки на шалтер и не сакаат ни да чујат за електронско банкарство. Тоа е жално, тажно и мизерно али јебеш га таква ни е државата па не треба да не чудат вакви работи.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom