- Член од
- 11 јули 2014
- Мислења
- 1.123
- Поени од реакции
- 341
Како оди постапката за да си побарам нов производ со оглед што стариот ми е на сервис скоро 30 дена?
Ако е најмалку 30 работни дена во сервис (јас би одел на 31 ден), прво од самиот сервис по тој основ бараш да ти го заменат твојот продукт со нов и затоа ти даваат документ со кој одиш во продавницата од каде си го земал производот и таму ти даваат нов производ.Како оди постапката за да си побарам нов производ со оглед што стариот ми е на сервис скоро 30 дена?
Не се 30 работни дена, од Нептун ми викаат дека се 30 дена само. Иначе, процедуричка било ова. И има уште една работа. Јас не го однесов мобилниот во сервисот директно туку од Нептун Битола го испратија таму. Во овој случај како?Ако е најмалку 30 работни дена во сервис (јас би одел на 31 ден), прво од самиот сервис по тој основ бараш да ти го заменат твојот продукт со нов и затоа ти даваат документ со кој одиш во продавницата од каде си го земал производот и таму ти даваат нов производ.
Ако почнат да те маткаат (од типот не е тука колегата; чекаме одговор од производителот; само што не стигнал делот) и не ти дадат документ, во тој случај пријавуваш во ДПИ со целата документација дека производот ти е во сервис повеке од 30 работни дена и тоа е се. По некој ден ке ти се јави инспекторот да одиш во сервисот да го подигнеш документот а после тоа и производот. Во никој случај не го зимај производот од сервис ако имаат поминато 30 работни дена, туку барај си нов (ако сакаш така).
Можно е и да беа само 30 дена, одамна беше кога го менував јас телевизорот за нов.Не се 30 работни дена, од Нептун ми викаат дека се 30 дена само. Иначе, процедуричка било ова. И има уште една работа. Јас не го однесов мобилниот во сервисот директно туку од Нептун Битола го испратија таму. Во овој случај како?
Кога го однесе во нептун сигурно ти дадоа некој документ дека си го оставил, после 30 дена од датата кога си го оставил (иако мислам дека се 30 работни дена) идеш пак во нептун и им викаш дечки нов телефон сакам фала чао пријатноНе се 30 работни дена, од Нептун ми викаат дека се 30 дена само. Иначе, процедуричка било ова. И има уште една работа. Јас не го однесов мобилниот во сервисот директно туку од Нептун Битола го испратија таму. Во овој случај како?
Веројатно кај тебе ќе биде така, бидејки ти си го оставил во продавница па веројатно процедурата ке оди преку нив.Кога го однесе во нептун сигурно ти дадоа некој документ дека си го оставил, после 30 дена од датата кога си го оставил (иако мислам дека се 30 работни дена) идеш пак во нептун и им викаш дечки нов телефон сакам фала чао пријатно
Од Нептун тогаш и ќе си бараш нов.Не се 30 работни дена, од Нептун ми викаат дека се 30 дена само. Иначе, процедуричка било ова. И има уште една работа. Јас не го однесов мобилниот во сервисот директно туку од Нептун Битола го испратија таму. Во овој случај како?
Знам дека така не важат ама телефонот ми е под гаранција. Еден мал совет од вас ми треба: еве уште 6 дена има дури поминат тие 30 дена. Дали да му се јавувам во Видео Дата и да ги настегавам или па да си ќутам и да чекам да дојди 3 февруари и да си барам нов?Од Нептун тогаш и ќе си бараш нов.
Ова е само случај телефонот да ти е под гаранција, а ако не бил, туку чисто онака ти е во сервис, тогаш никакви рокови ни замени не важат.
На што телефон? по логика ако ти менувале само тач, тогаш екранот ќе ја дава истата флекава слика[DOUBLEPOST=1485467644][/DOUBLEPOST]Знам дека така не важат ама телефонот ми е под гаранција. Еден мал совет од вас ми треба: еве уште 6 дена има дури поминат тие 30 дена. Дали да му се јавувам во Видео Дата и да ги настегавам или па да си ќутам и да чекам да дојди 3 февруари и да си барам нов?
EDIT: Сега добив инфо дека делот стасал и дека утре ќе можам да си го подигнам телефонот.[DOUBLEPOST=1485424605][/DOUBLEPOST]Ми кажаа дека го сменале тачот. Е сега ме интересира дали тоа значи дека мртви пиксели што имаше ќе ги нема и дали белата дамка што беше од посилно стегање на тачот ќе исезни и таа?
Од која земја и оператор е заклучен, кај ајФоните тоа ја диктира ценатаДекодирање на iPhone 7, каде и која цена отприлика?
Германија, за оператор не знам.На што телефон? по логика ако ти менувале само тач, тогаш екранот ќе ја дава истата флекава слика[DOUBLEPOST=1485467644][/DOUBLEPOST]
Од која земја и оператор е заклучен, кај ајФоните тоа ја диктира цената
На Galaxy Grand Prime.На што телефон? по логика ако ти менувале само тач, тогаш екранот ќе ја дава истата флекава слика
Што направи, ти го поправија телефонот?На Galaxy Grand Prime.
Конечно. Таа белата дамка што беше од стегнато посилно, исчезна. Ваљда и тие два мртви пиксели ги нема. На тоа ливчето од гаранцијата пишва дека е сменет само тачот. Не го имаа ни форматирано (фала богу).Што направи, ти го поправија телефонот?
Пиши имеи или нештоГерманија, за оператор не знам.