Хип хоп културата во Македонија

Член од
1 февруари 2012
Мислења
3.678
Поени од реакции
4.208
Aјде Мики зверу еден низаеден,прилично олд скул фаца одамна порано беше член во
храмот на хип хопот :)
Вреди за подршка и Вале добра работа завршил со продукција ептен.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
14.028
Поени од реакции
36.813

И Муртез го спомнал :pos::pos::pos::pos::pos::cuc:

Кој е од Ченто знае за шо зборам :D
 

SV-Strange

Sorcerer Supreme
Член од
27 август 2007
Мислења
3.604
Поени од реакции
367
- Интро:
После долго време неактивност на форумот се вратив да напишам нешто. Сигурен сум дека текстов ќе биде од многу малку форумџии прочитан, но сепак ќе напишам шо имам.
Гледам оти многу работи се останати исти, ретко нов лик на оваа тема, ретко позитивна критика. Еве, пред некоја страна гледам NYC (кој уствари е Нин Вајб, матичен продуцент на Raw'N'Wicked) објавил линк до ремикс кој го има напраено за натпревар. Никаква поддршка, ниедна реплика, никаква реакција. Која мотивација е тоа за него? Треба да биде спамер и да ја објавува секој ден по пет пати па да повлече внимание?

- Титаниум ера:
Океј, чим сте стасале до овде со читањето, сакам да прочитате што се случуваше кај мене во последнава година, од почетокот на летото, уствари цела година, која од последните 10 ми беше најактивно од аспект на музиката. Голема инспирација за да се активирам повторно/повеќе беше албумот на Титаниум, Проект 22, го знаат тоа и они самите, го кажувам и пред сите. Песната на која гостувам јас со строфа "Сведок" немаше некоја посебна реакција, но "Импресионизам", чив бит е мој, а касапскиот нож на прилепчаниве, направи многу луѓе нерамнодушни. Голем ќеф ми беше, на секој настап дека им беше на репертоарот, шутките и гужвата која се ствараше на таа песна. Тука не застануваме. Титаниум со мене имаат милион проекти, па имав еден инструментал кој ми стоеше во фиока доста време, им го пратив и за некој ден имавме готова песна - "Boom и Bap". Реакциите и коментарите ние не ги пишувавме, слободно може да се провери. :)

- Албум "На пат кон дома":
Во меѓувреме, летово го снимав мојот втор соло албум кој го пишував со години - "На пат кон дома" во студиото на Титаниум, кај RickBeatz, чива е 90% од продукцијата на албумот. Објавив неколку песни што ќе ги има на албумот, "Мојот град" за која снимавме и спот, "Крај" и водечката "На пат кон дома". Добри импресии имаше од тие, сум задоволен многу. Кај и да е треба да биде готов албумот, се чека уште на многу малку, па да го отвориме муабетот за издавање. Гости на албумот се: Дивизија, Титаниум, Блажеј (СТР2), Брус (Green Out), Фундамент, Дарко (Длабока трага/Зад аголот) и Марија Бунда. Дизајнот на омотот е напраен од Marvelle, значи уште многу малку треба за да биде се готово.

- Соработки со други:
Активноста овде не застанува, во меѓувреме напраев песна на мојата (не)формална екипа од Струмица, Дивизија, насловена "Синоним за сила", песна на Farse - Ова е фарса, друга песна каде на мој бит оставија строфи El Borracho (Титаниум), Chronic (Дивизија) и Ld Pistolero (Green Out), со наслов "Пишани правила", продуцирана од RickBeatz (Титаниум). Се упознав и со луѓето од Авторизација, голема фамилија. Во студиото сработивме некои проекти, во скоро време ќе излезе песна на Пикси, која му ја работев јас, ќе има и спот за истата. Исто од Авторизација имам проекти со Саша и Нешо посебно, Ремек дело, и заедничка со сите. Бит исто така имам напраено и за битолчаните Stress. Следуваат соработки со Зад Аголот, поточно со Длабока Трага, Контра Напад и Римиски Масив. Во меѓувреме отидов во студиото кај Џака и Брус, Шурикен, снимавме со Блажеј песна, плус остаев неколку инструментали кои ми ги побараа за да ги снимаат.

- Настапи:
Летово во Битола настапив заедно со Титаниум во Код, Битола, бевме поканети од Поетика за нивниот роденден. Штета е што немаме публика, до душа, ништо ново не е, ама пак ќе спомнам дека во најчест случај се случуваат "интимни настапи" каде публика се артистите. За нијанса подобро од Код беше настапот во Штип, организиран од hiphop.mk. Фино беше што се собравме повеќе луѓе, се видовме сите на едно место, настап како настап беше стандард. Е сега, без навреда до претходните организатори, градови и публика, морам да спомнам дека една недела после настапот во Штип се случи настапот во Скопје, бевме поканети од Легијата, по повод 10 години постоење на Шурикен Рекордс. Настапот беше подобар од што очекував, а за публиката не очекував дека може толку многу да не испоштува. Секоја чест.

И еве ме, една недела покасно го пишувам текстов, и не, не се фалам, чисто праам ретроспектива што сум праел со музиката, мислам дека изминатава ја напраев доста плодна, се надевам следнава ќе биде уште подобра. Можеби ова за некој е само текст, некој воопшто не му е гајле за ова, но за некој кој вложил многу и кој се труди да напрае прогрес, верувајте дека е многу битно.

p.s. Секој bold-иран текст има со себе линк, а повеќето од работите што ги имам објавено можете да ги проверите и овде:



Благодарам за вниманието.
 
Член од
31 декември 2011
Мислења
6
Поени од реакции
2
Хип Хоп културата во мак.
моментално ја има ама многу малку....порано ја имаше со настапи на добри рап групи и изведувачи
и беше време на интересни ствари се правеа јаки траки
во балканот имаме најдобар Хард-Кор
ама сега во 21-век рапот умира
РНС во одмазда убаво кажуе
само шо не секој го свака шо сака да каже:)
 

El 'Borracho

Riot Maker
Член од
18 јули 2009
Мислења
822
Поени од реакции
238
Хип Хоп културата во мак.
моментално ја има ама многу малку....порано ја имаше со настапи на добри рап групи и изведувачи
и беше време на интересни ствари се правеа јаки траки
во балканот имаме најдобар Хард-Кор
ама сега во 21-век рапот умира
РНС во одмазда убаво кажуе
само шо не секој го свака шо сака да каже:)
Рапот не умира, рапот неможе да умре... рапот е живот кој го живеат милиони така да никогаш нема да умре, како и секоја друга музика... рапот едноставно СЕ МЕНУВА, како се друго во светов и тоа треба секој рапер да го свати, пошто колку побрзо се свати то, толку по продуктивни ќе бидат новите дела. Неможиш ти жива материја да ја заробиш и да не ја пушташ да расти и да се развива. Не можиме ние да го чуваме рапот заробен во розовиот свет на 80тите и 90тите.... btw во Македонија рапот стана на ниво токму во 21век... од 2000 па наваму се појавија многу повеќе групи, со тоа конкуренција и со тоа почна ривалството за да се направи нешто подобро. Се подобрија текстови, тематики, продукција... Само мене нешто ме чуди... кога беа само 100тина рапери во Македонија, истите се жалеа дека рапот не е популарен и дека рапот треба да се прошири.. е сеа, од ко стана рапот познат за сите, истете се бунат и викаат "рапот стана мода бла бла".... па зошто тогаш баравте рапот да се прошири? Или сакаа само да се зголеми бројот на слушатели а не и на артисти? Нема везе, избегав од то шо сакав да го кажам, односно РАПОТ Е ЖИВ, од секогаш бил и за секогаш ќе остане ЖИВ
 
Член од
1 февруари 2012
Мислења
3.678
Поени од реакции
4.208
Рапот не умира точно ама се повеке се намалува бројот на квалитетни артисти и се меша жанрот со рнб и техно битови што е ужас а исто така и неквалитетни и катастрофални прости лирики со прво оделенски рими а и тапа флоу со лигавење.
Не викам ја да бидеме заглавени во 90's но сепак рапот треба да се состои од комплексни лирики а не прво оделенски рими као Тони Зен на пример.
Се прави прост рап за да го свати проста маса денеска поради тоа што никој не му се умара на некој квалитетен артист да го свати што сака да каже.
 

El 'Borracho

Riot Maker
Член од
18 јули 2009
Мислења
822
Поени од реакции
238
Рапот не умира точно ама се повеке се намалува бројот на квалитетни артисти и се меша жанрот со рнб и техно битови што е ужас а исто така и неквалитетни и катастрофални прости лирики со прво оделенски рими а и тапа флоу со лигавење.
Не викам ја да бидеме заглавени во 90's но сепак рапот треба да се состои од комплексни лирики а не прво оделенски рими као Тони Зен на пример.
Се прави прост рап за да го свати проста маса денеска поради тоа што никој не му се умара на некој квалитетен артист да го свати што сака да каже.
Незнам дали си артист, али ако не си стави се на место дека си и кажи ми шо сакаш, да те знае простата маса или да те поштоваат луѓето кој се дел од хип-хоп културата?
Ако сакаш да те знај простата маса ти треба да прајш рап на нивно ниво, неможиш ти да му кажуваш на некој шо незнај шо е рап, за љубовта кон клупата, пошто тој никогаш нема да го свати то нешто. Тапа рапери секогаш имало и че има, ама то не треба да претставува проблем за другите артисти, односно то не треба да претставува преокупација, пошто искрено мене по тапа ми се песните во стилот, "јас сум таков и таков рапер, јас вака прам, ти појма немаш, ти си комерцијала, ти се продаен" од колку песните на Тони Зен, ме разбираш? Раперите треба да прекинат да се замара со таков рап, пошто то е лош рап, то е трошење џабе рими и воедно сведување на рапот на ниво прифатливо за простата маса. Не ни треба проста маса. Рапот треба рамномерно да се шири заедно со хип-хоп културата.... за жал ни кај нас, ни во америка не е така
 
Член од
1 февруари 2012
Мислења
3.678
Поени од реакции
4.208
Te свакам потполно кога збориш дека рапериве треба да се фокусираат на нив како да ја придобијат масава отколку да серат и да почнат да се прават позитивни ствари а не само улица и социјални траки од типот тежок е животот но тоа е само кај нас во мкд и претставува проблем но наместо да искача квалитетен рап со приказна и вештина и да биде уметност се трује со многу глупи прости ствари безвредни текстови и се обработуваат многу глупи тематики но таков ни е пазарот кај нас што да се праи.
Иначе не мора да се прави само 90's рап со бум бап битови(иако бум бап и њујоршкиот стил ми е најак) може и нешто помодерно а да испадне јако као на пример мидвест битови,во дре стил и слично.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
14.028
Поени од реакции
36.813


Бетонски тврда, хип-хоп компилација. New York-шко издание, е половина час чист, сиров хип-хоп од источната страна, кој доаѓа директно од градот New York, преку грамофоните на DJ Goce D'Sauce (Raw and Wicked). Старошколски и новошколски траки во бум-бап вкус миксани живо, без пост-продукција, сирови и несечени - исто како хип хопот од New York, со малку од посебниот сос од Dj Goce D'Sauce, за сите вистински фанови на хип-хопот, и момци од подземјето! Слушајте и уживајте, чувствувајте се слободни да превземате, споделувате, оценувате и коментирајте. За брзо време спремете се и за следното издание.
линче


Не знаев кај да го стаам па викам тука,мене ми се допадна па би сакал да слушнам и ваши коментари.
East стилот поише го симпатишам па можда затоа,али се на се добра работа напраил,добро е клопено само ме нервира тоа DJ GOCE DJ GOCE што иде на 3-4 минути :D:D

Вчера беше и промоцијата на албумот на Мики Растаман,некој да сподели импресии? Албумот од каде може да се купи? Клипче од промоцијата?
 
Член од
1 февруари 2012
Мислења
3.678
Поени од реакции
4.208
Тооп Редман и Кеит Мурај сигурно Редман ке ги рецитира старите класики и Кеит Мурај е опасен MC заедно со Ерик Сермон многу јак концерт ке биде ова но морам да признаам Редман највеке мерак ми прави што ке дојде.
 

Mark Renton

I live by the tune, I die by the book
Член од
12 ноември 2009
Мислења
5.376
Поени од реакции
4.918
Тооп Редман и Кеит Мурај сигурно Редман ке ги рецитира старите класики и Кеит Мурај е опасен MC заедно со Ерик Сермон многу јак концерт ке биде ова но морам да признаам Редман највеке мерак ми прави што ке дојде.
По кузнај кој пат - Редман не доаѓа, доаѓа само Мареј.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom