Струмикс
Еден...не го знаеш!
- Член од
- 9 декември 2005
- Мислења
- 13.811
- Поени од реакции
- 3.343
Марката премногу ја почитувам, една од најстарите европски марки, т.е. најстара и редно е да има една тема и за неа.
Нејзината историја започнува во 1895, а првиот вистински автомобил го произведуваат 1902. Една од најнапредните и ценети марки до Втората светска војна.
Во времето на комунизмот се создаваат оние модели кои беа и не богзнае што, но со фантастичен пренос.
Мојата омилена all-time Шкода е 1000 МБ (Со Волксваген ја спомнавме денес на една друга тема):
(оваа инаку, и не е во најоригинална состојба, ама ај...)
Ова чудо овде во средината на 60-тите имало алуминиумски блок на моторот!!!
По распадот на Источниот блок, Шкода е преземена од концернот Волксваген и полека се враќа на патеките на квалитетот и местото кое го заслужува.
Видете го ова, нема да зажалите.
А имале и значајни спортски успеси. Поопширно, на линкот погоре.
Секако, од спортските Шкоди, омилена ми е 130 RS. Еве ги податоците за неа.
Нејзината историја започнува во 1895, а првиот вистински автомобил го произведуваат 1902. Една од најнапредните и ценети марки до Втората светска војна.
Во времето на комунизмот се создаваат оние модели кои беа и не богзнае што, но со фантастичен пренос.
Мојата омилена all-time Шкода е 1000 МБ (Со Волксваген ја спомнавме денес на една друга тема):
(оваа инаку, и не е во најоригинална состојба, ама ај...)
Ова чудо овде во средината на 60-тите имало алуминиумски блок на моторот!!!
По распадот на Источниот блок, Шкода е преземена од концернот Волксваген и полека се враќа на патеките на квалитетот и местото кое го заслужува.
Видете го ова, нема да зажалите.
А имале и значајни спортски успеси. Поопширно, на линкот погоре.
Секако, од спортските Шкоди, омилена ми е 130 RS. Еве ги податоците за неа.