Телеком ADSL и OPTIC интернет - генерална дискусија (новости, прашања, проблеми)

  • Креатор на темата vmx
  • Време на започнување
И

Име И Презиме

Гостин
Провери на задната, односно долната страна на рутерот каде што е налепницата со серискиот број, дали има лозинка и пробај со истата да се логираш.

Ако живееш во куќа - значи кабелот доаѓа воздушно, односно преку бандера, тогаш можно е` да е оштетен приклучокот на бандерата. Истовремено, без разлика дали живееш во куќа или стан, проблемот може да биде и кај тебе дома и/или во локалната телекомуникациска централа.

Исто така, можно е` проблемот да се реши со ограничување на брзината на Интернет сигналот за IPTV рисиверите за MaxTV, односно ставање "капа" на телевизијата, како што велат техничарите, бидејќи можно е` IPTV рисиверите да го ослабнуваат Интернет сигналот со тоа што повлекуваат поголема Интернет брзина отколку што им е` потребна за стабилен IPTV сигнал.

Полесно објаснето е вака.Да работи еден мах тв е потребно 3,5 мб ако е ХД канал 6мб . Ако имаш линија што подржува карикираме 15мб, 3,5х 2ресивера = 7 мб + 2мв воип(тел ) =9 Остануваат 6мб за интернетот.Ако нема капаче на 5 тоа прави проблем, посебно кога се менуваат каналите на телевизијата, кога едниот ресивер снима (кочи интернетот).Спидпорт се стари и амортизирани рутери, покажуваат до 20% поквалитетна линија, барај замена (но нов) .Кога ке дојде техничар види со што мери, најчесто модем Длинк.Тие се најточни, или ЗТЕ рутер со едно како стакленце горе што има зелени диоди.
 

The Wild Boy

љепотан
Член од
26 декември 2017
Мислења
1.549
Поени од реакции
931
Мене дома кога ми правеа ми направија Телевизијата да си работи на посебни лан порти (На тие нема интернет),а на другите (2 за ТВ,2 за интернет) две,на една од тие приклучив Switch,и поврзав све живо и диво.Пробав на тие интернет порти за Max TV ама нејќеше па очигледно тоа е тоа.Немаше некоја разлика пошто јас и така сум на оптика.Ако кај тебе дојдат од техничка,кажи им така да направат,такашто телевизијата ќе си работи на одредени LAN порти,и нема да ти јаде од брзината (Ама интернет на Max - TV нема да имаш,туку само Телевизија) тогаш брзината би ти се средила најверојатно.Ама ако сакаш повеќе ствари да поврзиш ке мораш да си купиш Switch,ако не ти се доволни само 2 LAN порти.
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.501
Поени од реакции
11.568
Мене дома кога ми правеа ми направија Телевизијата да си работи на посебни лан порти (На тие нема интернет),а на другите (2 за ТВ,2 за интернет) две,на една од тие приклучив Switch,и поврзав све живо и диво.Пробав на тие интернет порти за Max TV ама нејќеше па очигледно тоа е тоа.Немаше некоја разлика пошто јас и така сум на оптика.Ако кај тебе дојдат од техничка,кажи им така да направат,такашто телевизијата ќе си работи на одредени LAN порти,и нема да ти јаде од брзината (Ама интернет на Max - TV нема да имаш,туку само Телевизија) тогаш брзината би ти се средила најверојатно.Ама ако сакаш повеќе ствари да поврзиш ке мораш да си купиш Switch,ако не ти се доволни само 2 LAN порти.
Свич се користи за еднаква дистрибуција на сигналот за MaxTV, додека за поврзување на компјутери препорачливо е да се користи втор рутер.

Инаку, твојот совет нема никакви допирни точки со проблемот кој го има @Hitashi Nakamura, бидејќи тој е` корисник на ADSL Интернет од Македонски Телеком, а кај ADSL Интернетот нема потреба од свич за MaxTV, бидејќи кај ADSL пакетите максималниот број на IPTV рисивери е` ограничен на 2 (ДВА), а за таа цел 3-та и 4-та мрежна порта на ADSL/VDSL рутерот се` резервирани за MaxTV.

Ако има потреба од поврзување на повеќе од два компјутера, тогаш може втор рутер да му заврши работа, што е` попрепорачливо во споредба со свич.
 

The Wild Boy

љепотан
Член од
26 декември 2017
Мислења
1.549
Поени од реакции
931
Свич се користи за еднаква дистрибуција на сигналот за MaxTV, додека за поврзување на компјутери препорачливо е да се користи втор рутер.

Инаку, твојот совет нема никакви допирни точки со проблемот кој го има @Hitashi Nakamura, бидејќи тој е` корисник на ADSL Интернет од Македонски Телеком, а кај ADSL Интернетот нема потреба од свич за MaxTV, бидејќи кај ADSL пакетите максималниот број на IPTV рисивери е` ограничен на 2 (ДВА), а за таа цел 3-та и 4-та мрежна порта на ADSL/VDSL рутерот се` резервирани за MaxTV.

Ако има потреба од поврзување на повеќе од два компјутера, тогаш може втор рутер да му заврши работа, што е` попрепорачливо во споредба со свич.
Да, рутерот е секогаш подобра опција, но за поевтино ја си земав свич. (Во мал стан живеам, не ми треба рутер, доста ми е оној Huawei - то, а и башка кога купував свич у брзање бев.)
 
Член од
3 јуни 2013
Мислења
14
Поени од реакции
1
Дечки дај кажете дали случајно се најде некој начин да се избегне ресетирање на мрежата на секои 12 саати? Дали ова исто го има на телекабел, неотел оптика?
 
И

Име И Презиме

Гостин
Дечки дај кажете дали случајно се најде некој начин да се избегне ресетирање на мрежата на секои 12 саати? Дали ова исто го има на телекабел, неотел оптика?
Какво ресетирање ти се дешава и на каква опрема?
 
И

Име И Презиме

Гостин
На пример ако сам си го исклучам/ресетирам во 16:00, следно ќе се ресетира во 04:00
Има 2опции, да е расипан уредот и да е проблем на платформата кај нив.
Мој совет; Не исклулувај сам, и кога ке се ресетира запиши кога и во колку час си забележал.Јави се во кол центатот и приложи го тоа.Нека проверат кај нив како е конфигурирано, ако е се во ред барај промена на опрема.(имаат мониторинг кога немало дсл, ако видат прекини мора да пратат екипа).
Прати го техничарот кога ке дојде, има мн папаци од нив.Менуваат рутери со репарирани (имаат миктотел налепница).Адаптерот е мн битен, мора да биде соодветен.
Кај тебе мора систем на елименација да се иде, специфичен е проблемот.
 
Член од
3 јуни 2013
Мислења
14
Поени од реакции
1
Има 2опции, да е расипан уредот и да е проблем на платформата кај нив.
Мој совет; Не исклулувај сам, и кога ке се ресетира запиши кога и во колку час си забележал.Јави се во кол центатот и приложи го тоа.Нека проверат кај нив како е конфигурирано, ако е се во ред барај промена на опрема.(имаат мониторинг кога немало дсл, ако видат прекини мора да пратат екипа).
Прати го техничарот кога ке дојде, има мн папаци од нив.Менуваат рутери со репарирани (имаат миктотел налепница).Адаптерот е мн битен, мора да биде соодветен.
Кај тебе мора систем на елименација да се иде, специфичен е проблемот.
Јас мислев дека ова е нормално кај сите што имаат оптички од телеком, бидејќи како што напоменав се случува истото и во локацијата каде што е истиот пакет во Охрид. Претпоставував дека е поради динамичката IP адреса.
Ќе се јавам во контакт центарот утре и ќе видиме што ќе кажат.
 

The Wild Boy

љепотан
Член од
26 декември 2017
Мислења
1.549
Поени од реакции
931
Јас мислев дека ова е нормално кај сите што имаат оптички од телеком, бидејќи како што напоменав се случува истото и во локацијата каде што е истиот пакет во Охрид. Претпоставував дека е поради динамичката IP адреса.
Ќе се јавам во контакт центарот утре и ќе видиме што ќе кажат.
Да не ти паѓа на секои 12 саати? , пошто знам решение.
 
Член од
3 јуни 2013
Мислења
14
Поени од реакции
1
Денес зборував наводно со "Кристина", не знаеше за што станува збор и само ми кажа дека не нудат статичка IP адреса....
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.501
Поени од реакции
11.568
Денес зборував наводно со "Кристина", не знаеше за што станува збор и само ми кажа дека не нудат статичка IP адреса....
Како што спомна @Име И Презиме во пост #11185, треба да провериш дали рутерот кој ти е` даден на користење има налепница од Микротел, кои ги поправаат неисправните уреди на Македонски Телеком.

Поправените рутери и IPTV рисивери имаат поголеми шанси да бидат неисправни, но тоа не е баш пишано правило. И јас порано кога користев 3 Max Comfort+ пакет од тогашен Ти-Хоум, ми изгоре Speedport W 503V рутерот, го заменија со тазе нов, штотуку отпакуван - јас лично отидов до главната централа во Центар за да го подигнам бидеји имаа премногу пречки и не можеа да испратат слободна екипа кај мене, па сепак се рестартираше на секои 3 или 6 часа, поради што морав повторно да го заменам - вториот пат кога ја пријавив пречката имаа слободна екипа за да го замени рутерот со нов - трет рутер.

Статична IP адреса нема ништо да ти реши во однос на рестартирањето на рутерот, бидејќи само IP адресата ќе ти остане иста после секое наредно рестартирање на рутерот или паѓање на линијата, а проблемот со рестартирањето на рутерот или паѓањето на линијата ќе ти остане нерешен.

Провери дали рутерот има налепница од Микротел, но дури и ако нема, пријави пречка на 122, кажи им дека рутерот се рестартира на секои 12 или не знам колку часа кога ти се појавува проблемот, па нека испратат екипа за да го реши проблемот.

Кај бакарните телекомуникациски приклучоци се појавуваат вакви проблеми со тек на време, но кај оптичките телекомуникациски приклучоци или имаш сигнал или немаш сигнал. Ако имаш сигнал, тогаш сигналот мора да биде стабилен, односно со прифатлива загуба на сигналот која нема да има влијание врз Интернет брзината, а тоа зависи исклучиво од оптичкиот кабел - ако некаде е` свиткан, може да прави проблеми.

Пријави пречка на 122 и побарај од нив да испратат екипа, бидејќи или проблемот е во рутерот или е` во оптичкиот кабел. Има можност проблемот да е` и во опремата во телекомуникациската централа, но за таков проблем повеќе корисници ќе пријават пречка, а не само еден корисник, што говори дека повеќе од сигурно е` дека проблемот не е во опремата во телекомуникациската централа.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom