Фала на коментарот, со секој нов модел се трудам да внесам некоја нова техника и малку повеќе време посветувам и мислам дека резултатот е очигледен.
Конкретно моделот на кој што работам моментално, затоа што е копија на вистинскиот џип кој го имам, останува дефинитивно кај мене. Другите 3 модели кои се готови најверојатно наскоро ќе бидат за продажба. Повеќе детали за некој ден.
Цревата за вода кои мислев дека ќе ги направам лесно, излезе дека се мачни за правење..
Долго време ги избегнував, ама денес морав да ги направам каблите
Првиот обид не ми се допаѓаше затоа што бојата повеќе личи на цевчиња за нафта кај дизелаш отколку кабли за бензинец, па еве ја втората и финална варијанта. Проблемот е што оваа жица е најтенката која ја имам. Како и да е, овие остануваат, нема шанси да ги преправам после толку работа. И дефинитивно, следниот модел ќе биде 1:12 или 1:8.
Филтерот за воздух на своето место, како и цревото кое оди во карбураторот
Не можев да ги гледам каблите поради нивната димензија, па ги искорнав (буквално ) и ги изработив од потенка жица. Единствениот дел досега за кој ми требаа 3 обиди за да го погодам, се надевам и последен.
Здраво JeepMKD,
ако си заинтересиран, може да ја промовираме твојата работа на нашата страна: https://www.facebook.com/Kolicina -посветена на минијатурните модели, макети и автомобилчиња.
Добредојден си ти, но и сите останати!
Ете, помина уште еден семестар, па сега можам да почнам пак да работам. Зимава ја завршив шасијата на Махиндрата, па затоа сега ќе продолжам со моделот CJ 2A.
Ова се слики од денес. Не изработив ниту еден нов дел, туку десниот панел го средив и го залемив фиксно за подот, нема повеќе вадење. Утре е во план да се средат ситниците на левиот панел (ќе има многу работа) по што ќе продолжам на задните делови од лимаријата заедно со вратата.
Деновиве направив многу работи на моделот. Не бев задоволен со левата страна од каросеријата па го извадив цел тој дел. Не успеав да го преправам, па го направив одново. Иако чинеше многу време сега е многу подобро.I
Нови делови се предните калници кои веднаш почнаа да кородираат. Одлично.
Хаубата, како и кај оригиналот, е од две половини.
Овој пат, пред да ги спојам двата дела, додадив неколку детали. Се обидов да ги реплицирам втиснатите WILLYS букви и мислам дека излезе ОК. Сликите се многу лоши.
Овој дел (чие име на македонски не го знам) е најтежок за правење. Ги спојува предниот и задниот дел од возилото и многу е важно да е точно изработен и точно залемен. Проблемот со лемењето е тоа што материјалот кога се загрева се шири, и дополнително мрдаат сите нефиксирани делчиња.
Веќе почнува да заличува....
втор дел од апдејтот за некоја минута.... --- надополнето: 11 јуни 2013 во 22:49 ---
Конечно после 3 дена дожд, успеав да направам некоја слика онака како што доликува
Вака изгледа моделот денес
Пробното тркало, морам да направам уште 4.... (и уште 5 за Махиндрата)
Шасијата е пократка за 4-5mm и тој проблем ќе го решам со додавање на неколку делчиња напред. Кога почнав планирав ова да биде модел 3А, но подоцна го заменив со 2А, кој ги има тие делови и сега мора да ги додадам.
Шарката е залемена само на хаубата затоа што на неа има уште многу работи и мора да се вади уште некое време. Претпоставувам дека хаубата, како и задната врата, ќе ги фиксирам последни.
Ти благодарам и на тебе на сликите и ти завидувам на нервите, секоја чест гение, ја читам сигурно саат и нешто повеќе темава од почеток и уживам. Уште еднаш алал да ти е!
Денес ништо не ми одеше од рака и цел ден успеав да свиткам 2 профили и да заштрафам 2 носачи. И ги направив превисоки па ќе мора да симнам 1мм со што ќе ги израмнам предниот и задниот дел.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.