Си можат,развиени се Французите,само проблем е што имаат претерано многу муслимани и црнци..А зошто цинција?Цинција ли е оти вози Француско возило а не Германско?Треба да сфатите дека не секој мисли дека само Голф е кола а другите се лајна..И Италијаните имаат за пофалба,и Французите,и Корејците..Што да кажеме за Кинезите?Па пола и повеќе намештај,компјутери се дома ти е кинеско..
Другар,си не помешал со оној тролон Валволине.Голф е најобично градско мало корисно возило и ништо повеќе.Во Германија е најпродаван од само една причина а таа е ефтиното одржување,мал по обем,мал потрошач. Пред 10 год можда ,италијани,французи итн,имале срање возила ама денеска се менува тоа и веќе ретко можеш да видиш некое шкарт возило. Пример земи ги Хјундаи или Киа.
Ама да не бегаме од темата у офф,сепак посочени се три марки.[DOUBLEPOST=1427158843][/DOUBLEPOST]
Французот многу ретко се расипува.
Зглоб на полуосовина немам сменето 460к
Оди смени на гољф 4 ламела па да видиш колку е ефтино,400-500 евра прашање е дали ќе ти стигнат,апа една амортизација што имааат германците како во каруца да се возиш.
Сега да не претеруваме,за БМВ ламела не кошта толку не пак за Голф и тоа 4ка.
Имаш 5-6та уградња делови и на пр. Валео ламела сет за Голф кошта 140 евра може и помалце.
Ај кога сме веќе кај Французите,одговори ми зашто толку се ефтини половните возила на Рено,Пежо па и Цитроен? за пример,Пежо 407 ново кошташе некаде 25000 евра за дизел,оваа цена ја видов у салон 2010 год.Моделот беше солидно опремен.Е сега,после 5 години,по плацевиве гледам такви за некојси 6-7000 евра.Исто и Рено,Меган дизел,нов 20000 евра,6 год. стар- 5-6000 евра.Причината е во скапото одржување на рез. делови и слабиот квалитет.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11422787382726783&slink=971yyz
У превод,3500 евра ја зимаш,уште 3000 преку сила да дадеш што мислам дека 2000 е макс. добиваш релативно нова кола за 5500 евра дизел! Е сега,недај боже да откаже електроника,пошто нема клуч на картица се,е тогаш ќе видиш зашто БМВ од 2002 год кошта дупло и повеќе.[DOUBLEPOST=1427159311][/DOUBLEPOST]
Колите во денешно време се правени да горе-доле одржувањето е исто..Другар мој има Пасат,вика 12 рамиња имал во предницата доле,200 евра го кошта само деловите..Башка работна рака и други работи..Тој француз е за 1000-2000 евра поефтин од германецот,и што курац повеќе..Јас во старт го плаќам поскапо германското.
Го плаќаш поскапо ама ти се исплати повеќе на долгорочно.Тие рамења искрено не се наменети за нашиве патишта,овде треба да ги мењаш секои 3 год.за разлика од горе на 10-15 год или ич.
плус пасатот ке го средиш еднаш и си раат.Нема да се секираш за мотор,електроника,дизни... нешто што е многу поскапо од рамења а што многу често страда кај на пр. французите или јапонците.