Феноменот на нереални цени на Пазар3 ?

Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
па цената е висока да... ама затоа и може да се пазариш. ако го даде количево за 1350 (а ке го даде) тогаш ке му биде реална цената... сепак е опел корса не е застава југо...
 

BOJ@N

Штрумф Текнувало
Член од
30 ноември 2008
Мислења
884
Поени од реакции
489
Ова има реална цена само без двојката напред.
 
Член од
24 ноември 2009
Мислења
4.959
Поени од реакции
4.882
На пазар 3 не се само автомобилите со нереални цени, воглавном скоро сите цени се нереални и набилдани,така да од разно разни групи и осгласи ги наогаме следниве : приколица брако со церада сочувана малку употребувана ( ко да на приколица може да и се познае колку е употребувана и возена) 500 еу
Зајак белгиски оријаш со педигре ( за зајак педигре малку потешко пошто самиот одгледувач го пишува и не му треба никаква потврда доволно е само да биде член на некое здружение за животни) стар 50 дена 40 еу за големи зајци 100 еу.
Машина за пелети нова и малку користена 2500 еу ( како не пелетирката да има километража да можеш да одредиш колку тони пелетирал ) Истата во софија е 500 лева плус додатни плочи за истата.
Па скоро обавезно на секој оглас кој ке го сретнете имате оригинал и пазетесе другите продаваат фалцификати.
Како и дае цените и така се напумпани и пре на пумпани плус и по огласиве сакаат да карат несто плус.
Инаце се случува феноменот : обид за шпекулација така да еден исти човек пушта десетици огласи за иста роба или производ под различни јузери некој само со меил некој и со телефони од братуцеди брака роднини се со цел да ја качат цената на одреден производ али тешко им иде шпекулирањето па си остануваат со прстот во уста бидејки реално се знае цената на се што се продава во мк и ретко кој ке улета
http://www.pazar3.mk/ViewItem.aspx?itemId=629481
погледнете ја легендава нај скапата линија што тој ја продава овде во софија е 1400 еу комплет сосе сусари и дробилки
 
Член од
18 ноември 2008
Мислења
85
Поени од реакции
6
па цената е висока да... ама затоа и може да се пазариш. ако го даде количево за 1350 (а ке го даде) тогаш ке му биде реална цената... сепак е опел корса не е застава југо...
Ако ја намали за 300е да, ама тоа е релативно прашање! Туку мене друго ми беше, а тоа е што е скапано(зарѓано), т.е. е за фарбање! Па сега на тие пари додади трошоци за трчање, заебанции и лимарска припрема+фарбање! Мислам дека за тие пари ќе возиш Corsa B с солидна каросерија!
 
Член од
28 мај 2008
Мислења
3.231
Поени од реакции
4.103
па цената е висока да... ама затоа и може да се пазариш. ако го даде количево за 1350 (а ке го даде) тогаш ке му биде реална цената... сепак е опел корса не е застава југо...
Не вреди ни за 1300, многу е за ова. Да го дава до кај 1000, во ред би било, околу 800-900...
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
е добро ај беспари да ви дадат луѓето... сакаш опел корса за 800 евра... за тиа пари евентуалн некое југо може...


неможам да разберам... се отворија закониве за увоз на коли, почнаа да се врткаат евтини цени во муабети и ке се појави некој после што ке обезвреднува со муабет...

како може да голф 2-ка со исто годиште да му биде реална цена од 3.000 евра, за опел корса 800-900... се читате ли вие самите себе пред да стиснете на копчето “испрати одговор“?
идвете се германски, и двете се со сличен или ист квалитет... па не е опелот со лимче или мењач или механика како стокец... германско возило е... не велам дека не претерал со цената, ама да му кажеш 50% ти вреди од тоа што го бараш ке го утепаш човека... за ремет мавање беше оној што му бараше на југото 3.500 евра... на тој свака му дала ако го продаде за тие пари... или оној за фиќо што бараше 3.000 евра... не е олд тајмер, рано му е, па нека е и зачувано или средено до крај... сепак сеуште е едно фиќо и ништо повеке... ама за опел корса да кажеш 800-900 евра е тоа не ти е баш на место... во словенија се толку, плус уште едно иљадарче за да го преведеш на наши таблици... да не претеруваме... себеси се сметам за добар познавач на вредностите на автомобилите... има големо искуство, ама баш искуство директно, а не од седење пред монитор и праење муабет...
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
еве пример за нереална цена на пазар 3

http://www.pazar3.mk/ViewItem.aspx?itemId=883891

за нешто што вреди 200-300 евра му опашал цена скоро 2000.... е тоа е нереално... дискавери ги мрдна со умот луѓево...
 
Член од
28 мај 2008
Мислења
3.231
Поени од реакции
4.103
е добро ај беспари да ви дадат луѓето... сакаш опел корса за 800 евра... за тиа пари евентуалн некое југо може...


неможам да разберам... се отворија закониве за увоз на коли, почнаа да се врткаат евтини цени во муабети и ке се појави некој после што ке обезвреднува со муабет...

како може да голф 2-ка со исто годиште да му биде реална цена од 3.000 евра, за опел корса 800-900... се читате ли вие самите себе пред да стиснете на копчето “испрати одговор“?
идвете се германски, и двете се со сличен или ист квалитет... па не е опелот со лимче или мењач или механика како стокец... германско возило е... не велам дека не претерал со цената, ама да му кажеш 50% ти вреди од тоа што го бараш ке го утепаш човека... за ремет мавање беше оној што му бараше на југото 3.500 евра... на тој свака му дала ако го продаде за тие пари... или оној за фиќо што бараше 3.000 евра... не е олд тајмер, рано му е, па нека е и зачувано или средено до крај... сепак сеуште е едно фиќо и ништо повеке... ама за опел корса да кажеш 800-900 евра е тоа не ти е баш на место... во словенија се толку, плус уште едно иљадарче за да го преведеш на наши таблици... да не претеруваме... себеси се сметам за добар познавач на вредностите на автомобилите... има големо искуство, ама баш искуство директно, а не од седење пред монитор и праење муабет...
Па никој не вика оти на Голф 2 му е нормална цената од 2-3000 евра и нормално за исто годиште и иста состојба со корсата би бил некоја стотка поскап ради што е класа погоре и е фолксваген, повеќе држи цена од опелот. Во странство овие корси нема да ги најдиш повеќе од 200-300 евра, види и сам по интернетов. Тие корси во словенија од 800-900 евра се поновите модели од ’94-’95 наваму. Иста прикаската е и со голфојте. Немаш двојка за повеќе од 400-500 евра. А тоа со префрлање, царини бла-бла не држи муабетот... вредноста на колата си е таа, било каде да се најдува. Дури, реално гледано, во германски или словенски услови возена и одржувана треба повеќе да е ценета отколку во наши, а обратно е.
 

Sluzbarski

Македонец
Член од
21 јули 2009
Мислења
3.364
Поени од реакции
78
Голф 2 пред да се дозволи увозот немаше испод 2700 евра.....
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Па никој не вика оти на Голф 2 му е нормална цената од 2-3000 евра и нормално за исто годиште и иста состојба со корсата би бил некоја стотка поскап ради што е класа погоре и е фолксваген, повеќе држи цена од опелот. Во странство овие корси нема да ги најдиш повеќе од 200-300 евра, види и сам по интернетов. Тие корси во словенија од 800-900 евра се поновите модели од ’94-’95 наваму. Иста прикаската е и со голфојте. Немаш двојка за повеќе од 400-500 евра. А тоа со префрлање, царини бла-бла не држи муабетот... вредноста на колата си е таа, било каде да се најдува. Дури, реално гледано, во германски или словенски услови возена и одржувана треба повеќе да е ценета отколку во наши, а обратно е.
молим те само кажи ми по кој норматив голф 2 е класа погоре од корса? посочи ми по што ти заклучи дека е класа погоре? во што? во изглед? ако баш ме повлекуваш ке ти кажам:
-корсата има подобра амортизација од голфот.
-по евтини делови
-каде каде е по аеродинамична
-помалку е расиплива
-по лесна за одржување
- и на крајот според мене има подобар дизајн каде каде...

според МЕНЕ ИМОИТЕ НОРМАТИВИ таа корса е подобра од голф 2 кој што и сега неможеш да го најдеш под 2000 евра... ако го цениме и согледаме твоето мислење кај што рече дека голф 2 би бил неколку стотки погоре од корсата, тогаш која е реалната вредност на неа?

плус, те молам дај ми линкови каде што такви корси ги има со вредност од 200-300 евра? јас толку многу следам и гледам а до сега не сум видел за таа цена.... а и вредноста на возилото е со се давачките кои се за увоз на истото... немој да кажеш дека таа кола низ цел свет вреди исто, зашто тие давачки се и кога се увезува како нова а и како стара... државата ни е конструирана т.е. законот е таков со такви репери со толку високи давачки за било што... 200 евра била на запад... па само гумите и се толку пари, дај да не се занесуваме... тоа ти е исто како да кажеш дека сметката за потрошена струја треба да ја гледаме без ДДВ 18% и без ангажирана моќност од 33% кои што ја сочинуваат скоро пола од сметката за потрошена струја... тоа значи дека јас трошам 1000 денари месечно, а види чудо секогаш кога плаќам сметка ми фали уште една илјадарка од џебот? т.е. ми наплатуваат 2000 денари... чудна работа... како така кога сум потрошил само 1000 денари? тоа се данци друже кои си ги плаќаш икои ти ја даваат финалната вредност на добрата за кои плаќаш...

ако купиш кола од 1000 евра и дадеш уште 1100 за да ја средиш на МК таблици ТАА КОЛА КОШТА 2100 евра... таа и е вредноста и таа и е цената која што ти си ја платил... неможеш да кажеш дека колата вреди 1000 евра кога си дал 2100... нон сенс е тоа.... кај нас таа кола кошта 2100, а тоа дали треба така или не треба така, во пазарната економија се дефинирани многу ставки и причини зашто тоа кај нас е поскапо одколку на запад... прво и осново мала држава+мал пазар=повисоки цени... што би се рекло за компарација едека цела македонија е како едно предградие на минхен...
 
Член од
28 мај 2008
Мислења
3.231
Поени од реакции
4.103
молим те само кажи ми по кој норматив голф 2 е класа погоре од корса? посочи ми по што ти заклучи дека е класа погоре? во што? во изглед? ако баш ме повлекуваш ке ти кажам:
-корсата има подобра амортизација од голфот.
-по евтини делови
-каде каде е по аеродинамична
-помалку е расиплива
-по лесна за одржување
- и на крајот според мене има подобар дизајн каде каде...

според МЕНЕ ИМОИТЕ НОРМАТИВИ таа корса е подобра од голф 2 кој што и сега неможеш да го најдеш под 2000 евра... ако го цениме и согледаме твоето мислење кај што рече дека голф 2 би бил неколку стотки погоре од корсата, тогаш која е реалната вредност на неа?

плус, те молам дај ми линкови каде што такви корси ги има со вредност од 200-300 евра? јас толку многу следам и гледам а до сега не сум видел за таа цена.... а и вредноста на возилото е со се давачките кои се за увоз на истото... немој да кажеш дека таа кола низ цел свет вреди исто, зашто тие давачки се и кога се увезува како нова а и како стара... државата ни е конструирана т.е. законот е таков со такви репери со толку високи давачки за било што... 200 евра била на запад... па само гумите и се толку пари, дај да не се занесуваме... тоа ти е исто како да кажеш дека сметката за потрошена струја треба да ја гледаме без ДДВ 18% и без ангажирана моќност од 33% кои што ја сочинуваат скоро пола од сметката за потрошена струја... тоа значи дека јас трошам 1000 денари месечно, а види чудо секогаш кога плаќам сметка ми фали уште една илјадарка од џебот? т.е. ми наплатуваат 2000 денари... чудна работа... како така кога сум потрошил само 1000 денари? тоа се данци друже кои си ги плаќаш икои ти ја даваат финалната вредност на добрата за кои плаќаш...

ако купиш кола од 1000 евра и дадеш уште 1100 за да ја средиш на МК таблици ТАА КОЛА КОШТА 2100 евра... таа и е вредноста и таа и е цената која што ти си ја платил... неможеш да кажеш дека колата вреди 1000 евра кога си дал 2100... нон сенс е тоа.... кај нас таа кола кошта 2100, а тоа дали треба така или не треба така, во пазарната економија се дефинирани многу ставки и причини зашто тоа кај нас е поскапо одколку на запад... прво и осново мала држава+мал пазар=повисоки цени... што би се рекло за компарација едека цела македонија е како едно предградие на минхен...
Корсата спаѓа во градско возило, додека голфот е компактна класа (која е повисока од градската) и ништо не е чудно тука. И за точките шо си ги наброил се согласувам со тебе, сум ги возел и двете коли и ја знам споредбата, ама пазарот сепак друго диктира, ти и твоите норми не го диктираат пазарот.
И еве, ако таква корса, стара 18, речиси 20 години, со очигледно јавена корозија и прилично амортизирана реално чини 1300 до 1500 евра, колку би чинела корса од ’96 до кај ’99 година? Понова прилично, позачувана (ова е релативно, ама да речиме дека теоретски се исто одржувани), со повеќе опрема, посигурна, постабилна.... и да не набројувам. Колку? 5000 евра? Прилично е безвезе.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
голф 2 и опел корса се иста класа на возила... а тоа што голфот е преценет, тоа е нереално...

туку,остај тоа, и не е толку битно... битно е дека ги чекам и јас а веројатно и други на форумов, линковите кај што си видел дека вакви корси се продаваат за 200-300 евра низ светов или барем низ европа...
 
Член од
28 мај 2008
Мислења
3.231
Поени од реакции
4.103
1
2
3
4
5
6

Имаш многу голем избор за цени до кај 500-600 евра шо е многу голема разлика до 1600. Ако не ти се доволни овие примери, знаеш и самиот страни, разбуричкај малце... јас сигурно не тропам од памет, онака од шо ми е досадно, или само за инает да терам.

А тоа дека се иста класа шо викаш корсата и голфот, еве види и самиот шо вика википедија: Corsa vs. Golf.
Opel Corsa - class: Supermini - A supermini is a British car classification term that describes automobiles larger than a city car but smaller than a small family car.
VW Golf - class: Small Family Car - A compact car (North America), or small family car (Europe), is a classification of cars which are larger than a supermini but smaller than or equal to a mid-size car.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom