0.99(9) = 1 !!

  • Креатор на темата Креатор на темата Viktoranius
  • Време на започнување Време на започнување
Јасно е дека бројките бесконечно растат така?
И јасно е дека Растење е процес за кој е потребно време. Така?

Не. Си имаш нешто замислено, не можам да се замарам да објаснуем на некој што неќе да научи.
 
Не. Си имаш нешто замислено, не можам да се замарам да објаснуем на некој што неќе да научи.

Си го иам замислено бесконечниот број како БЕСконечен.
Ти си го замислуваш бесконечниот број како многу голем конечен број. Не си единствен на форум шо го праи тоа.

The paradoxical nature of infinity is illustrated by the idea of a grand hotel, with infinitely many rooms—all of which are occupied by guests—but can nevertheless manage to accommodate a new guest by moving each existing guest over, one by one, to other rooms.

Еве, можеби ова малце ќе ти помогне да доловиш како изгледа Бесконечен број.
 
LoooooooooooooooooL, таа е креирана, а начинот е откриен.
Математиката не е предмет да се креира бе момче.
Е да бе, баш ме интересира како може да се креира множење, делење, интегрирање, диференцирање...
Момче ти упорно со глава у ѕид одиш...:tapp:
Очигледно дека нема дискусија со тебе. Ај поздрав.
Абе пиши на гугл: maths invented or discovered и читај.

Да муабетот е завршен зашто во кратењето ти е грешката. Не знам што се обидуваш да докажеш ама не можеш да делиш со нула. Операторот што ти го форсираш цело време има свое име и се вика лимес. И има врска дали ке напишеш 4/0 или lim(x->0) 4/x зашто 4/0 е недефиниран број, што значи дека може да има било која вредност, а lim(x->0) 4/x е многу голем број за кој се користи ознака бесконечно.
Ова не го разбирам многу многу:nenene: Колку што знам во 4та се учи.
2ра година сум.:kesa:

ПЛУС КОРЧАГИНЕЦ Е.:salut:
3KA IMAM.:salut:

Добро бе... :tapp: Толку ли не ја гледате грешката? Во прво одд. се учи..

2-2=0 а со нула не се дели.
Можно е да сум избегал баш од тој час:(
Ја незнам како можете да му барате грешки на ZeroStyle кога дечкото е роден математичар. :toe:

Што и да кажете он секогаш ќе ми биде ИДОЛ ВО МАТЕМАТИКА!

E ova veke me trogna:(
Fala brat4e sekogas sum tuka za tebe za nekoja zadacka da resime ili pak da produskutirame za nekoja formula...






Znaci site mi velite deka moeto otkritie za nobelova nagrada vo medicinata e greska a? Odete vie so zid vo glava ama koga ke dobijam nagrada ke vidime togas:toe:
 
:pos::pos::pos:
Па ајде де го прочита ли постот над твојот?

"Кај ми е грешката конкретно? Ако е во кратењето тогаш муабетот е завршен, зошто не е грешка тоа. Ако е во претставувањето на 4-4 како (2+2)(2-2) пак е муабетот завршен, зошто и тоа е точно."
Ај се зачитав на темава, па да ти одговорам. Значит, грешката ја бараш. Грешката ти е што ја забораваш дефинионата област.
Ако именителот го запишиш како x-а. x ти е аргумент, a а-параметар. Значит, функцијата е дефинирана за x=/a (икс различно од а). Што значи, не смееш да користиш 2-2 во именител. А на професорот да му кажиш да си заминит од на работа и да молзит крави.

Имаш вака: 17,69(875) и 12.4(592). Не можеш да ги одземеш овие броеви исто како да одземаш 17.69875 и 12.4592?
Ај совет и до тебе: Бесконечни периодични проеви може да се пресметуваат ако претходно ги претвориш во дропки со бесконечен геометриски ред, при што се добива приближна вредност. Ова истово го пишав и за 0,(9)=1 неколку страни поназад. Што значит, се добива ПРИБЛИЖНА вредност, па следува дека ова равенствово НЕ е точно. Поздрав
 
Znaci site mi velite deka moeto otkritie za nobelova nagrada vo medicinata e greska a? Odete vie so zid vo glava ama koga ke dobijam nagrada ke vidime togas:toe:

Интересна заебанција. Ак не те биват за математика, барем за заебавање те биват.

Добро бе... :tapp: Толку ли не ја гледате грешката? Во прво одд. се учи..

2-2=0 а со нула не се дели.

Вистина со нула не се делит?:nesvest: Три страни наназад види шо дискутираме.

Темава стана ветар во магла:locked:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom