0.99(9) = 1 !!

  • Креатор на темата Креатор на темата Viktoranius
  • Време на започнување Време на започнување
Епа грешка ти е математиката бе. Гледај сеа:
((2+2)*(2-2))/(2-2)=(4*0)/0=0/0=0
Сепак си грешка. :smir:
Јас стварно незнам што комплицираш и каква грешка бараш. Прашав и професор по математика ми потврди. Ова ти е задача што би ја разбрал средношколец 1ва година со 2ка математика. 2-2 се крати со 2-2 и останува 2+2 врз 1. Тоа твоето незнам зошто го пишуваше, толку јасно е претставено се на сликата:toe:
 
Јас стварно незнам што комплицираш и каква грешка бараш. Прашав и професор по математика ми потврди. Ова ти е задача што би ја разбрал средношколец 1ва година со 2ка математика. 2-2 се крати со 2-2 и останува 2+2 врз 1. Тоа твоето незнам зошто го пишуваше, толку јасно е претставено се на сликата:toe:
Абе ако ја кратиш, ќе излезе по твојата математика, ама ако ја решаваш, тогаш нема да излезе така. Ај пак мозгај ја.
 
Ох бре деца. Ќе ги одземаш како да се конечни, ама броевите шо се во периода кај броевите од лева страна (тие шо се одземаат), кај десниот број (разликата), пак ќе бидат во периода.
Пример вака: 17,64(9822)-15.32(9821)=2.62(0001). Сфати сега шо ми беше поентата?
Значи пак ќе бидат приближно еднакви, а не еднакви?
 
Јас стварно незнам што комплицираш и каква грешка бараш. Прашав и професор по математика ми потврди. Ова ти е задача што би ја разбрал средношколец 1ва година со 2ка математика. 2-2 се крати со 2-2 и останува 2+2 врз 1. Тоа твоето незнам зошто го пишуваше, толку јасно е претставено се на сликата:toe:
Уште ве лажа тоа комунистине! :)

Другарче, ти кажи му на тој твој професор да не тресе зелени.

2lnixz7.jpg
 
Уште ве лажа тоа комунистине! :)

Другарче, ти кажи му на тој твој професор да не тресе зелени.

2lnixz7.jpg
Па и кулен кажа дека ако кратам точно е, а кратењето е дозволено во овој случај и така е. А за ова твоево значи ако пресметуваш така прочитај за гранична вредност:toe:
Напиши ја задачава како на сликава, претстави му ја на професор по математика како јас што ти ја претставив со кратење и ќе ти каже он.


Edit: Во средно учиш математика? На тест ако имаше конкретно ваква дропка немаше да скратиш? Мене сите професори ме учат да кратам кај можам, а на тест не ни даваат дигитрон да не испаднеме шупаци после. Кај вас незнам како било.:toe:
 
Другар, 4-4/2-2 е еднакво на 0, односно е недефинирано затоа што со 0 не се дели.

Во вториот дел од равенката каде што имаш (2+2)*(2-2), тоа (2-2) ти е произволно ставено бидејки така му одговара на тој што сакал да се направи паметен со задачава, затоа што тој број треба да биде 0, за да (2+2)*(2-2)=(4-4)=0.

Значи,
(4-4)=(2+2)*(2-2)
0=(2+2)*(2-2)
0=4*0
0=0

Ајде штом тој твој професор е толку паметен нека ја реши оваа истата равенка и нека добие 4, па тогаш ке ни докаже на сите дека (4-4)/(2-2)=4.

Оригиналната е вака:
(4-4)/(2-2)=((2+2)*(2-2))/(2-2) и вие со професорот велите дека е 4, тогаш...

Solve this:
((2+2)*(10-10))/(2-2)
or this
((2+2)*(5-5))/(2-2)

Значи, што и направив јас на оригиналната равенка?
Ништо, само ги заменив броевите кои ја даваат нулата и така вредноста на равенката не се смени.

Е сега решите ја со професорот и добијте 4 па ке ви дадеме по една нобелова...
 
Другар, 4-4/2-2 е еднакво на 0, односно е недефинирано затоа што со 0 не се дели.

Во вториот дел од равенката каде што имаш (2+2)*(2-2), тоа (2-2) ти е произволно ставено бидејки така му одговара на тој што сакал да се направи паметен со задачава, затоа што тој број треба да биде 0, за да (2+2)*(2-2)=(4-4)=0.

Значи,
(4-4)=(2+2)*(2-2)
0=(2+2)*(2-2)
0=4*0
0=0

Ајде штом тој твој професор е толку паметен нека ја реши оваа истата равенка и нека добие 4, па тогаш ке ни докаже на сите дека (4-4)/(2-2)=4.

Оригиналната е вака:
(4-4)/(2-2)=((2+2)*(2-2))/(2-2) и вие со професорот велите дека е 4, тогаш...

Solve this:
((2+2)*(10-10))/(2-2)
or this
((2+2)*(5-5))/(2-2)

Значи, што и направив јас на оригиналната равенка?
Ништо, само ги заменив броевите кои ја даваат нулата и така вредноста на равенката не се смени.

Е сега решите ја со професорот и добијте 4 па ке ви дадеме по една нобелова...
За првата реченица, така ги лажат средношколците до 3та година. Ти реков прочитај за гранична вредност на фукнција. Иначе претставено е така 4-4 и што? Грешно е? Правам некоја недозволена операција или? Еве има два начина да се реши до сега демек заклучивме. Првиот е да се крати како јас што кажав а вториот со дигитрон да ја решиш. На првиот начин добивам 4 со дозволени операции во рамката на задачата и со тоа докажувам дека 0=4. А ти со твоето ми збориш за тоа дека е недефинирано како некој 6 одделенец и ништо не кажуваш. Кај ми е грешката конкретно? Ако е во кратењето тогаш муабетот е завршен, зошто не е грешка тоа. Ако е во претставувањето на 4-4 како (2+2)(2-2) пак е муабетот завршен, зошто и тоа е точно:toe:
 
Не докажуваш бе човеку дека 0=4, туку со тоа 0=4 што си го добил докажуваш дека погрешно си ја решил задачата.
 
Не докажуваш бе човеку дека 0=4, туку со тоа 0=4 што си го добил докажуваш дека погрешно си ја решил задачата.
:pos::pos::pos:
Па ајде де го прочита ли постот над твојот?

"Кај ми е грешката конкретно? Ако е во кратењето тогаш муабетот е завршен, зошто не е грешка тоа. Ако е во претставувањето на 4-4 како (2+2)(2-2) пак е муабетот завршен, зошто и тоа е точно."
 
Ти со решавањето на таа задача проверуваш дали може точно да се реши на тој начин. Ако и на двете страни од еднаквото добиеш ист број тогаш значи си докажал дека тој начин е точен, ако не добиеш ист број тогаш си докажал дека тој начин не е точен.

Толку од мене, а ти и понатаму си мисли дека 0=4.
 
Ти со решавањето на таа задача проверуваш дали може точно да се реши на тој начин. Ако и на двете страни од еднаквото добиеш ист број тогаш значи си докажал дека тој начин е точен, ако не добиеш ист број тогаш си докажал дека тој начин не е точен.

Толку од мене, а ти и понатаму си мисли дека 0=4.

Ќе си мислам, исто колку што 80% од учесниците на темата слепо веруваат во безгрешноста на математиката:kesa:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom