Нормално дека ние Македонците имаме ексклузивност врз Александар Македонски, во етничко-национална смисла, во ширење на македонската (религиозна) идеја/македонската сончевата религија во целиот тогашен свет (која во повеќе нешта се разликувала од египетската), тој е дел од македонската лоза тој е Александар III (пред него имало Александар I, Александар II) и тн. но како крал врз голем дел од тогашниот цивилизиран свет (тој бил крал и на Египет и таму прогласен за фараон, но тоа не значи дека бил египтјанец по националност) и како божји посланик на земјата (врз териториите на кои владеел) тој нормално дека го почитуваат и слават и е дел од културното-историско наследство и народни традиции (песни, сеќавања, приказни и тн) на многу други народи, кај некои народи дури и го славеле и обожавале како божество, допрво ќе се открива целосната вистина за Александар. Во секој случај Ѓорги Кастриот не може да се споредува со Александар Македонски во никаква смисла. Чисти глупости се дека Марија (која подоцна ќе биде наречена Олимпија) била од илирска (тогашна) националност, Александар бил воспитуван во македонска вера за тоа придонела и мајка му која го надгледувала неговото воспитување, инаку Александар да бил учен во поинакви верувања тој никогаш немало да биде прифатен од Македонците, најмалку пак да го следат во неговиот епохален потфат.Znaci vo denesna smisla makedoncite ne mozat da baraat ekskluzivitet nad Aleksandar, taka?
Несватливо е дека кај Албанците сеуште постои неверување дека Скендербег (Искендер) произлегува од името Александар, Турците му го дале овој турски надимак на Ѓорѓи бидејќи тие го ценеле и почитувале иако биле противници и многу добро знаеле за неговото македонско потекло.