Телекабел интернет - генерална дискусија (новости, прашања, проблеми)

H

-HRO

Гостин
Извини ама сега ќе ти кажам каде е мојот проблем.
Како што можам јас секој месец да го плаќам мојот интернет ЧЕСНО И ЦЕЛОСНО, и они можат да ми го ПРУЖАТ тоа што јас го плаќам, и тоа ЦЕЛОСНО и ЧЕСНО, а не без пипнато, оп 15 гб. За полесно ќе ти го објаснам вака: Идеме јас и ти у Nike, јас вадам 5.000 и ти вадиш 5.000. Јас купувам оригиналка Nike, а тебе ти викаат не не дечко извини, еве ти на тебе од тие од пред 15 години и тоа излижани целите, по иста цена. Ете каде е мојот проблем, како може ти на 1ви да имаш 0 GB потрошено, а јас 15GB? Не се жалам како 5 годишно дете, само сакам правда и чесност. Фала.

Фала друже ќе видам што ќе направам со ова. :) Не дека ми е за тие 500 ден нет што го плаќам, ама зошто да ме прават будала, кога си знам дека не е пипнат нетот... А доколку е нивен проблемот, можат да кажат и да средат...Фала во секој случај :) Поздрав :)
Ќе морам ова во целост да го поддржам!
Имам другар во Аеродром со Телекабел интернет, и цело време ми збори како Телекабел го краделе ненормално, и како мистериозно му се троши трансферот.
Јас не верував, се додека не се уверив и самиот. Прв ден ресетиран интернет, а веќе неколку GB симнато.
Значи такво лицемерство и таков неодговорен однос имаат кон корисниците што навистина на моменти ќе те извадат од такт, и во момент на афект ќе направиш работа што не е својствена за твојот карактер.
Уште повеќе ќе те извади од такт кога неможеш да ги добиеш, не креваат телефон, ја чекаш екипата нивна да интервенира со недели или линијата е зафатена по цел ден....
Апликациите за жалба речиси и не ги погледнуваат, а и по некоја случајност да ги погледнат ќе гледаат да те направат со сила будала и да те убедуваат дека сепак до тебе е проблемот дома, а не до нив.
Највеќе боли кога одвојувате дел од платата за да платите интернет, и кога ќе дојдете дома забележувате дека пола од трансфер лимитот ви е отиден за сообраќај кој вие никогаш не сте го реализирале т.е. да ви биде украден од страна на провајдерот...мислам тоа е НОН СЕНС!
Трагично е што оваа појава не се случува еднаш месечно и не се работи за никаква грешка или недоразбирање, туку се работи за една обична пљачка како и во сите други институции, претпријатија, услужни центри исл. во државава. (n)
А најтрагичното е што секогаш најчесните и најредовните претплатници што си ги плаќаат сметките редовно страдаат од такви ситуации и проблеми...крајно бедно и жално....
 
Член од
15 декември 2009
Мислења
383
Поени од реакции
46
Полека не фрлај одма дрва и камења ... убаво ти текле од техничка дека они не гледаат но твое право е да побараш од нив да го пријават проблемот на повисоки инстанци и да се види што било проблемот, ако е очигледно дека е грешка сигурно нема да биде трафикот земен во предвид ...

Значи какви сте станале ... на првиот и најмал отпор тотално губите надеж и одма почнувате да плачете како 5 годишни дечиња ... нел ие сомнително само посебе ако на пример 30 месеци мерело точно и сега наеднаш н мери точно ...

Како сте тргнале ќе треба и психијатар на темава да ангажирам ....
Nadez u telekabel....ne me zaebavaj. Poveke nadez imam u Rabotnicki deka ke osvoi Liga Evropa, ne deka ke se sredat nekad. Telekabel ke bide dobar, koa ke se odvrze keseto i ke pustat nekoja paricka za oprema, kabli i naravno za tehnicka podrska. Ti gi podrzuvas telekabel, poso ne veruvam deka imas takvi problemi, so brzina, ping i slicni raboti, kao so kaza u minatite postovi, nemas net koa ke ti snema struja. Sekako i kaj mene da bilo taka, ja ke gi falam telekabel, zaso da ne, no za zal ne e taka.
A prijatele psihijatar ako tolku mnogu sakas da vikas prvo vikni im u tehnicka da se naucat na lepo ponasanje, pa poslem na nas.
 

Bidikov

Server guru
Член од
25 јануари 2005
Мислења
2.680
Поени од реакции
693
Ќе морам ова во целост да го поддржам!
Имам другар во Аеродром со Телекабел интернет, и цело време ми збори како Телекабел го краделе ненормално, и како мистериозно му се троши трансферот.
Јас не верував, се додека не се уверив и самиот. Прв ден ресетиран интернет, а веќе неколку GB симнато.
Значи такво лицемерство и таков неодговорен однос имаат кон корисниците што навистина на моменти ќе те извадат од такт, и во момент на афект ќе направиш работа што не е својствена за твојот карактер.
Уште повеќе ќе те извади од такт кога неможеш да ги добиеш, не креваат телефон, ја чекаш екипата нивна да интервенира со недели или линијата е зафатена по цел ден....
Апликациите за жалба речиси и не ги погледнуваат, а и по некоја случајност да ги погледнат ќе гледаат да те направат со сила будала и да те убедуваат дека сепак до тебе е проблемот дома, а не до нив.
Највеќе боли кога одвојувате дел од платата за да платите интернет, и кога ќе дојдете дома забележувате дека пола од трансфер лимитот ви е отиден за сообраќај кој вие никогаш не сте го реализирале т.е. да ви биде украден од страна на провајдерот...мислам тоа е НОН СЕНС!
Трагично е што оваа појава не се случува еднаш месечно и не се работи за никаква грешка или недоразбирање, туку се работи за една обична пљачка како и во сите други институции, претпријатија, услужни центри исл. во државава. (n)
А најтрагичното е што секогаш најчесните и најредовните претплатници што си ги плаќаат сметките редовно страдаат од такви ситуации и проблеми...крајно бедно и жално....
И јас имам другари (десетици ако не и стотици) кои со години не им фали ниту бајт ... исто како што знам за случаи каде што имало грешка и истата била корегирана... без одма да се генерализира ... и секогаш кога имало грешка Телекабел се корегирал соодветно.
--- надополнето: Aug 6, 2011 2:20 PM ---
Nadez u telekabel....ne me zaebavaj. Poveke nadez imam u Rabotnicki deka ke osvoi Liga Evropa, ne deka ke se sredat nekad. Telekabel ke bide dobar, koa ke se odvrze keseto i ke pustat nekoja paricka za oprema, kabli i naravno za tehnicka podrska. Ti gi podrzuvas telekabel, poso ne veruvam deka imas takvi problemi, so brzina, ping i slicni raboti, kao so kaza u minatite postovi, nemas net koa ke ti snema struja. Sekako i kaj mene da bilo taka, ja ke gi falam telekabel, zaso da ne, no za zal ne e taka.
A prijatele psihijatar ako tolku mnogu sakas da vikas prvo vikni im u tehnicka da se naucat na lepo ponasanje, pa poslem na nas.
Сте размислиле дека можеби вашите реакции вродуваат со плод и со промени ... верувајте сите ваши забелешки ги читаат покрај други корисници и одговорни лица на телекабел и соодветно преземаат промени ... она что никако не го разбирам е нивото на комуникација и јазикот на кое се прави тоа ... секогаш се се сведува на лично а потоа се генерализира ... изберете или зборите лично или генерализирате ... не мие јасно само како само во темава на телекабел има вако проблем со ниво на дискусија кога има теми за другите оператори, и тамо иако има повеќе поплаки никогаш не се однесуваат како, а кога ќе ве бришат модераторите одма тие ви се криви ...

Само да ве информирам дека од денеска темава редовно ќе ја чешла и модераторката со познавања од психологија и психијатрија за да по потреба ви препише терапија!
 

Apple

It's good to be good
Член од
11 октомври 2009
Мислења
3.099
Поени од реакции
1.374
И јас имам другари (десетици ако не и стотици) кои со години не им фали ниту бајт ... исто како што знам за случаи каде што имало грешка и истата била корегирана... без одма да се генерализира ... и секогаш кога имало грешка Телекабел се корегирал соодветно.
--- надополнето: Aug 6, 2011 2:20 PM ---

Сте размислиле дека можеби вашите реакции вродуваат со плод и со промени ... верувајте сите ваши забелешки ги читаат покрај други корисници и одговорни лица на телекабел и соодветно преземаат промени ... она что никако не го разбирам е нивото на комуникација и јазикот на кое се прави тоа ... секогаш се се сведува на лично а потоа се генерализира ... изберете или зборите лично или генерализирате ... не мие јасно само како само во темава на телекабел има вако проблем со ниво на дискусија кога има теми за другите оператори, и тамо иако има повеќе поплаки никогаш не се однесуваат како, а кога ќе ве бришат модераторите одма тие ви се криви ...

Само да ве информирам дека од денеска темава редовно ќе ја чешла и модераторката со познавања од психологија и психијатрија за да по потреба ви препише терапија!
Само сакам да кажам дека темава освен што е за проблем дискусии со телекабел исто така мислам дека може и да се предложи нешто ново што би можеле да го воведат.Глупаво е така остро да реагираш.Тие од Телекабел треба да се замислат малку што прават и колку е тоа исправано затоа сигурно нема никој да седне и вака да збори нешто ако не му се случува навистина.Да гледаме објективно секогаш ќе постои добар и лош збор за нешто и ако на секој збор или коментар вака се прави тогаш ништо не бидува.И тоа бришењето на коментари е смешно.Нема проблем избриши го и овој мене не ми смета ама факт е дека што повише се бришат толку повише поплаки.Инаку чим тие од Телекабел читаат во темава поздрав до нив се надевам дека ќе сменат нешто па да докажат дека се подобри оти вака досега никогаш не изнеле јасен став. Што се однесува до вишокот сообраќај не верувам дека Телекабел може да краде затоа што тој сообраќај оди преку модем со своја адреса и неможе некој тоа да го пренасочи.Мора да е некоја грешка затоа што ништо не е совршено ама за да не кажувам јас подобро да се побара помош од нивна служба па потоа ако тоа не успее има други надлежни органи.
 

Bidikov

Server guru
Член од
25 јануари 2005
Мислења
2.680
Поени од реакции
693
Само сакам да кажам дека темава освен што е за проблем дискусии со телекабел исто така мислам дека може и да се предложи нешто ново што би можеле да го воведат.Глупаво е така остро да реагираш.Тие од Телекабел треба да се замислат малку што прават и колку е тоа исправано затоа сигурно нема никој да седне и вака да збори нешто ако не му се случува навистина.Да гледаме објективно секогаш ќе постои добар и лош збор за нешто и ако на секој збор или коментар вака се прави тогаш ништо не бидува.И тоа бришењето на коментари е смешно.Нема проблем избриши го и овој мене не ми смета ама факт е дека што повише се бришат толку повише поплаки.Инаку чим тие од Телекабел читаат во темава поздрав до нив се надевам дека ќе сменат нешто па да докажат дека се подобри оти вака досега никогаш не изнеле јасен став. Што се однесува до вишокот сообраќај не верувам дека Телекабел може да краде затоа што тој сообраќај оди преку модем со своја адреса и неможе некој тоа да го пренасочи.Мора да е некоја грешка затоа што ништо не е совршено ама за да не кажувам јас подобро да се побара помош од нивна служба па потоа ако тоа не успее има други надлежни органи.
Јас не реагирав остро - само ви укажав како одговорно лице на форумот како очекуваме да се однесувате како негови корисници ... однесување спротивно на општо прифатеното се казнува со санкции (бан, бришење на мислење, опомени и сл.) - значи последен пат мојот револт е кон нецивилизираното дискутирање на темата ...

Инаку ми се допаѓа позитивната промена на твоите ставови ... многу убаво кажа погоре и мислма дека мислењето и ставот е сосема во ред - се надевам дека и другите дискутанти ќе го следат твојот пример ...
 

marjov

Про
Член од
27 јуни 2011
Мислења
133
Поени од реакции
79
Јас не реагирав остро - само ви укажав како одговорно лице на форумот како очекуваме да се однесувате како негови корисници ... однесување спротивно на општо прифатеното се казнува со санкции (бан, бришење на мислење, опомени и сл.) - значи последен пат мојот револт е кон нецивилизираното дискутирање на темата ...

Инаку ми се допаѓа позитивната промена на твоите ставови ... многу убаво кажа погоре и мислма дека мислењето и ставот е сосема во ред - се надевам дека и другите дискутанти ќе го следат твојот пример ...
На тебе ти личи цивилизарано да не пипнеш PC, а да имаш 15 GB веќе потрошено? И сигурен си дека неможат да си напишат свои податоци? Јас ако сум модератор или администратор на страната можам да правам ШТО САКАМ со неа, можам да пишам и дека 250 GB си потрошил, а не мора да бидат реални тие, како што не се реални кај мене. Ти кажувам, се враќам од одмор, проверувам сообраќај и покажува 15 GB, и сега? Според мене тоа е крадење, а ако според тебе не е тогаш немам коментар хахах... лолз, Само реков дека нема смисла тоа, и чим им се јавив нивното објаснување беше: „Имате бежичен рутер? Јас им реков дека немам, вика никој не го пипнал модемот? Викам не, ги прашав дали имаат пристап до листата, ми рекоа дека немаат, и нивното објаснување на ова беше „Незнаеме ние што е проблемот, ни покажува дека тој сообраќај е остварен. “ Како може да си оператор а да НЕ ЗНАЕШ ШТО Е ПРОБЛЕМОТ? Толку од мене :)
 
Член од
2 мај 2009
Мислења
276
Поени од реакции
170
Обично не сакам да се мешам во дискусии, кои не ме засегаат, но муабетов многу се „надува“ без потреба. Најпрво сакам да ви укажам на тоа дека ниту еден оператор нема желба (или ќар) да му „краде“, односно надпишува сообраќај на некој корисник, затоа што во крајна сметка ќе го загуби истиот тој корисник. Иако одамна не сум корисник на Роби (Телекабел) сигурен сум дека станува збор за техничка грешка. Во нивната мрежа има неколку илјади модеми, неколку десетки CMTS-и, неколку ДБ сервери (кои сигурно прават различни синхронизации), неколку „машини“ кои собираат најразлични податоци од модемите и CMTS-ите, помеѓу кои и податоци за реализираниот сообраќај. Тоа е еден доста сложен систем, во кој е возможно понекогаш и да се случи некоја техничка грешка (грешка при синхронизација на базите од податоци, баг во програмите кои ги читаат податоците од модемите и CMTS-ите, нов firmware на некој од уредите во мрежата и сл.). Без воопшто да се застапувам за Бидиков, морам да ви кажам дека тој е во право со тоа што ви вели да се обратите до Телекабел (со приговор или да побарате разговор со некој од нивните администратори, но не со нивната техничка подршка) за проблемот да биде лоциран и решен, по што вашиот „реализиран сообраќај“ ќе биде избришан. Јас сум сигурен дека администраторите во Телекабел ќе гледат да ви излезат во пресрет. Се разбира, ако се обидат да ве игнорираат секогаш имате место каде би можеле да се пожалите (како што ви предложи Епл).
 

marjov

Про
Член од
27 јуни 2011
Мислења
133
Поени од реакции
79
Обично не сакам да се мешам во дискусии, кои не ме засегаат, но муабетов многу се „надува“ без потреба. Најпрво сакам да ви укажам на тоа дека ниту еден оператор нема желба (или ќар) да му „краде“, односно надпишува сообраќај на некој корисник, затоа што во крајна сметка ќе го загуби истиот тој корисник. Иако одамна не сум корисник на Роби (Телекабел) сигурен сум дека станува збор за техничка грешка. Во нивната мрежа има неколку илјади модеми, неколку десетки CMTS-и, неколку ДБ сервери (кои сигурно прават различни синхронизации), неколку „машини“ кои собираат најразлични податоци од модемите и CMTS-ите, помеѓу кои и податоци за реализираниот сообраќај. Тоа е еден доста сложен систем, во кој е возможно понекогаш и да се случи некоја техничка грешка (грешка при синхронизација на базите од податоци, баг во програмите кои ги читаат податоците од модемите и CMTS-ите, нов firmware на некој од уредите во мрежата и сл.). Без воопшто да се застапувам за Бидиков, морам да ви кажам дека тој е во право со тоа што ви вели да се обратите до Телекабел (со приговор или да побарате разговор со некој од нивните администратори, но не со нивната техничка подршка) за проблемот да биде лоциран и решен, по што вашиот „реализиран сообраќај“ ќе биде избришан. Јас сум сигурен дека администраторите во Телекабел ќе гледат да ви излезат во пресрет. Се разбира, ако се обидат да ве игнорираат секогаш имате место каде би можеле да се пожалите (како што ви предложи Епл).
Фала богу асален одговор после епл..иначе се тоа е океј, ама и нивната “техничка поддршка“ треба да ти помогне што да правиш, можеа ова и они да ми го кажат, нели? А не со одговорот “незнаеме“ или било што друго. Затоа што еве на пример немав на кајгана профил и немаше никад да најдам помош од други луѓе (вас) зошто? Затоа што нивната такозвана „техничка поддршка“ е шит. Тенк ју пипл, и ќе видиме што ќе праам сеа, па дали ќе се среди.. Дај Боже :) Зз :)
 
Член од
2 мај 2009
Мислења
276
Поени од реакции
170
Фала богу асален одговор после епл..иначе се тоа е океј, ама и нивната “техничка поддршка“ треба да ти помогне што да правиш, можеа ова и они да ми го кажат, нели? А не со одговорот “незнаеме“ или било што друго. Затоа што еве на пример немав на кајгана профил и немаше никад да најдам помош од други луѓе (вас) зошто? Затоа што нивната такозвана „техничка поддршка“ е шит. Тенк ју пипл, и ќе видиме што ќе праам сеа, па дали ќе се среди.. Дај Боже :) Зз :)
Задачата на техничката поддршка е да ги информира корисниците (ако има некој глобален дефект/пролем) и да ги „отсее“ корисниците кои ги поставуваат Често Поставуваните Прашања, за со обичните „проблеми“ да не се „маткаат“ инженерите. За вака „деликатни“ пршања тие не се ниту компетентни да ти одговорат (вработените во техничка поддршка не се инженери, најчесто се со завршено средно техничко образование или студенти). Затоа и ти велам да бараш да те поврзат со некој од администраторите или писмено да се обратиш до операторот. Операторите се задолжени да одговорат на секој писмен приговор (во определен временски период), односно така ќе бидеш сигурен дека твојот приговор ќе биде разгледан од некое покомпетентно лице.
 
Член од
21 март 2011
Мислења
86
Поени од реакции
40
Задачата на техничката поддршка е да ги информира корисниците (ако има некој глобален дефект/пролем) и да ги „отсее“ корисниците кои ги поставуваат Често Поставуваните Прашања, за со обичните „проблеми“ да не се „маткаат“ инженерите. За вака „деликатни“ пршања тие не се ниту компетентни да ти одговорат (вработените во техничка поддршка не се инженери, најчесто се со завршено средно техничко образование или студенти). Затоа и ти велам да бараш да те поврзат со некој од администраторите или писмено да се обратиш до операторот. Операторите се задолжени да одговорат на секој писмен приговор (во определен временски период), односно така ќе бидеш сигурен дека твојот приговор ќе биде разгледан од некое покомпетентно лице.
Болдираниот дел ти е супер напишан. А за останатиот дел ќе ти кажам каде е проблемот преку пример:

Корисник: Ало ТК, адреса таа и таа имам таков проблем.
Техничка: Од кај нас се е во ред...
Корисник: Ама ова она вака така бла бла бла...
Техничка: Не знаеме каде е проблемот ќе ви пратиме екипа ( кои никогаш не стигаат)
Корисник: А каде може да напишам приговор за вакви работи?
Техничка: Немаме такво нешто, имаме забелешки во наплатен центар ако се исклучува корисник да напише причина зошто.
Корисник: Ама да идете у ...
beep beep
Што да прави човек после, кога нема каде да приговара? Сите институции ја имаат структурата што ја опиша, но телекабел (во Скопје конкретно) го има само болдираниот дел, кај нив не постои поимот „приговор“, и во техничка и во наплатен центар истото го кажуваат. Останува само опцијата на Епл, а малку луѓе знаат дека можат таму да приговараат и затоа бараат чаре по форуми.
 
Член од
16 јуни 2010
Мислења
37
Поени од реакции
7
Задачата на техничката поддршка е да ги информира корисниците (ако има некој глобален дефект/пролем) и да ги „отсее“ корисниците кои ги поставуваат Често Поставуваните Прашања, за со обичните „проблеми“ да не се „маткаат“ инженерите. За вака „деликатни“ пршања тие не се ниту компетентни да ти одговорат (вработените во техничка поддршка не се инженери, најчесто се со завршено средно техничко образование или студенти). Затоа и ти велам да бараш да те поврзат со некој од администраторите или писмено да се обратиш до операторот. Операторите се задолжени да одговорат на секој писмен приговор (во определен временски период), односно така ќе бидеш сигурен дека твојот приговор ќе биде разгледан од некое покомпетентно лице.
Za ova si vo pravo (zboram za podvleceniot del), a za boldiraniot del, samo ke te prasam, dali si se javil u tehnicka i da im pobaras da te povrzat so nekoj pogore, pa da vidis sto ke ti kazat?
Problem so ping imam od dedo noe, cat pat ke se sredi, sam po sebi ali sekoe cudo za 3 dena. Se javiv i standart muabet, proveri antivirus, PC bla bla, barav nekoj popismen ako imaat, da mi kaze so e mukata kaj mene, ne dobiv nikakov inzenjer, ni pa nekoe "demek" strucno lice, tuku fino lepot tipot od tehnicka mi kaza da zboram so Zoran aka direktorot. Go pobarav nego i mi vika od 9 sea ne bil na rabota. Koj znae kolku pati sum vrtel od 9-12 da zboram so nego, kako ke ima on da mi kaze neso, sto cisto sumljam. 2 ipol nedeli nemozev da go dobijam, ne bil tuka, bil vamu - tamu bla bla. Sve ke me pobaral, a broj mi zemaa i ostana na toa. Ni se javi covekot, ni pa se javi nekoj vo negovo ime da me podlaze neso, kolku da stojat na zborot. Krenav race od telekabel i tehnickata, redovno plakam, no ke ostavam da se sredat sami po sebe, ako se desi nekogas toa.
 

marjov

Про
Член од
27 јуни 2011
Мислења
133
Поени од реакции
79
Само колку за информација, конечно добив повик од екипата на ТК. :) Грешката била во нивните бројачи, провериле, и нема да има намалена брзина или повеќе плаќање, бар толку знам до сега, чекаат информации сега за листите или за информации за куршлузот :) Поз :)
 

Apple

It's good to be good
Член од
11 октомври 2009
Мислења
3.099
Поени од реакции
1.374
Само колку за информација, конечно добив повик од екипата на ТК. :) Грешката била во нивните бројачи, провериле, и нема да има намалена брзина или повеќе плаќање, бар толку знам до сега, чекаат информации сега за листите или за информации за куршлузот :) Поз :)
Изгледа тебе не ти бил синхронизиран бројачот и затоа ти правелот така.Ако виделе дека е зезнато сеа ваљда ќе ресетираат и ќе те калибрираат од почеток да се брои како треба.
 
Член од
21 март 2011
Мислења
86
Поени од реакции
40
Најубав е ова време.


Ако сакаш да симнеш нешто или да поиграш онлајн, строго после 00.00 часот.
 

naumdb

Кајгана Менаџер!!!
Член од
5 јуни 2007
Мислења
9.009
Поени од реакции
5.664
Kако да ја подесам конекцијата за на Macbook... Знае некој?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom