Што би избрале помеѓу Ауди, Мерцедес и БМВ?

Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.888
Ајјјјјјј ама ме насмеа до солзи!

Мерцедес ц класа w202 96 1500 evra а цитроен ксантиа од 96 700-800 евра,само без мозок човек ќе го одбере мерцедесот и ќе вика дека е поевтин за одржување а од старт го платил дупло поскапо:tapp:.

Ако некогаш бирам меѓу мерцедес и ауди,ќе одберам БМВ.
Za 1500e tesko deka ke kupis C klasa od toa godiste, enivej meckata uste dolgo vreme ke se trkala a ksantijata e za na otpad. Zatoa VW, Audi i Mercedes drzat ceni, ne gi griza tolku zabot na vremeto. Kolku citroeni postari od 95g ima po ulicite a kolku mecki, audi i folcvageni?
Aj mozda pezo mozda ima poneso da se pofali, ama kaj go najde citroen be?
Kolku kosta C klasa od 2005 npr, a kolku e c5? Za sporedbena godina cenata e sekogas duplo pa i povekje za slicni vozila vo slicna klasa. Znaci citroenite se za klosari.
:D
 
Последно уредено:

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.230
Поени од реакции
7.039
Za 1500e tesko deka ke kupis C klasa od toa godiste, enivej meckata uste dolgo vreme ke se trkala a ksantijata e za na otpad. Zatoa VW, Audi i Mercedes drzat ceni, ne gi griza tolku zabot na vremeto. Kolku citroeni postari od 95g ima po ulicite a kolku mecki, audi i folcvageni?
Aj mozda pezo mozda ima poneso da se pofali, ama kaj go najde citroen be?
Kolku kosta C klasa od 2005 npr, a kolku e c5? Za sporedbena godina cenata e sekogas duplo pa i povekje za slicni vozila vo slicna klasa. Znaci citroenite se za klosari.
:D
Ауди, Мерцедес, Волксваген се тркалаат по улиците и постари бидејќи држат цена поради побарувачката, не поради квалитетот, побарувачка која во Македонија е апсурдна во секој поглед.

Цитроени не се тркалаат бидејќи цената паѓа брзо, а поправката за нив е скапа поради специфичностите на цитроен и не секој сервис може да ја поправа и така безпотребно комплицираната суспензија на цитроен. Па од економски аспект и не е исплатливо да се поправа па затоа и ги нема по улиците.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Za 1500e tesko deka ke kupis C klasa od toa godiste, enivej meckata uste dolgo vreme ke se trkala a ksantijata e za na otpad. Zatoa VW, Audi i Mercedes drzat ceni, ne gi griza tolku zabot na vremeto. Kolku citroeni postari od 95g ima po ulicite a kolku mecki, audi i folcvageni?
Aj mozda pezo mozda ima poneso da se pofali, ama kaj go najde citroen be?
Kolku kosta C klasa od 2005 npr, a kolku e c5? Za sporedbena godina cenata e sekogas duplo pa i povekje za slicni vozila vo slicna klasa. Znaci citroenite se za klosari.
:D
Хахахаха прошетај по лимарските сервиси и разгледај ги дотичните мерцедеси да видиш колку се скапани,колку пати се крпени,фарбани од колку мерцедеси е склопен еден
Само пази да не налеташ на некоја такси канта префарбана да можат полесно да да ја продадат заебат некого

C5 од 2009 е од 10к евра а лименка од сирење не глеам пошо не вреди да ме заинтересира

Колку треба да е глуп човек па да плати дупло поскапа кола[DOUBLEPOST=1426802441][/DOUBLEPOST]Овој чорапите му смрдат или е луд
http://reklama5.mk/AdDetails?ad=1513437

http://reklama5.mk/AdDetails?ad=1456573
 
Последно уредено:
Член од
13 јануари 2015
Мислења
785
Поени од реакции
263
Абе ако возиш нов да,ама половен мерцедес купува само клошар кој сака да изнуди поголем рејтинг[DOUBLEPOST=1426769227][/DOUBLEPOST]
HAHAAHHAAHHAAH lele kolku si glup coece ne se slusas sto zboris
 

Prestapnik

Кондураџија
Член од
10 јануари 2015
Мислења
418
Поени од реакции
342
Целава тема е глупости, ама се согласувам дека споредба на Цитроен со Мерцедес е екстремно глупа.
Пред се за да се прави споредба треба да се споредуваат конкретни модели, а не брендови. Историски, во иста класа, секој од споменатите брендови(Audi, BMW и Mercedes) во одреден период во одредена класа имал подобар или полош модел од останатите два. Па така, кој како сака може да си споредува и никогаш нема да може да се направи конкретен заклучок.
Единствено ако се зборува од аспект на бренд-лојалност или од аспект на возило за статус, тогаш може да се зборува за брендовите! Но не и за квалитет, доверливост, дизајн и слично. Во таа смисла мене лично, преференца ми е Mercedes, па BMW, пa Audi. И не за џабе, Mercedes има сочна историја во производството на луксузни/статусни лимузини почнувајќи уште со моделот 770 во 30-ти години, кој им бил омилен на сите благородници во тие години, а посебно на Хитлер и нацистите. Па понатаму со моделот 300 од 50-ти години, кој бил редовно поседуван од сите политички фаци во светот, и ако го немаш останатите ќе те гледале ко да ти фали половиот орган. Па после во 60 и некоја доаѓа моделот 600, кој сите богаташи и политичари го купуваат пред Rolls Royce, Bentley, Cadilac, Lincoln и останати богаташки брендови. И така-натака со уште многу други модели кои се статусни-икони на времето кога се појавуваат.
За цел тој период BMW и Audi не му се никаква конкуренција на Mercedes. Тие се фокусираат на правење на автомобили за средна класа, додека Mercedes е во сосема друга пазарна категорија. Денес, и BMW и Audi имаат конкурентни модели на оние од Mercedes, но Mercedes и понатаму во бизнис-светот важи за по-луксузно возило кое прикажува повисок статус.
 
Член од
24 мај 2014
Мислења
5.294
Поени од реакции
5.853
Целава тема е глупости, ама се согласувам дека споредба на Цитроен со Мерцедес е екстремно глупа.
Пред се за да се прави споредба треба да се споредуваат конкретни модели, а не брендови. Историски, во иста класа, секој од споменатите брендови(Audi, BMW и Mercedes) во одреден период во одредена класа имал подобар или полош модел од останатите два. Па така, кој како сака може да си споредува и никогаш нема да може да се направи конкретен заклучок.
Единствено ако се зборува од аспект на бренд-лојалност или од аспект на возило за статус, тогаш може да се зборува за брендовите! Но не и за квалитет, доверливост, дизајн и слично. Во таа смисла мене лично, преференца ми е Mercedes, па BMW, пa Audi. И не за џабе, Mercedes има сочна историја во производството на луксузни/статусни лимузини почнувајќи уште со моделот 770 во 30-ти години, кој им бил омилен на сите благородници во тие години, а посебно на Хитлер и нацистите. Па понатаму со моделот 300 од 50-ти години, кој бил редовно поседуван од сите политички фаци во светот, и ако го немаш останатите ќе те гледале ко да ти фали половиот орган. Па после во 60 и некоја доаѓа моделот 600, кој сите богаташи и политичари го купуваат пред Rolls Royce, Bentley, Cadilac, Lincoln и останати богаташки брендови. И така-натака со уште многу други модели кои се статусни-икони на времето кога се појавуваат.
За цел тој период BMW и Audi не му се никаква конкуренција на Mercedes. Тие се фокусираат на правење на автомобили за средна класа, додека Mercedes е во сосема друга пазарна категорија. Денес, и BMW и Audi имаат конкурентни модели на оние од Mercedes, но Mercedes и понатаму во бизнис-светот важи за по-луксузно возило кое прикажува повисок статус.
Најдобро мислење даде од сите нас досега околу целата дилема. Потполно се согласувам со тебе зошто баш реално и онака конкретно ја долови реалноста. Поздрав.
 
Член од
8 септември 2011
Мислења
3.668
Поени од реакции
2.619
Чекај бе овој фринге не е тој што имаше х5 и во место му маваше по 20 литри ?
Инаку луѓе се работи за вкус што и да земеш нема да погрешиш, добро е што го оправиа изгледот мерцедес инаку ептен пензионерски се старите модели.
 

Username1

шо е бе?
Член од
2 март 2012
Мислења
585
Поени од реакции
550
Целава тема е глупости, ама се согласувам дека споредба на Цитроен со Мерцедес е екстремно глупа.
Пред се за да се прави споредба треба да се споредуваат конкретни модели, а не брендови. Историски, во иста класа, секој од споменатите брендови(Audi, BMW и Mercedes) во одреден период во одредена класа имал подобар или полош модел од останатите два. Па така, кој како сака може да си споредува и никогаш нема да може да се направи конкретен заклучок.
Единствено ако се зборува од аспект на бренд-лојалност или од аспект на возило за статус, тогаш може да се зборува за брендовите! Но не и за квалитет, доверливост, дизајн и слично. Во таа смисла мене лично, преференца ми е Mercedes, па BMW, пa Audi. И не за џабе, Mercedes има сочна историја во производството на луксузни/статусни лимузини почнувајќи уште со моделот 770 во 30-ти години, кој им бил омилен на сите благородници во тие години, а посебно на Хитлер и нацистите. Па понатаму со моделот 300 од 50-ти години, кој бил редовно поседуван од сите политички фаци во светот, и ако го немаш останатите ќе те гледале ко да ти фали половиот орган. Па после во 60 и некоја доаѓа моделот 600, кој сите богаташи и политичари го купуваат пред Rolls Royce, Bentley, Cadilac, Lincoln и останати богаташки брендови. И така-натака со уште многу други модели кои се статусни-икони на времето кога се појавуваат.
За цел тој период BMW и Audi не му се никаква конкуренција на Mercedes. Тие се фокусираат на правење на автомобили за средна класа, додека Mercedes е во сосема друга пазарна категорија. Денес, и BMW и Audi имаат конкурентни модели на оние од Mercedes, но Mercedes и понатаму во бизнис-светот важи за по-луксузно возило кое прикажува повисок статус.
Целиов пост врска нема со насловот на темата ко прво.
Второ,убаво почна со муабетот дека од брендовите битен е моделот и требаше да го довршиш со тоа што ќе посочиш кој модел од посочените брендови би го избрал. А не да почнеш со историја на брендовите. Ко прво,БМВ правеле мотори за авиони до втора светска,за да после краток банкрот се вратат во автомобилската индустрија,за да брзо време постигнат огромен успех и стигнат меѓу првите брендови во светот.Со тоа што во моментов се број 1 во продажба(во споредба со Мерц и Ауди). Точно Мерцедес е ориентиран повеќе кон луксузот и цели на политичари и ботаташи затоа што само тие и можеле да си дозволат толку скапа кола.
Овде правиме муабет,за модели да речеме,околу 10 год стари и сума меѓу 2 до 5-6000 евра.
претпоставувам тоа му е и параметарот на членот што ја отворил темава,Не?
Треба да се земат во предвид трошоците за одржување во прв план,затоа што секој може да купи било кој од овие модели ама дали ќе може да си дозволи да го одржува како што треба е прашањето.Затоа на запад се толку ефтини,затоа што кошта многу да се одржава,па поефтино е да се купи нова со гаранција.
Нај ефтино е да се одржава Аудито,па Б,,МВ па Мерц. Аудито поради Фолцвагеновата платформа,помалите мотори и огромната застапеност.Додека другите две марки држат високи цени на рез делови ако одиш во овластен сервис.Разликата од овластен и маалски механичар е да не речам огромна,па благодарение на таквите,нашиве новопечени газди на овие модели можат за ефтини пари да возат и да ги одржаваат.
Но разликата у цена е и разлика во квалитетот на деловите што се ставаат па имаш од одлично Германско возило со прочуен квалитет-до ефтино кинеско гомно што нема никаква сличност со оригиналот,па добиваш квалитет на некојси Хјундаи или Даеву.
Јас лично возам БМВ серија 3 Е46 скоро 6 години и сум презадоволен од колата.Според мене моделот е најубав на изглед и поради тоа го сакам. Гледам да ја одржавам макс квалитетно за да ја задржам автентичноста. Делови земам од Грција затоа што овде овластените се прескапи дури и за западни стандарди,а и се сомневам во квалитетот и оригиналноста на деловите.
Вака,ем дупло поефтино ем сигурен во квалитетот.
Може некој би го интересирало,мене редовен сервис ме кошта меѓу 3 и 4000 ден. со тоа што менувам сите филтри и фул синтетик уље,филтри МАНН или Хенгст а уље Ликви или Кастрол 5/40.
Други делови,пример,плочки предни,Феродо или ТРВ околу 2000 ден,задни 1800ден.
Стабилизатори предни 2000 ден двата,или Лемфордер или ЛПР. Чаури 1200 ден една,Ламела сет Сакс 160 евра без замаец,држачи мотор Лемфордер 2200 ден еден( 100 евра бараа у Маккар за еден и тоа без ознака) и ред други работи.Имам сменето многу работи на колата ама за овие години ниту еднаш ме нема оставено некаде дефект. Се што сум сменил е за мене лично и знам во каква состојба е колата у секое време.
Мој совет,што и да изберете нема да згрешите,со некои мали отстапки од Мерц,затоа што има некои модели што се стварно прескапи за одржавање а не нудат некое задоволство.Аудито е одличен избор кој и модел да го земете,некој бара повеќе некој помалку за одржавање зависи од мотор.Ама ако станува збор за спортска кола тогаш БМВ е прв избор затоа што ниедна од другиве две марки не се дораснати.Ова е потврдено со многу видеа,блогови,мислења итн, нема потреба од докажување. Се другото е личен избор и вкус.
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.888
Na audi s3 ili golf r32 moze site bmwinja zaedno voda da im nosat, ako prajme muabet za sportska voznja. Koga sme kaj izgledot,mene licno mi e npr a4 od 2001 nagore izmislen za e46, za motorite ic da ne prajme muabet.
Mercedes vo ovoj segment e tapa, C klasata ne im stiga ni do kolena na bmw i audi. koga ke vidam nekoja C klasa od 2002 cela skapana samo tivko si se smeam.[DOUBLEPOST=1426918010][/DOUBLEPOST]
 
Последно уредено:

Prestapnik

Кондураџија
Член од
10 јануари 2015
Мислења
418
Поени од реакции
342
Целиов пост врска нема со насловот на темата ко прво.
Во право си...Во тема за пољопривреда јас зборувам за BMW, Audi и Mercedes...:vrtioci:

Второ,убаво почна со муабетот дека од брендовите битен е моделот и требаше да го довршиш со тоа што ќе посочиш кој модел од посочените брендови би го избрал.
Ми даваш право само еден модел да изберам? Не повеќе? :( Значи само за него да зборувам и за ниеден друг? Добро...:(

А не да почнеш со историја на брендовите. Ко прво,БМВ правеле мотори за авиони до втора светска,за да после краток банкрот се вратат во автомобилската индустрија,за да брзо време постигнат огромен успех и стигнат меѓу првите брендови во светот.Со тоа што во моментов се број 1 во продажба(во споредба со Мерц и Ауди). Точно Мерцедес е ориентиран повеќе кон луксузот и цели на политичари и ботаташи затоа што само тие и можеле да си дозволат толку скапа кола.
Извини што почнав со историја пред ти да продолжиш. :vrtioci:

Овде правиме муабет,за модели да речеме,околу 10 год стари и сума меѓу 2 до 5-6000 евра.
Извини, ненамерно сум ти се замешал во чатот. Мислев темава е општа и секој има право да пише мислење. Инаку 10 години старите модели кога авторот ја отворил темава пред 8 години чинеле многу повеќе од 5-6000 евра, а и денес 10 години стари M модели на BMW и RS на Аudi чинат повеќе.
Jas najisreno porano sakav BMW,bev vljuben vo BMW M Series i uste gi sakam,samo nekako Audi se poveke i poveke se podobruvaat,site novi modeli na Audi za mene se stvarno extra i najmnogu gi zasakav za RS modelite,gledam emisii i primetuvam deka M Series nema sansi so RS na Audi.Baram vase mislenje:)moze na vas mercedes ke vi prai merak
Ако се водиме од првиот пост на темава, авторот не задава временска рамка што значи дека не е офтопик ако се зборува и за понови модели.
претпоставувам тоа му е и параметарот на членот што ја отворил темава,Не?
Не. Погрешно претпоставуваш.

Треба да се земат во предвид трошоците за одржување во прв план,затоа што секој може да купи било кој од овие модели ама дали ќе може да си дозволи да го одржува како што треба е прашањето.Затоа на запад се толку ефтини,затоа што кошта многу да се одржава,па поефтино е да се купи нова со гаранција.
Секој кој може да си дозволи и си дозволува да купи нов Мерцедес, Ауди или БМВ трошоците за одржување не ги зема во план.

Нај ефтино е да се одржава Аудито,па Б,,МВ па Мерц. Аудито поради Фолцвагеновата платформа,помалите мотори и огромната застапеност.Додека другите две марки држат високи цени на рез делови ако одиш во овластен сервис.Разликата од овластен и маалски механичар е да не речам огромна,па благодарение на таквите,нашиве новопечени газди на овие модели можат за ефтини пари да возат и да ги одржаваат.
Дали си поседувал и одржувал нови модели од овие брендови, па споделуваш искуство за колку е ефтино одржувањето? Ако да, дали новиот модел си го носел во маалски сервис?
На пример кумот мој има Аudi А7 s-line 2011 и го носи исклучиво во овластен сервис. Пред неколку месеци на колата и рикна тачпадот. Го однесовме во сервис и како на редовен клиент му го променија со екстра попуст на работна рака (оклу иљада денари). Се на се промената го фати 75000 денари. Дали одржувањето на Audi-во е толку ефтино поради шеруваната платформа? И дали ако одеше на маалски „мајстор“ ова ќе го чинеше поефтино, на пример место 1000 денари да му земат 500 денари за работна рака и се на се вкупниот трошок да се намали на 74500?
 
Последно уредено:

Username1

шо е бе?
Член од
2 март 2012
Мислења
585
Поени од реакции
550
Во право си...Во тема за пољопривреда јас зборувам за BMW, Audi и Mercedes...:vrtioci:

Ми даваш право само еден модел да изберам? Не повеќе? :( Значи само за него да зборувам и за ниеден друг? Добро...:(

Извини што почнав со историја пред ти да продолжиш. :vrtioci:

Извини, ненамерно сум ти се замешал во чатот. Мислев темава е општа и секој има право да пише мислење. Инаку 10 години старите модели кога авторот ја отворил темава пред 8 години чинеле многу повеќе од 5-6000 евра, а и денес 10 години стари M модели на BMW и RS на Аudi чинат повеќе.

Ако се водиме од првиот пост на темава, авторот не задава временска рамка што значи дека не е офтопик ако се зборува и за понови модели.
Не. Погрешно претпоставуваш.

Секој кој може да си дозволи и си дозволува да купи нов Мерцедес, Ауди или БМВ трошоците за одржување не ги зема во план.

Дали си поседувал и одржувал нови модели од овие брендови, па споделуваш искуство за колку е ефтино одржувањето? Ако да, дали новиот модел си го носел во маалски сервис?
На пример кумот мој има Аudi А7 s-line 2011 и го носи исклучиво во овластен сервис. Пред неколку месеци на колата и рикна тачпадот. Го однесовме во сервис и како на редовен клиент му го променија со екстра попуст на работна рака (оклу иљада денари). Се на се промената го фати 75000 денари. Дали одржувањето на Audi-во е толку ефтино поради шеруваната платформа? И дали ако одеше на маалски „мајстор“ ова ќе го чинеше поефтино, на пример место 1000 денари да му земат 500 денари за работна рака и се на се вкупниот трошок да се намали на 74500?
бла бла...бла бла... Паметуење до бескрај за да тотално ме извадиш од контест со невиден финиш,ај да го пофалиме кумот со аудито.
Да те прашам ти што кола возиш?
И кој од овде има кола поскапа од 50К евра?
Ако праиме муабет за најновите модели тогаш се знае кај ке се одржаваат бе стручњак. А што се однесува за сервисот,напраив споредба за редовен сервис на потрошен материјал а не за тачпадови,за мене е глуп што го одрале толку пари за нешто што е упола на пр.во Грција.ама неее,како ке се пофали дека дал огромни пари за пад и како ке го фали кумашинот.
другар,никој не ти стави нож на грло,баш дека е форум дискутираме за се,ако сакаш посочи еден или 35 модела тоа е твое.[DOUBLEPOST=1426975296][/DOUBLEPOST]
Na audi s3 ili golf r32 moze site bmwinja zaedno voda da im nosat, ako prajme muabet za sportska voznja. Koga sme kaj izgledot,mene licno mi e npr a4 od 2001 nagore izmislen za e46, za motorite ic da ne prajme muabet.
Mercedes vo ovoj segment e tapa, C klasata ne im stiga ni do kolena na bmw i audi. koga ke vidam nekoja C klasa od 2002 cela skapana samo tivko si se smeam.[DOUBLEPOST=1426918010][/DOUBLEPOST]
Правиш споредба со различни класи.
Средна ниска класа на коли од макс 3.2 литри мотор споредуваш со V8 на М3 Е92 од средна висока класа?!
www.gtboard.com
Погледни реални споредби па после дојди да пишеш.
 
Последно уредено:
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.888
бла бла...бла бла... Паметуење до бескрај за да тотално ме извадиш од контест со невиден финиш,ај да го пофалиме кумот со аудито.
Да те прашам ти што кола возиш?
И кој од овде има кола поскапа од 50К евра?
Ако праиме муабет за најновите модели тогаш се знае кај ке се одржаваат бе стручњак. А што се однесува за сервисот,напраив споредба за редовен сервис на потрошен материјал а не за тачпадови,за мене е глуп што го одрале толку пари за нешто што е упола на пр.во Грција.ама неее,како ке се пофали дека дал огромни пари за пад и како ке го фали кумашинот.
другар,никој не ти стави нож на грло,баш дека е форум дискутираме за се,ако сакаш посочи еден или 35 модела тоа е твое.[DOUBLEPOST=1426975296][/DOUBLEPOST]

Правиш споредба со различни класи.
Средна ниска класа на коли од макс 3.2 литри мотор споредуваш со V8 на М3 Е92 од средна висока класа?!
www.gtboard.com
Погледни реални споредби па после дојди да пишеш.
Povtorno audi go pregazuva bmw vo site klasi, s4,s6,s8, da ne zborime za r8. I vo dizajn i vo performansi.
S3 go spomnav poso e opravdano megju najbaranite sportski avtomobili na ovie prostori, od 1.8t motor mnogu lesno do 300-350ks so perfekna stabilnost i vodlivost na sasijata i provereniot quattro pogon. Za dobro socuvan poloven s3 sport MTM 260-290ks fabricki od 2000-2002 na zapad nekoi baraat i po 10.000 evra ili duplo pa i troduplo povekje od bilokoe bmw.
 
Последно уредено:

Username1

шо е бе?
Член од
2 март 2012
Мислења
585
Поени од реакции
550
У реду
Povtorno audi go pregazuva bmw vo site klasi, s4,s6,s8, da ne zborime za r8. I vo dizajn i vo performansi.
S3 go spomnav poso e opravdano megju najbaranite sportski avtomobili na ovie prostori, od 1.8t motor mnogu lesno do 300-350ks so perfekna stabilnost i vodlivost na sasijata i provereniot quattro pogon. Za dobro socuvan poloven s3 sport MTM 260-290ks fabricki od 2000-2002 na zapad nekoi baraat i po 10.000 evra ili duplo pa i troduplo povekje od bilokoe bmw.
У реду е другар(трол)
Ауди е алфа и омега у авто индустријата,ај чао
 

Kajgana Shop

На врв Bottom