Ај смирете хормони и намалете на навреди да не разлетаат и банови!!!
Прво не се правете паметни DOCSIS3 е нова технологија ... второ доста веќе со тој петок ако вие имате проблем со сигнал однесувајте се така ... трето секогаш кога некој ќе постира добир резултати одма или
е вработен во ТК или мерел во 6 сабајле зо[то едноставно не признаете дека можеби не сте го истражиле проблемот и дека од 50000 корисници задоволнi вие спагате во тој 0.2% кај кој не чини и одма друг ви е криф ...
За домашно сите да прочитате за DOCSIS3 и да ми напишет есеј 800 зборови ...
Наредниот што ќе оди оф-топици и ќе почне да ми мудрува ке летно едно 30 дена на летен одмор за да сватите дека тоа што ми го пишува под ников има некое влијание во приказната ....
Ако ви пречи што си кажуваме вистина, ставете во заграда до темава - лоши критики не се дозволени. Самите луѓе од телекабел си признаваат кога ке се јавиш во техничка дека има проблеми ГЛОБАЛНИ - оптоварена била мрежата, и дека останува само да чекаме.
0.2 посто од 50000 е само 1 човек, а како што можеш да забележиш, повеќе сме од 1.
Во темава пишува новости, прашања и искуства па дојдовме да ги споделиме нашите.
- Новости: Од пред 2 месеци интернетот на тк е глобална катастрофа, особено во вашиот прајм тајм - од 13 часот попладне до 12 часот навечер.
- Искуства: Не е прв пат да се појават вакви проблеми, минатиот пат траеја цели 5 месеци, а ти и тогаш не ни помогна, освен што ги бранеше. Моето искуство со техничка подршка: Дојдоа еднаш кај мене после 2 месеци упорно јавување, пингаа адреса со google, сменија кабли и ми рекоа: Тоа е тоа, ништо не можеме, оптоварена е мрежата!
- Прашања:
1. Зошто кориснициве од Штип имаат различно ISP, од тие што сме од Скопје, а гледам кај некои и НЕОТЕЛ пишува и дали и ние можеме да смениме?
2. Кога има вакви глобални работи, зошто да се одразат само на некои корисници (0.2 посто), и зошто не сакаат да праќаат екипи?
3. Најбитно: ако проблемот е до корисник, дали нон-стоп нема да му чини нетот, или во одредени периоди нема да му чини?
Ако можеш да одговориш можеби и ќе ни помогнеш некако, така да останува на твоја волја. Бидејќни ние све сме пробале, сменети кабли, виндоус нов, нови компјутери, по 10 форматирања за вируси, па пак имаме висок пинг и намалени брзини преку ден. Доколку повторно сакаш да посочиш дека проблемите се од кај нас, те молам не се ни обидувај, зошто тоа го сметаме за навреда на интелигенција.