што очекувате од ферари кога циганов има среќа цела сезона пола победи годинава му се на ваков начин се надевам дека од другата година повеќе нема да биде никаков фактор во формула 1 пошто вака формула 1 тоне со квалитет и уште повеќе влегува во гомна со ограничувања во буџетите на тимовите
Немаа среќа тоа е...Ќе беше 1-2 да не беше дефектот, ама нема среќа Фетел.
Нели таква им беше тактиката, или јас лошо сфатив, со помош од Леклер Фетел да го помине Хамилтон и да повлече напред и 2та да се издвојат, и нели откако се случи тоа му се јавија на Фетел за замена и он рече нека притисне и дека ќе пушти позиција.
Не знам зошто по нет има коментари дека Фетел не давал позиција, кога после боксот се си беше ко договореното. Таман мислам ќе им дозволеа да се тркаат меѓусебе и ќе гледавме добра трка. Но тоа е што е, Мерцедес супер тактика а и Ботас убаво го држеше Леклер.
Дури и коментаторот сеир тргаше дека севишниот му помогнал за денешнава победа. А и реално ќе беше чудо доколку не се случеше нешто па да не победат на 4та трка по ред.
Туку на се личи циркузов освен на трка не личи. Возиш два круга позади некој и ако не успееш да го престигнеш добиваш прегреен болид.
Возат со половина од капацитетот 90% од трка. Имаат ебени 15 модови и постојано калкулираат.
Престигнување без ДРС, речиси и да не е возможно. Нека си возат на компјутер и нека не се замараат вака во живо...
Немаа среќа тоа е...Ќе беше 1-2 да не беше дефектот, ама нема среќа Фетел.
Нели таква им беше тактиката, или јас лошо сфатив, со помош од Леклер Фетел да го помине Хамилтон и да повлече напред и 2та да се издвојат, и нели откако се случи тоа му се јавија на Фетел за замена и он рече нека притисне и дека ќе пушти позиција.
Не знам зошто по нет има коментари дека Фетел не давал позиција, кога после боксот се си беше ко договореното. Таман мислам ќе им дозволеа да се тркаат меѓусебе и ќе гледавме добра трка. Но тоа е што е, Мерцедес супер тактика а и Ботас убаво го држеше Леклер.
Можеби да, ама па и Ферари се камења бе со нивните стратегии. Сега што точно и каков бил договорот внатре незнам а и само они ќе знаат но дефинитивно Ветел беше побрз од Леклерк во првиот стинт. И сега Леклерк да иде напред, е не иде така. Истото во Бахреин, Леклерк е побрз и не го пушташ епа ни ова не иде. Преку к*рац од тимски наредби.
Дури и коментаторот сеир тргаше дека севишниот му помогнал за денешнава победа. А и реално ќе беше чудо доколку не се случеше нешто па да не победат на 4та трка по ред.
Туку на се личи циркузов освен на трка не личи. Возиш два круга позади некој и ако не успееш да го престигнеш добиваш прегреен болид.
Возат со половина од капацитетот 90% од трка. Имаат ебени 15 модови и постојано калкулираат.
Престигнување без ДРС, речиси и да не е возможно. Нека си возат на компјутер и нека не се замараат вака во живо...
А и за ова во целост се согласувам. 2-3 круга ако си <1s а болидите се идентични со перформанси имаш прекувани пневматици и животниот век значително им се намалува, тоа и беше случајот со Леклерк и Ботас денес, и тотално истото кога Хамилтон го следеше Леклерк во Монца, последни 10 круга остана без гуми.
Мора позначителни промени во аеродинамиката. Не ми е јасно зошто беше тргнат концептот од 2012та еве најдоца ако не сакаат многу да се навраќаат во минатото. На први 8 трки се различни победници беа и доста измешани поредоци. Последна сезона со вистинско тркање на патека што гледав. Па имаш Мерцедес, Ред Бул, Ферари, Мекларен, Лотус...
што очекувате од ферари кога циганов има среќа цела сезона пола победи годинава му се на ваков начин се надевам дека од другата година повеќе нема да биде никаков фактор во формула 1 пошто вака формула 1 тоне со квалитет и уште повеќе влегува во гомна со ограничувања во буџетите на тимовите
Може овде јавно да го прашам Табак или некој одговорен во ТВ24.
Во светот преносите од сите спортски натпревари се стандардно во 4К или дури 8К. Пред крајот на првата четвртина на 21-виот век ние уште гледаме F1 во SD. Дали ТВ24 имаат намера да оправат опремата и конечно да пуштат пренос во HD.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.