- Член од
- 19 септември 2005
- Мислења
- 5.616
- Поени од реакции
- 180
петок, 21 Март 2008 година.
Колку јас се каам што не земав дизел, имам 1.3 бензин јаде 6-7 низ град. Сите ги фалат на форд дизелите, ептен тивки и ПРЕекономични. Мада дизелот си повлекува после други трошоци кога ќе му дојде денот...Има тоа да троши 4 литри дизел низ град (вујко ми има Fiesta 1.4 TDCI од претпоследната генерација, потрошувачката проверена 45467787892123 пати), со бензински мотор тоа можеш да го сонуваш само.
Вујко ми пројде 30.000 веќе во една година со Фиестата... единствено што сака е да не играш играчки и да ставаш црвена нафта. А трошоците кога ќе му дојде денот, и не се којзнае колку големи колку што се прават. 98% од работите кои се негативни за дизел моторите се засноваат на претпоставката АКО... што значи ако ти откаже пумпата за висок притисок или некоја дизна ќе имаш поголеми трошоци. Се останато е идентично со бензинската изведба.Колку јас се каам што не земав дизел, имам 1.3 бензин јаде 6-7 низ град. Сите ги фалат на форд дизелите, ептен тивки и ПРЕекономични. Мада дизелот си повлекува после други трошоци кога ќе му дојде денот...
Еј, не го тупете со вакви муабети... пошто ќе дојдиме до дај си уште 20.000 евра и куписи Мерцедес Ц класа.Кога даваш 11500 евра додај уште 1000 евра па купи си Шевролет КРуз.
Се извинувам. мислев на корејско но од брзање сум пишач јапонско. Инаку џиш и субару е корејско СРАЊЕ па колине ги утепаа од возење!!! кажав за кијата погоре шо како...да не објаснувам пакКој ти рекол дека КИа е јапонска??? Киа е корејско срање, светлосни години зад Јапонците.
Од сите наведени погоре јас би размислил за Fiesta иако сервисите се скапи, не се секирај, секаде дерат на задолжителните сервиси кои се околу 100-150 евра. Понатаму, цените вртоглаво паѓаат.
Исто така би размислил за Citroen C3 1.4 HDI. Доста мала потрошувачка на дизел имаат, а и цената од 10.500 евра е топ. Остај ти човек не купува два пати француска кола, дизелите на PSA се закон мотори. Има тоа да троши 4 литри дизел низ град (вујко ми има Fiesta 1.4 TDCI од претпоследната генерација, потрошувачката проверена 45467787892123 пати), со бензински мотор тоа можеш да го сонуваш само.
Wrong again... И субару е Јапонско. Прорчкај по нет ако не те мрзи. Корејски се Daewoo, Kia, Hiyndai....Се извинувам. мислев на корејско но од брзање сум пишач јапонско. Инаку џиш и субару е корејско СРАЊЕ па колине ги утепаа од возење!!! кажав за кијата погоре шо како...да не објаснувам пак
Citroen C3 1.4 HDI е 10.500 евра... со клима уред. Имаш уште 1000 евра за екстра опрема... тоа беше целиот муабет.Добро бе луѓе и јас верувам дека Fiesta e со дизел е добро возило само што и таа кошта 13000 еур. Крајниот буџет е 11500, што значи само бензинец и тоа основен модел, 1,0 или 1,2.
Само што моделот е од 2002, 8 годоини стара технологијаCitroen C3 1.4 HDI е 10.500 евра... со клима уред. Имаш уште 1000 евра за екстра опрема... тоа беше целиот муабет.
Редизајн на браникот напред (троа појќе дупки отворија и го испакнаа) и моторот доби повеќе сила... од 51 kw/70 ks на 66kw/ 90ks кај 1.4 HDI.Само што моделот е од 2002, 8 годоини стара технологија
Имаа мислам во 2006 фејс лифт само незнам што изменаа, дали само го нашминкаа минимално или имаше и зафати во моторот
Моторите кај Шкода и Сеат (и сите други од VAG) се исти, од иста фабрика, од иста лента. Склопувањето, каросеријата, ов0, оно, се различни, но не и моторите.Да, моторите се исти но и Renault Megane е ист па оној склопен во Франција и оние во Турција склопени за нашиот пазар не се исти, нели? Друго е Шпанија, а сосем друго е Романија.
Subaru главно проивведуваат мотори за авиони, имаат boxer машини и се ЈАПОНСКИ ЗВЕРОВИ. Прават милионче ко од шала. вака личи тоа - 1.000 000 кмСе извинувам. мислев на корејско но од брзање сум пишач јапонско. Инаку џиш и субару е корејско СРАЊЕ па колине ги утепаа од возење!!! кажав за кијата погоре шо како...да не објаснувам пак