Флешување, декодирање, репарирање, апдејт... се за сервис!

Член од
11 јули 2014
Мислења
1.092
Поени од реакции
316
Како оди постапката за да си побарам нов производ со оглед што стариот ми е на сервис скоро 30 дена?
 
Член од
11 февруари 2009
Мислења
1.072
Поени од реакции
1.144
Како оди постапката за да си побарам нов производ со оглед што стариот ми е на сервис скоро 30 дена?
Ако е најмалку 30 работни дена во сервис (јас би одел на 31 ден), прво од самиот сервис по тој основ бараш да ти го заменат твојот продукт со нов и затоа ти даваат документ со кој одиш во продавницата од каде си го земал производот и таму ти даваат нов производ.
Ако почнат да те маткаат (од типот не е тука колегата; чекаме одговор од производителот; само што не стигнал делот) и не ти дадат документ, во тој случај пријавуваш во ДПИ со целата документација дека производот ти е во сервис повеке од 30 работни дена и тоа е се. По некој ден ке ти се јави инспекторот да одиш во сервисот да го подигнеш документот а после тоа и производот. Во никој случај не го зимај производот од сервис ако имаат поминато 30 работни дена, туку барај си нов (ако сакаш така).
 
Член од
11 јули 2014
Мислења
1.092
Поени од реакции
316
Ако е најмалку 30 работни дена во сервис (јас би одел на 31 ден), прво од самиот сервис по тој основ бараш да ти го заменат твојот продукт со нов и затоа ти даваат документ со кој одиш во продавницата од каде си го земал производот и таму ти даваат нов производ.
Ако почнат да те маткаат (од типот не е тука колегата; чекаме одговор од производителот; само што не стигнал делот) и не ти дадат документ, во тој случај пријавуваш во ДПИ со целата документација дека производот ти е во сервис повеке од 30 работни дена и тоа е се. По некој ден ке ти се јави инспекторот да одиш во сервисот да го подигнеш документот а после тоа и производот. Во никој случај не го зимај производот од сервис ако имаат поминато 30 работни дена, туку барај си нов (ако сакаш така).
Не се 30 работни дена, од Нептун ми викаат дека се 30 дена само. Иначе, процедуричка било ова. И има уште една работа. Јас не го однесов мобилниот во сервисот директно туку од Нептун Битола го испратија таму. Во овој случај како?
 
Член од
11 февруари 2009
Мислења
1.072
Поени од реакции
1.144
Не се 30 работни дена, од Нептун ми викаат дека се 30 дена само. Иначе, процедуричка било ова. И има уште една работа. Јас не го однесов мобилниот во сервисот директно туку од Нептун Битола го испратија таму. Во овој случај како?
Можно е и да беа само 30 дена, одамна беше кога го менував јас телевизорот за нов.
Ова со ДПИ е опционално т.е само ако несакаат да ти го сменат за нов (ако поминат 30 дена) и сакаат да ти го дадат стариот.
Конкретно за твојот случај незнам како ќе биде, затоа што јас директно го однесов производот во сервис а совет за тоа што да правам добив од ОПМ.
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.290
Поени од реакции
4.695
Не се 30 работни дена, од Нептун ми викаат дека се 30 дена само. Иначе, процедуричка било ова. И има уште една работа. Јас не го однесов мобилниот во сервисот директно туку од Нептун Битола го испратија таму. Во овој случај како?
Кога го однесе во нептун сигурно ти дадоа некој документ дека си го оставил, после 30 дена од датата кога си го оставил (иако мислам дека се 30 работни дена) идеш пак во нептун и им викаш дечки нов телефон сакам фала чао пријатно
 
Член од
11 февруари 2009
Мислења
1.072
Поени од реакции
1.144
Кога го однесе во нептун сигурно ти дадоа некој документ дека си го оставил, после 30 дена од датата кога си го оставил (иако мислам дека се 30 работни дена) идеш пак во нептун и им викаш дечки нов телефон сакам фала чао пријатно
Веројатно кај тебе ќе биде така, бидејки ти си го оставил во продавница па веројатно процедурата ке оди преку нив.
И јас мислев дека е така ама кога отидов во сетек ми побараа документ од сервисот (во мојот случај видео дата) дека одобруваат замена, па затоа дојдов и до ДПИ.
Погоре го изменив постот ама ќе пишам уште еднаш, совет за тоа што да правам и која е процедурата добив од ОПМ. Можеш и ти телефонски да ги контактираш и да го преставиш твојот случај и ќе добиеш совет како да постапиш.
 
Член од
11 јули 2014
Мислења
1.092
Поени од реакции
316
Да не ве цитирам и двајцата - да, ми дадоа ливче од Нептун. Значи, ќе треба да се обратам кај нив. Иначе, и во мојов случај, како во твојот @krkac сервисот е Видео Дата. Се надевам дека нема да ми се јават во наредниве 6 дена и дека ќе ми дадат нов.
 

krale

iFrit
Член од
30 јули 2011
Мислења
803
Поени од реакции
254
Не се 30 работни дена, од Нептун ми викаат дека се 30 дена само. Иначе, процедуричка било ова. И има уште една работа. Јас не го однесов мобилниот во сервисот директно туку од Нептун Битола го испратија таму. Во овој случај како?
Од Нептун тогаш и ќе си бараш нов.

Ова е само случај телефонот да ти е под гаранција, а ако не бил, туку чисто онака ти е во сервис, тогаш никакви рокови ни замени не важат.
 
Член од
11 јули 2014
Мислења
1.092
Поени од реакции
316
Од Нептун тогаш и ќе си бараш нов.

Ова е само случај телефонот да ти е под гаранција, а ако не бил, туку чисто онака ти е во сервис, тогаш никакви рокови ни замени не важат.
Знам дека така не важат ама телефонот ми е под гаранција. Еден мал совет од вас ми треба: еве уште 6 дена има дури поминат тие 30 дена. Дали да му се јавувам во Видео Дата и да ги настегавам или па да си ќутам и да чекам да дојди 3 февруари и да си барам нов?
EDIT: Сега добив инфо дека делот стасал и дека утре ќе можам да си го подигнам телефонот.[DOUBLEPOST=1485424605][/DOUBLEPOST]Ми кажаа дека го сменале тачот. Е сега ме интересира дали тоа значи дека мртви пиксели што имаше ќе ги нема и дали белата дамка што беше од посилно стегање на тачот ќе исезни и таа?
 
Последно уредено:

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.098
Поени од реакции
1.885
Знам дека така не важат ама телефонот ми е под гаранција. Еден мал совет од вас ми треба: еве уште 6 дена има дури поминат тие 30 дена. Дали да му се јавувам во Видео Дата и да ги настегавам или па да си ќутам и да чекам да дојди 3 февруари и да си барам нов?
EDIT: Сега добив инфо дека делот стасал и дека утре ќе можам да си го подигнам телефонот.[DOUBLEPOST=1485424605][/DOUBLEPOST]Ми кажаа дека го сменале тачот. Е сега ме интересира дали тоа значи дека мртви пиксели што имаше ќе ги нема и дали белата дамка што беше од посилно стегање на тачот ќе исезни и таа?
На што телефон? по логика ако ти менувале само тач, тогаш екранот ќе ја дава истата флекава слика[DOUBLEPOST=1485467644][/DOUBLEPOST]
Декодирање на iPhone 7, каде и која цена отприлика?
Од која земја и оператор е заклучен, кај ајФоните тоа ја диктира цената
 
Член од
30 јули 2014
Мислења
5.094
Поени од реакции
15.954
На што телефон? по логика ако ти менувале само тач, тогаш екранот ќе ја дава истата флекава слика[DOUBLEPOST=1485467644][/DOUBLEPOST]
Од која земја и оператор е заклучен, кај ајФоните тоа ја диктира цената
Германија, за оператор не знам.
 
Член од
11 јули 2014
Мислења
1.092
Поени од реакции
316
Што направи, ти го поправија телефонот?
Конечно. Таа белата дамка што беше од стегнато посилно, исчезна. Ваљда и тие два мртви пиксели ги нема. На тоа ливчето од гаранцијата пишва дека е сменет само тачот. Не го имаа ни форматирано (фала богу).
 

Kajgana Shop

На врв Bottom