H
-HRO
Гостин
Ќе морам ова во целост да го поддржам!Извини ама сега ќе ти кажам каде е мојот проблем.
Како што можам јас секој месец да го плаќам мојот интернет ЧЕСНО И ЦЕЛОСНО, и они можат да ми го ПРУЖАТ тоа што јас го плаќам, и тоа ЦЕЛОСНО и ЧЕСНО, а не без пипнато, оп 15 гб. За полесно ќе ти го објаснам вака: Идеме јас и ти у Nike, јас вадам 5.000 и ти вадиш 5.000. Јас купувам оригиналка Nike, а тебе ти викаат не не дечко извини, еве ти на тебе од тие од пред 15 години и тоа излижани целите, по иста цена. Ете каде е мојот проблем, како може ти на 1ви да имаш 0 GB потрошено, а јас 15GB? Не се жалам како 5 годишно дете, само сакам правда и чесност. Фала.
Фала друже ќе видам што ќе направам со ова. Не дека ми е за тие 500 ден нет што го плаќам, ама зошто да ме прават будала, кога си знам дека не е пипнат нетот... А доколку е нивен проблемот, можат да кажат и да средат...Фала во секој случај Поздрав
Имам другар во Аеродром со Телекабел интернет, и цело време ми збори како Телекабел го краделе ненормално, и како мистериозно му се троши трансферот.
Јас не верував, се додека не се уверив и самиот. Прв ден ресетиран интернет, а веќе неколку GB симнато.
Значи такво лицемерство и таков неодговорен однос имаат кон корисниците што навистина на моменти ќе те извадат од такт, и во момент на афект ќе направиш работа што не е својствена за твојот карактер.
Уште повеќе ќе те извади од такт кога неможеш да ги добиеш, не креваат телефон, ја чекаш екипата нивна да интервенира со недели или линијата е зафатена по цел ден....
Апликациите за жалба речиси и не ги погледнуваат, а и по некоја случајност да ги погледнат ќе гледаат да те направат со сила будала и да те убедуваат дека сепак до тебе е проблемот дома, а не до нив.
Највеќе боли кога одвојувате дел од платата за да платите интернет, и кога ќе дојдете дома забележувате дека пола од трансфер лимитот ви е отиден за сообраќај кој вие никогаш не сте го реализирале т.е. да ви биде украден од страна на провајдерот...мислам тоа е НОН СЕНС!
Трагично е што оваа појава не се случува еднаш месечно и не се работи за никаква грешка или недоразбирање, туку се работи за една обична пљачка како и во сите други институции, претпријатија, услужни центри исл. во државава.
А најтрагичното е што секогаш најчесните и најредовните претплатници што си ги плаќаат сметките редовно страдаат од такви ситуации и проблеми...крајно бедно и жално....