Употребата на социјалните мрежи во бизнис цели од страна на Македонските компании !

Hooligan

..The President...
Член од
9 февруари 2008
Мислења
2.359
Поени од реакции
701
Денеска налетав на блогов http://marketing365.blog.mk ( блог за маркетинг и ПР вести од светот и Македонија) и имаше еден блог пост за употребата на социјалните медиуми во маркетиншки цели , од кој ќе издвојам некои делови - како основа за моите прашања на темава.

*****
Пред два дена глобалната консултантска компанија за менаџмент “Booz & Company” заедно со “Buddy Media” – компанија за изработка на софтвери кои помагаат за анализа на социјалните мрежи го објавија своето истражување насловено како “Campaigns to Capabilities: Social Media and Marketing 2011”.

Студијата покажува како социјалните медиуми веќе станаа вообичаена алатка на бизнисите во пружењето на дополнителна услуга кон клиентите, станаа вообичаена пракса кога станува збор за истражувањата на пазарот и дури едно од главните средства преку кои се одвиваат интерните комуникации во компаниите.
Сето ова наведува на фактот дека компаниите од сите големини имаат мошне сериозен пристап кон социјалните медиуми и веќе одвојуваат сериозни средства од буџетот во цели поврзани со социјалните медиуми.

Главни заклучоци
За мнозинството испитаници , нивни главни социјални медиуми на кои го насочуваат своето внимание се : Facebook, Twitter и YouTube.
94% од испитаниците одговориле дека Facebook е една од нивните топ 3 платформи вклучени во нивната стратегија за настап на социјланите медиуми , за Twitter тоа го кажале 77% а за YouTube 42% .
Раководењето со социјалните медиуми во остварувањето на корпоративните цели е главно одговорност на маркетинг секторот на компанијата.
81% од испитаниците одговориле дека одделот за маркетинг е одговорен за социјалните медиуми. 35% од компаниите имаат назначено одговорно лице специјализирано само за социјални медиуми , а 50% од испитаниците веруваат дека оваа функција е одлучувачка за успехот во социјалните медиуми.
Адвертајзингот, Односите со јавноста (PR) и услужувањето на клиентите (пред , за време на и после купувањето) се трите “области“ кои имаат најголем бенефит од социјалните медиуми.
96% од испитаниците рекле дека тие ги користат социјалните мрежи за “адвертајзинг и промоција“. 88% рекле дека ги користат за PR и 75% рекле дека ги користат за услужување на клиентите.

891 580 граѓани на Република Македонија користат Facebook (повеќе од 43% од наслението) , дали мислите дека тоа е бројка што треба да ја потцените и да дозволите вашите корпоративни профили на социјалните медиуми да се водат инцидентно или од луѓе кои тоа не им е нивна специјалност ???

*********************************
Токму последниов пасус од постот каде авторот завзема став со кој се согласувам во целост дека Македонските компании ама баш воопшто или ептем малце имаат развиено чувство дека социјалните медиуми не се само за постирање новости и дека се многу битна алатка во маркетиншки и бизнис цели?

Што Вие мислите ,или како ја оценувате употребата на Социјалните медиуми во Македонија (од нашите компании) наспроти употребата на овие мрежи од страна на светските компании ???
Дали познавате некоја фирма која вработува луѓе со единствена задача да посветуваат внимание на овие мрежи или не???
 

Топче

Арсеналиста
Член од
18 септември 2010
Мислења
9.235
Поени од реакции
14.580
Што Вие мислите ,или како ја оценувате употребата на Социјалните медиуми во Македонија (од нашите компании) наспроти употребата на овие мрежи од страна на светските компании ???
Дали познавате некоја фирма која вработува луѓе со единствена задача да посветуваат внимание на овие мрежи или не???
Кај нас 75% од фирмите немаат веб страни е не пак да имаат човек кој ќе им одржува фејсбук фан пејџ...
online presence на фирмите кај нас е минимално, и тие што имаат тоа им е само преку веб-страни... Дали 30тина компании со фан пејџови ќе најдеш кај нас со апликации, игри, натпревари, промоции и новости...
 
Член од
11 ноември 2009
Мислења
2.809
Поени од реакции
2.631
Кај нас 75% од фирмите немаат веб страни е не пак да имаат човек кој ќе им одржува фејсбук фан пејџ...
online presence на фирмите кај нас е минимално, и тие што имаат тоа им е само преку веб-страни... Дали 30тина компании со фан пејџови ќе најдеш кај нас со апликации, игри, натпревари, промоции и новости...
sad but true :pos:
 

Ljupco Meljata

AJFON ILI ANDROID you choose
Член од
11 ноември 2007
Мислења
1.726
Поени од реакции
475
Јас лично сум против Ваков маркетинг од едноставна причина што има трикови и финти кликнеш лајк и че те заебе системот ,или промоцијата Важи до а ти можеби си на пат или немаш време за Фејсбук,

А од промоција че ти се качи притисокот сите нешто лажат а после немало платно и така,
 
Член од
28 јуни 2011
Мислења
414
Поени од реакции
163
Ако се мисли на adf.ly бизнис, тогаш може да се каже дека е доста застапен :D
 

Hooligan

..The President...
Член од
9 февруари 2008
Мислења
2.359
Поени од реакции
701
Добро поголемите компании од типот на Vip на пример гледам редовно комуницираат на прашањата на корисниците на Твитер , а за разлика од нив овие од Т-мобиле абер си немаат...

Јас највеќе се нервирам на тоа, направиле провил на социјалните мрежи и спијаат,нигде ги нема....џабе...
 

city

Модератор - технократ!
Член од
1 март 2005
Мислења
2.780
Поени од реакции
276
Комуникацијата преку мрежите за социјално вмрежување искрено преставува добар начин за преставување пред клиентите, особено ако изградите начин на двонасочна комуникација. Граѓаните сакаат да Ве слушаат и читаат, но и вие да го правите тоа. Тоа е еден вид ефективна комуникација двонасачно комуникација која треба да ја има секоја компанија.

Второ, при градењето на имиџот на компанијата преку социјалните мрежи треба да се внимава пристапот да биде професионален. Лесно е да на направиш facebook страна или твитер акаунт, но тешко е истиот да го менаџираш.

Трето, кога веќе ќе решиш да правиш кампања на овој начин, треба да фрлиш некој денар за реклама на страната или профилот, затоа што facebook страна со 1000 поддржувачи подобро да ја немаш.

И на крај, задолжен сум за oдржување на facebook страна на бренд кој има повеќе 20,000 like-ови (поддржувачи) на facebook и реален ќе бидам дека тоа е работа која бара посветеност и работа. Ја почнав работата од старт, за одреден период стигнавме на повеќе од 20,000 поддржувачи.

На кого му треба совет, бујрум. :)
 
Член од
12 април 2010
Мислења
10.067
Поени од реакции
15.038
можеби е добар начин но многу се досадни со тоа рекламите
 

Hooligan

..The President...
Член од
9 февруари 2008
Мислења
2.359
Поени од реакции
701
Браво city , ќе те имаме на ум...за некои прашања поврзани со оваа проблематика.

Мене еве ме интересира на пример кои најчести прашања ги поставуваат фановите на страната кон тебе како администратор? Или дали воопшто се активни во комуникација со тебе?
 

city

Модератор - технократ!
Член од
1 март 2005
Мислења
2.780
Поени од реакции
276
Браво city , ќе те имаме на ум...за некои прашања поврзани со оваа проблематика.

Мене еве ме интересира на пример кои најчести прашања ги поставуваат фановите на страната кон тебе како администратор? Или дали воопшто се активни во комуникација со тебе?
Да, во суштина имаме форма преку која можат директно да ни се обратат, прашањата ги добиваме на е-маил и така им одговараме. Но, тоа не се прашања лично за мене, туку за брендот кој го промовираме т.д. одговорите се поврзани околу тоа.

Иначе ако Ви треба ефективна промоција на интернет, не е проблем - ќе договориме и тоа :))
 

Kajgana Shop

На врв Bottom