THE_CHOSEN_ONE
1903-2012
- Член од
- 13 август 2007
- Мислења
- 3.724
- Поени од реакции
- 1.333
Масонскиот план за убер контрола на жителите на Сим-сити започна !
Од сега ќе можат кога сакаат,каде сакаат и кој семафор сакаат да го контролираат ! :icon_eek:
Замислете каква моќ со овој систем за управување на сообраќајот би добиле овие похлепни нафташки тајкуни. :ija:
Црвено,жолто,црвено,жолто,црвено,жолто...
Одиме со пример.
Возите со вашиот автомобил до некоја дистанција и очекувате да стигнете за 10 минути, погрешно !
Ќе стигнете најмалце за час и половина подоцна !
Зошто?
Бидејќи семафорите однапред ќе бидат поставени во статус кво позиција, сите ќе бидат црвени, или дилејот на свичот ќе биде бар за 10 пати поголем !
Сетете се кој ги контролира семафорите.
Ја видовте големата слика?
Точно така семафорите ги контролираат интергалактичките масонско-нафташки копилиња !
Со зголемената потрошувачка на бензин апашите сакаат да го продаваат нивниот производ во неограничени количини !
Поголемата продажба им носи поголем профит !
Подоле има линк доколку сакате да се зачлените во нашата организација.
<линк> сајт наменет за џаболебарски бубуљичави копиљаци кои катадневно киснат на нет за да читаат хипичка литература </линк>
Со овој проект, „тежок“ 2,6 милиони евра, ќе се скрати времето за патување низ градот за 50 проценти, но и ќе се зголеми проточноста на возила по улиците, ќе се намалат загадувањетои отрошувачката на гориво
Градот ќе се справува со метежот во сообраќајот по теркот на големите светски метрополи. Од градската управава најавуваат нов проект наречен Центар за управување и контрола на сообраќајот, со кој ќе се воведат нови стандарди и модернизирање на сообраќајот во главниот град. Овој проект ќе чини околу 2,6 милиони евра, пари што градот планира да ги обезбеди како поволни заеми од меѓународни финансиски институции. Овие пари многукратно ќе им се вратат на скопјани пред сé поради намалување на метежот, на времето за патување низ градот до 50 проценти, намалување на загаденоста и потрошувачката на гориво поради подобрената проодност на улиците.
Проектот содржи воведување софтверски систем за надзор и управување на сообраќајот, со кој од едно место ќе се раководи протокот на возила на крстосниците. Од секторот за информирање на градот велат дека, покрај софтверскиот систем во Центарот, сите крстосници и сообраќајници ќе бидат опремени со нови контролори на семафорите што ја регулираат нивната работа. Целиот систем за контрола најверојатно ќе биде поставен на вториот кат во Меѓуградската автобуска станица, од каде што преку видеонадзор и контрола ќе се насочува сообраќајниот тек. За оваа цел целата сигнализација ќе биде поврзана со оптички кабел и друга современа опрема, која ќе овозможи квалитетен надзор и управување.
- Од моментот на склучување на договорите за кредитирање во период од две години треба комплетно да се заврши системот за управување на сообраќајот на сите 85 крстосници во градот. Сите европски метрополи што имаат современо организиран транспорт веќе поседуваат центри за контрола и управување на сообраќајните текови - истакнуваат од одделението за односи со јавноста.
Скопје се простира на површина од 7.088 хектари и е дом на 25 отсто од вкупното население во земјава. Последните податоци од 2008 година велат дека од аспект на транспортот во градот може да се каже дека најголем број од жителите, или 47 отсто, патуваат за да се вратат дома, додека 22,3 за да одат на работа. Најомилени средства за транспорт меѓу скопјани се возилата на јавниот превоз со 34 отсто, пешачат 33,5 од жителите, а со свои патнички автомобили се возат 28,4 отсто. Неофицијално по скопските улици се тркалаат над 300.000 возила, па не зачудува што улиците проектирани за двапати помалку автомобили постојано се задушени.
Од 1911 година, кога во градот се донесени првите автомобили „рено“ и „форд“, досега автомобилскиот сообраќај бележи незапирлив пораст. Сопственици на првите автомобили биле семејствата Стојановиќ, Петреви, Филота и браќата Димитријевиќ.
Првата бензинска пумпа во Скопје е отворена во 1927 година на главниот плоштад и работела под брендот „Шел“. Покрај оваа, подоцна се отвориле и две пумпи во Старата чаршија, сите во сопственост на семејството Петреви, кои имале лиценцно право на „Стандард оил компани“. Бензинот се точел во шишиња, туби и буриња, а се складирал во визбите.
Од сега ќе можат кога сакаат,каде сакаат и кој семафор сакаат да го контролираат ! :icon_eek:
Замислете каква моќ со овој систем за управување на сообраќајот би добиле овие похлепни нафташки тајкуни. :ija:
Црвено,жолто,црвено,жолто,црвено,жолто...
Одиме со пример.
Возите со вашиот автомобил до некоја дистанција и очекувате да стигнете за 10 минути, погрешно !
Ќе стигнете најмалце за час и половина подоцна !
Зошто?
Бидејќи семафорите однапред ќе бидат поставени во статус кво позиција, сите ќе бидат црвени, или дилејот на свичот ќе биде бар за 10 пати поголем !
Сетете се кој ги контролира семафорите.
Ја видовте големата слика?
Точно така семафорите ги контролираат интергалактичките масонско-нафташки копилиња !
Со зголемената потрошувачка на бензин апашите сакаат да го продаваат нивниот производ во неограничени количини !
Поголемата продажба им носи поголем профит !
Подоле има линк доколку сакате да се зачлените во нашата организација.
<линк> сајт наменет за џаболебарски бубуљичави копиљаци кои катадневно киснат на нет за да читаат хипичка литература </линк>
Со овој проект, „тежок“ 2,6 милиони евра, ќе се скрати времето за патување низ градот за 50 проценти, но и ќе се зголеми проточноста на возила по улиците, ќе се намалат загадувањетои отрошувачката на гориво
Градот ќе се справува со метежот во сообраќајот по теркот на големите светски метрополи. Од градската управава најавуваат нов проект наречен Центар за управување и контрола на сообраќајот, со кој ќе се воведат нови стандарди и модернизирање на сообраќајот во главниот град. Овој проект ќе чини околу 2,6 милиони евра, пари што градот планира да ги обезбеди како поволни заеми од меѓународни финансиски институции. Овие пари многукратно ќе им се вратат на скопјани пред сé поради намалување на метежот, на времето за патување низ градот до 50 проценти, намалување на загаденоста и потрошувачката на гориво поради подобрената проодност на улиците.
Проектот содржи воведување софтверски систем за надзор и управување на сообраќајот, со кој од едно место ќе се раководи протокот на возила на крстосниците. Од секторот за информирање на градот велат дека, покрај софтверскиот систем во Центарот, сите крстосници и сообраќајници ќе бидат опремени со нови контролори на семафорите што ја регулираат нивната работа. Целиот систем за контрола најверојатно ќе биде поставен на вториот кат во Меѓуградската автобуска станица, од каде што преку видеонадзор и контрола ќе се насочува сообраќајниот тек. За оваа цел целата сигнализација ќе биде поврзана со оптички кабел и друга современа опрема, која ќе овозможи квалитетен надзор и управување.
- Од моментот на склучување на договорите за кредитирање во период од две години треба комплетно да се заврши системот за управување на сообраќајот на сите 85 крстосници во градот. Сите европски метрополи што имаат современо организиран транспорт веќе поседуваат центри за контрола и управување на сообраќајните текови - истакнуваат од одделението за односи со јавноста.
Скопје се простира на површина од 7.088 хектари и е дом на 25 отсто од вкупното население во земјава. Последните податоци од 2008 година велат дека од аспект на транспортот во градот може да се каже дека најголем број од жителите, или 47 отсто, патуваат за да се вратат дома, додека 22,3 за да одат на работа. Најомилени средства за транспорт меѓу скопјани се возилата на јавниот превоз со 34 отсто, пешачат 33,5 од жителите, а со свои патнички автомобили се возат 28,4 отсто. Неофицијално по скопските улици се тркалаат над 300.000 возила, па не зачудува што улиците проектирани за двапати помалку автомобили постојано се задушени.
Од 1911 година, кога во градот се донесени првите автомобили „рено“ и „форд“, досега автомобилскиот сообраќај бележи незапирлив пораст. Сопственици на првите автомобили биле семејствата Стојановиќ, Петреви, Филота и браќата Димитријевиќ.
Првата бензинска пумпа во Скопје е отворена во 1927 година на главниот плоштад и работела под брендот „Шел“. Покрај оваа, подоцна се отвориле и две пумпи во Старата чаршија, сите во сопственост на семејството Петреви, кои имале лиценцно право на „Стандард оил компани“. Бензинот се точел во шишиња, туби и буриња, а се складирал во визбите.