Хептаграм XI
Ἱερὸς Γάμος
- Член од
- 13 февруари 2010
- Мислења
- 12.183
- Поени од реакции
- 12.158
Се зборува за еврејскиот бог преку христијанско разбирање како да е тоа знаење а не верување. Не е малку лудо?
Да само што тие дефиниции тебе друг ти ги толкува пошто ти си нулта степен како го викате вие тоа минервал?а и не смееш да мислиш со сопствена глава,ко ќе дадеш некоја пара ке можеш по малку да мислиш,е тогаш дојди на форумов и ке разговараме како два субјекта пошто вака читајчиве на форумов имам чуство како да читам една личност,добро бе тој ли ви кажува однапред по тоа храмовите ваши што да пишувате и организирано да настапувате на форумов.Ц Ц ЦНемам намера да едуцирам исфрустрирани ликови на форумов.
Одамна постојат општо прифатени дефиниции за конкретните поими.
Ipsissimus е многу повеќе од "нулта" ... и пожелно е да не се расправа со "празноглавите атињани" - ако ја знаеш ти поемата момаку. Магиката е уметност и не треба да се валка со секоја роспија под небото - освен ако не е добра жртва
Повисок степен сум од минервал, но и за тие што се нула никој не им толкува дефиниции, напротив, токму за оние што ќе се обидат да толкуваат на други постојат препораки да бидат одбегнувани како центри на чума.Да само што тие дефиниции тебе друг ти ги толкува пошто ти си нулта степен како го викате вие тоа минервал?а и не смееш да мислиш со сопствена глава,ко ќе дадеш некоја пара ке можеш по малку да мислиш,е тогаш дојди на форумов и ке разговараме како два субјекта пошто вака читајчиве на форумов имам чуство како да читам една личност,добро бе тој ли ви кажува однапред по тоа храмовите ваши што да пишувате и организирано да настапувате на форумов.Ц Ц Ц
Ако веруваш дека богот е сезнаен (ги знае сите исходи) и е семоќен (може да влијае на истите), која е потребата од искушување за да види до каде била Аврамовата послушност? Нели е сезнаен? Тоа по дифолт значи дека е над времето, дека ги знае сите исходи!Аврам бил од Бога искушуван: Бог имал намера да види до која граница може да „оди„ Аврамовата послушност кон Бога. Аврам покажал подготвеност да оди „до крај„, но бил убеден дека, покорувајќи се на волјата Божја, чини праведно дело. Така, Аврам имал можност да одбере: да одлучи дали ќе убие по Божјото наведување или нема да убие, одлучувајќи во својот ум.
Но, гледам дека цело време намерно ја кратиш приказната за Аврам, оти на крајот од истата, Аврам не изврши убиство, така да Исак не беше убиен.
Ич не се секирај, не си ни првиот, а ниту последниот кој сака кривицата за секое зло во Светов да Му ја припише на Бога, оти тоа веќе го стори Адам, набедувајќи Го Бога дека Он му ја дал Ева (на Адама) и дека Он е крив што (самиот Адам) ја „утнал„ работата, обвинувајќи ја и Ева за својата грешка, а не само Бога...
Бог секако дека знаел што ќе стори Аврам, но Аврам тоа требало и лично да го покаже и докаже, оти Аврам можел и да не ја испочитува волјата Божја па да се предомисли во последнито момент, пред убиството...Ако веруваш дека богот е сезнаен (ги знае сите исходи) и е семоќен (може да влијае на истите), која е потребата од искушување за да види до каде била Аврамовата послушност? .
Да, Он ги знае сите исходи, значи, но тоа не значи и дека Он се‘ предодредил, оти така ќе западнеме во фатализам и „роботизам„, како кај верните во нашата „соседна„ религија.Тоа по дифолт значи дека е над времето, дека ги знае сите исходи!
.
Човечката мудрост, пред Бога е лудост...Има една поговорка која вели: "со моќта доаѓа и одговорноста" а со апсолутната моќ, доаѓа и апсолутната одговорност.
.
Кои се тие „ние„ и кој од „нив„ вели дека човечките особини и слабости се и Божји?Вие сте оние кој со вакви тврдења кривицата ја препишувате на Бог, бидејќи човечките особини и слабости ги пресликувате како совршени и божји.
Не е точно, Бог го застана Аврама пред да го удре со нож синот. Значи можно е да замавнел и сантим два пред да му го брцне ножот в грло или да му пресече грклан да се предомисли или да застане или да го промаши нарочно. Така да аврам е се упште сумњив.Бог секако дека знаел што ќе стори Аврам, но Аврам тоа требало и лично да го покаже и докаже, оти Аврам можел и да не ја испочитува волјата Божја па да се предомисли во последнито момент, пред убиството...
Зборуваме за намерата!! На кој начин ти гледаш нешто добро во НАМЕРАТА на Аврам од една страна да си го убие синот, и намерата на Бог (кој е сезнаен) да ДОЗНАЕ дали Аврам ќе го послуша или не?!На ниво‘ од празни муабети, се‘ е можно: можно е Аврам да убил, можно е Аврам само да заплашил, можно е Аврам само да замавнал...А Аврам сепак не убил.
Зашто не ја довршиш приказната до крај?...
прикаската е следна, само на еден начин можевме со сигурност да знаеме вољата на Аврам да го испоштује бога. А тоа не се случи, така да Аврам остана непроверен. Можи ќе го убиеше, можи не. то е фифти фифти, ти своите жетони ги кладе на аврама и се надеваш на добивка.На ниво‘ од празни муабети, се‘ е можно: можно е Аврам да убил, можно е Аврам само да заплашил, можно е Аврам само да замавнал...А Аврам сепак не убил.
Зашто не ја довршиш приказната до крај?...
Објаснувањето го има Црквата: се‘ почнува со Бога и се‘ завршува во Бога.Зборуваме за намерата!! На кој начин ти гледаш нешто добро во НАМЕРАТА на Аврам од една страна да си го убие синот, и намерата на Бог (кој е сезнаен) да ДОЗНАЕ дали Аврам ќе го послуша или не?!
Дали ако тебе Бог ти се јави да те искушува, ќе бидеш спремен да убиеш некој твој близок?Објаснувањето го има Црквата: се‘ почнува со Бога и се‘ завршува во Бога.
Така било и со Аврама: Аврам бил од Бога искушуван, но Аврам не убил, затоа што Бог не му допуштил...Настанот почнал со искушувањето Божјо, а се завршил „хепи„, со недопуштањето Божјо.
На Бога, не Му требаат човечки жртви, оти такви чинови на (човеко)жртвување практикуваат само паганите, на кои (жртви) им се радува само демонот.
Ипси е голем и се надевам не му треба твое застапништо,незнам како се ти повикан да одговараш во негово имеIpsissimus е многу повеќе од "нулта" ... и пожелно е да не се расправа со "празноглавите атињани" - ако ја знаеш ти поемата момаку. Магиката е уметност и не треба да се валка со секоја роспија под небото - освен ако не е добра жртва
И тие дефиниции се јасни на секој нормален не се ексклузивност на Редот. И да ние сме организирани и се почитуваме не создаваме раздор и секти! Дело на религиите... бљак... Пробај ти да се организираш да видиш како е
Нели рековме дека сме организирани - слободно може и тој да одговара во мое име Што се заморуваш со нашите методи
Лично, не ми е познато дека некој во Црквата бил искушуван на тој начин, така да прашањево има прилично претпоставена можност...Дали ако тебе Бог ти се јави да те искушува, ќе бидеш спремен да убиеш некој твој близок?