- Член од
- 29 јуни 2014
- Мислења
- 25.896
- Поени од реакции
- 42.593
Рикиардо е сменет од Лиам Лосон. Штета што вака мора да ја заврши кариерата, но тоа е.
Од каде овој трач? Нереално ми е било кој од тие тројца да дојде. Јуки е многу див карактер, не верувам дека на Макс ќе му донесат таков некој. Рикардо уште помалце, цел грид му кажа бај бај, а и Марко имаше некоја изјава за последниот негов најбрз круг, у стилот нешто какви таленти има ама не за РБ.Нов трач, ама којзнае, може и вистина ќе испадне - Перез наводно ќе го објавел своето пензионирање по крајот на сезонава на трката во Мексико, иако има валиден договор со Ред Бул до крај на 2026.
Значи сепак може ќе има уште една промена на седиштата за до година. На кого типувате во Ред Бул? Јуки, Лосон, или можеби враќање на Рикардо, или некој трет?
Прегледај го приврзокот 430846
Се зборуваше со недели уназад. На некое интервју го прашале и него, не потврдил, ама и не негирал. Рекол нешто во стил: "Имам уште 2 години од договорот, можеби ќе се гледаме до 2026. Веќе неколку месеци размислувам и одлучив дека е најдобро сам да донесам одлука за моето заминување, што е подобро отколку некој да те избрка. Затоа, кога ќе заминам, тоа ќе биде моја одлука, а не на тимот." Е сега - му се раѓа 4 дете, во тимот има ужасни перформанси, и затоа оваа изјава ја поврзуваат со тоа дека можеби дошло тоа време за неговата одлука.Од каде овој трач?
Да, но Ред Бул ретко земаат друго дете, кое не е нивно. Мислам дека единствен таков случај им беше Перез. Значи или ќе биде промоција на некој од двајцата возачи од РБ: Јуки и Лосон во првиот тим, или враќање на Рикардо онаму каде што беше најдобар, евентуално и Гасли или Сајнц можеби, или некое друго нивно дете. Колапинто мислам дека нема ни теоретски шанси. Тој е дете на Вилијамс, веќе 2 години е член на нивната возачка академија.Нереално ми е било кој од тие тројца да дојде. Јуки е многу див карактер, не верувам дека на Макс ќе му донесат таков некој. Рикардо уште помалце, цел грид му кажа бај бај, а и Марко имаше некоја изјава за последниот негов најбрз круг, у стилот нешто какви таленти има ама не за РБ.
Лосон ми е недифиниран уште, поготово не за РБ и ако сака да гради кариера. Покрај Макс тешко.
Ако веќе се ослободи тоа место, пре би сакал да го видам Колапинто отколку било кој од тие што ги спомна.
Работите се малце покомплексни. За да некој вози во Ф1 прво треба да има супер лиценца, и како второ треба да донесе спонзори кои кешираат пари. Парите играат одлучувачка улога у спортов, поготово за малите тимови.Јас како лаик на темата за Ф2 да прашам: Зошто шампионот автоматски не биде промовиран во Ф1 при ослободување на место? Претпоставувам пошто тимовите што се во Ф1 сакаат дете од нивниот тим од Ф2, или?
Па не баш околу дизајнирање. Прилично безвезен е договорот реално. Ќе праќаат млади инжинери што имаат интерес во формула 1 ( т.е. ќе праќаат млади RnD инжинери како на пракса, за цели што ги интересира Тојота ) во Хас + дополинтелно ќе промовираат/форсираат Јапонски возачи. На сметка на тоа, веројатно, во најмала рака, платите на инжинерите ќе бидат покривани од Тојота + некои други трошоци. Апсолутно ништо не добива Хас со договоров, освен „реноме“ дека соработуваат со Тојота и најверојатно, како што реков, помалку трошоци/плата за техничкиот тим.Тојота влегува во Хаас како спонзор и техничка поддршка. Ќе им помагаат околу дизајнирање.