А1 си воведе рандом трошок за плаќање на фактура во салон

macko i

Локален шериф
Член од
8 јуни 2011
Мислења
2.829
Поени од реакции
1.586
Исто ми се случи телеком ми стаса сметка плус 15 ден користење трансакции. Вртам во комтакт центар а тоа ви е за плаќање сметка на шалтер! Молам? Зошто вашиот вработен не ме извести за тоа? Епа негова грешка било требало да ми каже..
 
Член од
7 септември 2016
Мислења
21.615
Поени од реакции
37.578
Тоа што на фактурата пишува за што се наплатени тие дополнителни 15 денари, не значи дека навистина корисникот и ги должи.
...затоа го постирав општиот договор на А1, ама кој да го чита,

Прегледај го приврзокот 308996

5.5 пишува, ајде читај, во сите овластени продажни места на операторот, може да се изврши наплата без провизија...а каде се наплатува со провизија,
 

Sky*

Не биди коцкест.
Член од
12 август 2011
Мислења
5.660
Поени од реакции
7.306
За ова со дополнителните 15 ден имаше оддамна шпекулација дека ќе уведат за плаќање сметка на шалтер, сега изгледа на дело стапува.
 
Член од
4 март 2011
Мислења
708
Поени од реакции
727
...затоа го постирав општиот договор на А1, ама кој да го чита,

Прегледај го приврзокот 308996

5.5 пишува, ајде читај, во сите овластени продажни места на операторот, може да се изврши наплата без провизија...а каде се наплатува со провизија,
Како прво, ни ти ни јас, не знаеме каков договор има потпишано членот на форумов кој го потегна ова прашање! А како второ многу јасно пишува во 5.5 на која одредба се повикуваш ти дека "во сите овластени продажни места на операторот, може да се изврши наплата без провизија", а ако ТИ се одважиш да прочиташ за што му се наплатени тие 15 ден. ќе видиш дека основот за наплата е во директна колизија со членот од општиот договор на кој се повикуваш!
 
Член од
7 септември 2016
Мислења
21.615
Поени од реакции
37.578
ај прочитај што текст пишува до тие 15 денари што ти наплатиле и напиши го овде! може?
Ѓабе дискутираме, промашени ти се коментарите плус ја труеме темата со неповрзани работи. Отвори си друга тема каде ќе зборуваме за договори, известувања и слично.
Можеш да ни кажеш што пишува на фактурата, што е основ за наплата на тие дополнителни 15 ден. (за што ти наплатуваат плус пари од редовната претплата)?
...пусто мушко его, кога го прашав за текстот пишан до тие наплатени 15 денари, добив одговор дека промашен ми е коментарот и ја трујам темата, а кога Саше од Ох истото го прашува, види чудо коментарот е соодветен и веднаш добива одговор и тоа се потрудил со скрин шот,
...па потоа операторката била нељубезна, како да не, понекогаш работите се одвиваат како треба и според заслуга, не секој заслужува помош!
 
Последно уредено:
Член од
28 јуни 2018
Мислења
805
Поени од реакции
970
Stom stigna vreme ako gledash sostojba na bankomat da ti zemaat pari, ne gledam zasto ne bi naplakjale i nekoj vraboten ako vi naplati smetka...

Barem ovde imas human<>human interakcija, treba da se vraboti nekoj, da obezbedish salon...a kaj bankomat ne razbiram koj e trosokot...
 
Член од
7 септември 2016
Мислења
21.615
Поени од реакции
37.578
Како прво, ни ти ни јас, не знаеме каков договор има потпишано членот на форумов кој го потегна ова прашање! А како второ многу јасно пишува во 5.5 на која одредба се повикуваш ти дека "во сите овластени продажни места на операторот, може да се изврши наплата без провизија", а ако ТИ се одважиш да прочиташ за што му се наплатени тие 15 ден. ќе видиш дека основот за наплата е во директна колизија со членот од општиот договор на кој се повикуваш!
...јас сакав да му помогнам, да не се нервира, може е оправдан тој одбиток давајќи му мој сопствен пример со наплатен ,,ммс,,, за да добијам фитбек да ја напуштам темата дека ја трујам, па повелете ,,дечки,, како потенцира дечково, пишете си нема проблем, јас се одјавувам од темава по мој ќеф!
 

bogev4eboy

Хејтер
Член од
6 март 2011
Мислења
382
Поени од реакции
180
...јас сакав да му помогнам, да не се нервира, може е оправдан тој одбиток давајќи му мој сопствен пример со наплатен ,,ммс,,, за да добијам фитбек да ја напуштам темата дека ја трујам, па повелете ,,дечки,, како потенцира дечково, пишете си нема проблем, јас се одјавувам од темава по мој ќеф!
...затоа го постирав општиот договор на А1, ама кој да го чита,
Прегледај го приврзокот 308996
5.5 пишува, ајде читај, во сите овластени продажни места на операторот, може да се изврши наплата без провизија...а каде се наплатува со провизија,
Не фаќам сега, со нас си или против нас? :D

Прв пат гледам вакво нешто и стварно ми е несфатливо зошто да наплаќаат за дополнителни 15 ден. "Надоместок за плаќање сметка во продажните места на А1"
Мене лично ова ми изгледа како чиста пљачка! Тоа му доаѓа исто како ако пазариш од Тинекс на фискалната да ти додадат дополнителни 15 ден. плус за плаќање извршено во продавницата на Тинекс, што е вон памет.
Можеш да поднесеш приговор до А1 и да ја оспориш веќе платената фактура само во делот за овие 15 денари и да бараш враќање на истите, па ако го одбијат приговорот имаш право да пишеш жалба до АЕК, а после тоа и на судска заштита. Добро би било такви поплаки АЕК да добие од поголем број на корисници на кои исто им е наплатен ваков износ по истиот основ.
И доколку повеќе луѓе "се замараат" со вакви работи и потегнуваат по сите законски можности, тогаш големите компании и корпорации нема така лесно да се осмелуваат на ваков начин да не пљачкосуваат.
Мое мислење е дека овде има стекнување без основ од страна на А1.
Убаво напишано! :bravobe:
Баш зашто не се замараат и си го гледаат дворот пред себе, затоа ќе тураат уште и уште и ќе си плаќаме. Скроз сум против вакви подли, не хумани работи и сакам за сите да има правда. Одма откако стигна сметката им се јавив, ми рекоа дека немам право на приговор (баш така директно) и дека тоа било дел од договорот (сеуште не сум го прочитал, али ќе го направам тоа, пред 5 години сигурно не ни им текнало да помислат на такви работи). Се јавив во АЕК ми рекоа дека не биле надлежни за тоа - да барам правда во УЈП или агенција за заштита на потрошувачи. Во петокот бев во ГТЦ, поминав во салон и овој пат не на шалтер туку на машинчето платив ми тоа и зема 1 денар (и не е првпат) ... ај сега бидете паметни, од секоја страна пљачка :mad: :facepalm:
 

Staufer

Драган Богдановски
Член од
17 јануари 2008
Мислења
16.558
Поени од реакции
22.250
При подпис на договор мора да пишува дека оваа услуга се наплаќа 15МКД. Ако не, не може така да менуваат договор, односно можат, ама да те известат и да имаш право да раскинеш.
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
19.194
Поени од реакции
23.718
Decki za princip se raboti, ne za mocani 15 denari. Vi rekov jas oddamna ovie programerite imaat totalno izgubeno oset so realnosta. Ne ni setija deka imase pandemija, karantini, policiski. Samo doma pred pc i zveri se ko pafnat vo monitorot. Uste nekoja aplikacija za seks da im izmislat, da ne morat na race da go mavat i kaj ke im bidi krajot. Znaci tolku se ekscentar to cudo edno. Humana interakcija vo zivo, nikako.
I za temata, koga ke sklucuvam dogovor i koga ke mi reci decki, nie salterski sistem nemame, ke moras da plakjas vaka i vaka togas ako se slozam ok, sum prifatil. Ako nejkam ke im recam fala prijatno, ke odam kaj drugite. A ne vaka pederski. Pa i na kraj so mu e rabota na toj na salter. Za so zema toj plata. Ne go viknav od doma pa da naplakja plus oti rajatot mu go rasipav. Tamu si e, to mu e rabota.
 
Член од
1 јуни 2011
Мислења
25.920
Поени од реакции
41.888
При подпис на договор мора да пишува дека оваа услуга се наплаќа 15МКД. Ако не, не може така да менуваат договор, односно можат, ама да те известат и да имаш право да раскинеш.
Зошто, кога ти овозможува и други опции за плаќање без никаков надомест. Не е само таа платена опција, па да имаш право да прекинеш договор.
Имаш електронско плаќање и можност во салон на терминал со помош на продажен агент да платиш.

Со ова пандемијата, а и повеќето на шалтер изгледа им се редат само за плаќање сметки, па сакаат да ги намалат и да имаат само корисници кои ќе склучуваат договор или се информираат за некаква услуга. И мора да се направи некаков чекор кон дигитализацијата.
 

Staufer

Драган Богдановски
Член од
17 јануари 2008
Мислења
16.558
Поени од реакции
22.250
Зошто, кога ти овозможува и други опции за плаќање без никаков надомест. Не е само таа платена опција, па да имаш право да прекинеш договор.
Имаш електронско плаќање и можност во салон на терминал со помош на продажен агент да платиш.

Со ова пандемијата, а и повеќето на шалтер изгледа им се редат само за плаќање сметки, па сакаат да ги намалат и да имаат само корисници кои ќе склучуваат договор или се информираат за некаква услуга. И мора да се направи некаков чекор кон дигитализацијата.
Нема проблем. Кај тие кај што пишува оваа услуга во договор нека наплатат.
 
Член од
23 август 2010
Мислења
39.588
Поени од реакции
114.999
Или во банка со 3)траен налог.Исто без провизија.
Неточно. Трајниот налог само ти скратува одење во банка еднаш месечно за да платиш сметка (за струја во конкретниов муабет). Провизијата си е иста како да си на шалтер присутен со тоа што трајниот налог автоматски ти влече пари од сметка кога ЕВН ќе ја изработат фактурата (ова дека ЕВН соработуваат со сите банки) и сметката ти е платена а ти не си присутен во банка и не губиш време. Е ова е све ок се додека не се деси момент кога ти ќе немаш доволно пари на сметка за трајниот налог да ти ја наплати фактурата, па ќе ти заостане таа фактура за тој месец и може да се наплати и после 5-6 месеци а може и никад зашо трајните налози не памтат па одма да наплатат кога ќе има прилив на пари и реално со тие трајни налози увек има проблеми.

Само електронско банкарство, светска работа е тоа, плаќаш сметки без провизија, можеш да вадиш пари од банкомат преку електронското без да поседуваш картичка, можеш преку смарт сенд да бираш со еден клик контакт од именик и да му пуштиш пари во било кое време од денот итн итн, еден милион работи кои можеш да ги направиш без да треба да се ебаваш на шалтер во банка.

Мене ми е јасно дека има луѓе што не користат интернет или не бараат добро со телефони, воглавно пензионери и постари луѓе, ама верувајте има и премногу млади луѓе што плаќаат сметки на шалтер и не сакаат ни да чујат за електронско банкарство. Тоа е жално, тажно и мизерно али јебеш га таква ни е државата па не треба да не чудат вакви работи.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom