Станови во Скопје, совети за купување.

Член од
29 јуни 2018
Мислења
3.566
Поени од реакции
5.610
Ако дојде ред за продавање, би го продал тоа што го поседуваш за “пониска, реална и фер цена” или би гледал максималистички да извадиш највисока цена?

Ја би гледал да му земам највисока цена што е можно, тотално не водејќи грижа дали некој смета дека е тоа фер и реална цена. Ако е 2000 евра квадрат ја би го огласил 2800 или 3000 во обид да извадам што повеќе пари за мене и моето семејство.
Фер е твоево, ти моеш и 3000 евра да бараш од квадрат ако реална цена е 1500 и станот да ти стои на реклама 5 и пазар 3 со години.

Година и нешто гледаа блиски луѓе станови, истите се објавуваа, еве и после 2 години пак истите станови ги глеам уште се продаваат.

Тие што сакаат да продадат идат со реална цена.


Сепак, купувачот одредува крајна цена - т.е колку има, може и сака да плати за нешто.
Ова важи за се, не само за стан.

Нас не "лажат" огласите од истите станови што се вртат цело време со пренапукани цени. Во реалноста ако се помачиш се наоѓа и доста поефтино т.е. по прифатлива цена и на океј локација.


*Да, сфаќам дека локацијата е најбитна и делови во Скопјево се изгор само заради местоположбата ама тоа се само делови а не радиус од 10км од плоштад.
 

Harald

King of Norway
Член од
12 јули 2009
Мислења
3.404
Поени од реакции
9.704
Мојата поента дека цените во Скопје нема да паѓаат, само може поспоро да се качуваат. Причините може да ги набројуваме само.
Ova e suma sumarum na temata, pad na cenite nema (osven ako nekoj nacekal na maka nekoj da prodava (retko ama se naogja)).
Samo bi go proshiril ova i niz cela Makedonija, ne samo Skopje.

Vo malite gradovi, zgradite shto se gradat (zanemarliva brojka sprema Skopje, no sepak)
stanevite se rasprodadeni pred da se zavrshe zgradata, delumno na domashni delumno na stranski kupuvachi.
 

PROROKOT

Ќе ме биде...
Член од
16 февруари 2022
Мислења
4.877
Поени од реакции
4.999
Градот може и те како да расте, и инфраструктурата е повеќе од доволна за ова. Инаку за кој к му треба стан во центар на тие што ќе работат во индустриска зона?
Краток коментар кон оваа реченица.

Градот (ако е Шкуп во прашање, но и било кој друг...) не може да расте, затоа што не постои неограничен раст по било кој основ, особено не раст на град во однапред ограничен простор.

Пред 20-тина години, наши професори архитекти и урбанисти, посочија дека скопскава котлина веќе е пренаселена!

Инфраструктурата во Скопје е катастрофа, не е димензионирана за снабдување на половина од македонското население, а во меѓувреме, едвај да е е обновена, во некој смешен процент.

Доволно е да се обидеш да поминеш со кола низ Центар и ќе ти стане јасно дека улиците низ градов е обичен остаток од некои претходни времиња, кога градов бил помалку населен.

И се‘ додека Скопје е „ветениот град„, во кого со вложува по инерција од претходниот систем и „идеологија„, ќе биде интересен и за доселување, секако, по можност со стан во Центар...
 
Последно уредено:
Член од
12 март 2008
Мислења
1.055
Поени од реакции
757
Краток коментар кон оваа реченица.

Градот (ако е Шкуп во прашање, но и било кој друг...) не може да расте, затоа што не постои неограничен раст по било кој основ, особено не раст на град во однапред ограничен простор.

Пред 20-тина години, наши професори архитекти и урбанисти, посочија дека скопскава котлина веќе е пренаселена!

Инфраструктурата во Скопје е катастрофа, не е димензионирана за снабдување на половина од македонското население, а во меѓувреме, едвај да е е обновена, во некој смешен процент.

Доволно е да се обидеш да поминеш со кола низ Центар и ќе ти стане јасно дека улиците низ градов е обичен остаток од некои претходни времиња, кога градов бил помалку населен.

И се‘ додека Скопје е „ветениот град„, во кого со вложува по инерција од претходниот систем и „идеологија„, ќе биде интересен и за доселување, секако, по можност со стан во Центар...
Токму поради тоа и најбарани се Центар,Карпош,Аеродром и Кисела Вода.
За да можеш да функционираш во гужвата без да користиш кола или автобус. Се што е во рамки на неколку километри можеш да го истераш пеш или со точак/тротинет. Се свестуваат луѓето дека функционирање со кола на дневно ниво е ужас. Ќе треба време и за тоа да се подобрува.
Автоматски споено мислење:

Фер е твоево, ти моеш и 3000 евра да бараш од квадрат ако реална цена е 1500 и станот да ти стои на реклама 5 и пазар 3 со години.

Година и нешто гледаа блиски луѓе станови, истите се објавуваа, еве и после 2 години пак истите станови ги глеам уште се продаваат.

Тие што сакаат да продадат идат со реална цена.


Сепак, купувачот одредува крајна цена - т.е колку има, може и сака да плати за нешто.
Ова важи за се, не само за стан.

Нас не "лажат" огласите од истите станови што се вртат цело време со пренапукани цени. Во реалноста ако се помачиш се наоѓа и доста поефтино т.е. по прифатлива цена и на океј локација.


*Да, сфаќам дека локацијата е најбитна и делови во Скопјево се изгор само заради местоположбата ама тоа се само делови а не радиус од 10км од плоштад.
Ако. Нека стои на оглас. На кој му треба и одговара, ќе си плати колку треба. А тоа што ги гледате истите станови на оглас, не значи дека х10 други станови не се продале или издале.
 
Последно уредено:

PROROKOT

Ќе ме биде...
Член од
16 февруари 2022
Мислења
4.877
Поени од реакции
4.999
Токму поради тоа и најбарани се Центар,Карпош,Аеродром и Кисела Вода.
За да можеш да функционираш во гужвата без да користиш кола или автобус. Се што е во рамки на неколку километри можеш да го истераш пеш или со точак/тротинет. Се свестуваат луѓето дека функционирање со кола на дневно ниво е ужас. Ќе треба време и за тоа да се подобрува.
„Центар„ и „Аеродром„ веќе се „пуни„ и преизградени до состојба во која општинарите практично секое затревено парче земја го претворија во градилиште. „Карпош„ и „Кисела Вода„ се на истиот „добар пат„...а истите (општинари) бараат 20% зеленило во секој двор и објект!

Во Шкуп практично е невозможно да се живее без личен превоз (лесна кола), оти јавниот превоз е речиси бескорисен тежок распад, а растојанијата и содржините во градов станаа оддалечени со многу километри...

Обиди се пешки да ја прејдеш „Партизанска„ или „XII ударна бригада„ во дневните сообраќајни шпицеви...
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.511
Мојата поента дека цените во Скопје нема да паѓаат, само може поспоро да се качуваат. Причините може да ги набројуваме само.
За ова се согласувам, и барем од моја гледна точка за луѓе кои знаат да ги работат парите не се исплати да ги држат во цигла.

Краток коментар кон оваа реченица.

Градот (ако е Шкуп во прашање, но и било кој друг...) не може да расте, затоа што не постои неограничен раст по било кој основ, особено не раст на град во однапред ограничен простор.

Пред 20-тина години, наши професори архитекти и урбанисти, посочија дека скопскава котлина веќе е пренаселена!

Инфраструктурата во Скопје е катастрофа, не е димензионирана за снабдување на половина од македонското население, а во меѓувреме, едвај да е е обновена, во некој смешен процент.

Доволно е да се обидеш да поминеш со кола низ Центар и ќе ти стане јасно дека улиците низ градов е обичен остаток од некои претходни времиња, кога градов бил помалку населен.

И се‘ додека Скопје е „ветениот град„, во кого со вложува по инерција од претходниот систем и „идеологија„, ќе биде интересен и за доселување, секако, по можност со стан во Центар...
Не знам како процениле дека е пренаселена, кога периферијата е празна, тоа што сите се пикаат во 3 населби е ментална препрека не инфраструктурна. Инаку има инфраструктура, освен во шпицот (поради лошо планирање), таму нема гужва. Гужвите се најчесто поради што е башибозук од поглед на организација за прекопи, протести, затворање поради куртони политичари и настани и тн.

Се намалува Македонија 150-200 илјади годишно?
Ој бе легниси и така не си по бројките, не па за да дебатираш за недвижнини.
Остајги неписмените овде што купуваат имоти, седи ти таму под кирија и спамирај на форумов со глупости на 5,000 км далечина.

Абе куроми државата нема направено попис, ама worldometers имал направено, ти имам кажано и претходно да ме избегнуваш за цитирање, крши глава и еби си мајката ебате неспособњакот.
 
Член од
12 март 2008
Мислења
1.055
Поени од реакции
757
За ова се согласувам, и барем од моја гледна точка за луѓе кои знаат да ги работат парите не се исплати да ги држат во цигла.


Не знам како процениле дека е пренаселена, кога периферијата е празна, тоа што сите се пикаат во 3 населби е ментална препрека не инфраструктурна. Инаку има инфраструктура, освен во шпицот (поради лошо планирање), таму нема гужва. Гужвите се најчесто поради што е башибозук од поглед на организација за прекопи, протести, затворање поради куртони политичари и настани и тн.


Абе куроми државата нема направено попис, ама worldometers имал направено, ти имам кажано и претходно да ме избегнуваш за цитирање, крши глава и еби си мајката ебате неспособњакот.
Не е возможно “да се работи со парите” во Македонија ако алудираш на инвестирање во акции или хартии од вредност. Причина повеќе зошто се инвестира во недвижности.
Дополнително, има луѓе кои заработуваат на најразлични начини - неповрзани со пратење на економски индикатори поврзани со светски берзи. Пример - пекари, гипсари, автомеханичари итн итн. За огромен дел од нив, инвестирање во акции или било какво работење на парите е тешка непознаница. Причина плус зошто инвестирање во недвижности е во пораст.

За да не биде дека само противречам - и јас се согласувам дека во Америка, Канада и Австралија, земји каде што има огромни количини на капитал и бизниси - е паметно да се инвестира и во друг тип на можности.
Купи акции во 50 различни бизниси или стартапи кои ќе процениш дека имаат потенцијал да испорачаат вредност на поголема таргет група и доволно е еднаш да погодиш.

Во Македонија инвестирање во акции се смета за купување акции во Алкалоид (пример) или неколку други компании, кои заеднички го контролираат и тој пазар и игра.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.511
Не е возможно “да се работи со парите” во Македонија ако алудираш на инвестирање во акции или хартии од вредност. Причина повеќе зошто се инвестира во недвижности.
Дополнително, има луѓе кои заработуваат на најразлични начини - неповрзани со пратење на економски индикатори поврзани со светски берзи. Пример - пекари, гипсари, автомеханичари итн итн. За огромен дел од нив, инвестирање во акции или било какво работење на парите е тешка непознаница. Причина плус зошто инвестирање во недвижности е во пораст.

За да не биде дека само противречам - и јас се согласувам дека во Америка, Канада и Австралија, земји каде што има огромни количини на капитал и бизниси - е паметно да се инвестира и во друг тип на можности.
Купи акции во 50 различни бизниси или стартапи кои ќе процениш дека имаат потенцијал да испорачаат вредност на поголема таргет група и доволно е еднаш да погодиш.

Во Македонија инвестирање во акции се смета за купување акции во Алкалоид (пример) или неколку други компании, кои заеднички го контролираат и тој пазар и игра.
Не алудирам на акции, туку отворање на бизниси. Уште сме многу далеку со претприемачки дух, огромна штета има останато од претходниот систем.
 
Член од
12 март 2008
Мислења
1.055
Поени од реакции
757
Не алудирам на акции, туку отворање на бизниси. Уште сме многу далеку со претприемачки дух, огромна штета има останато од претходниот систем.
Се отвораат бизниси, проблем е што нема инвентивност. Сите сакаат да отвораат хамбургерџилница или палачинкара.
 
Член од
24 август 2017
Мислења
553
Поени од реакции
1.249
Не е возможно “да се работи со парите” во Македонија ако алудираш на инвестирање во акции или хартии од вредност. Причина повеќе зошто се инвестира во недвижности.
Дополнително, има луѓе кои заработуваат на најразлични начини - неповрзани со пратење на економски индикатори поврзани со светски берзи. Пример - пекари, гипсари, автомеханичари итн итн. За огромен дел од нив, инвестирање во акции или било какво работење на парите е тешка непознаница. Причина плус зошто инвестирање во недвижности е во пораст.

За да не биде дека само противречам - и јас се согласувам дека во Америка, Канада и Австралија, земји каде што има огромни количини на капитал и бизниси - е паметно да се инвестира и во друг тип на можности.
Купи акции во 50 различни бизниси или стартапи кои ќе процениш дека имаат потенцијал да испорачаат вредност на поголема таргет група и доволно е еднаш да погодиш.

Во Македонија инвестирање во акции се смета за купување акции во Алкалоид (пример) или неколку други компании, кои заеднички го контролираат и тој пазар и игра.
Шо подразбираш под инвестиција во недвижнина ?? Јас знам да едино имаш по некој исплашени па затвараат кеш во стан,,нешто шо е далеку од инвестиција
 
Член од
29 јуни 2018
Мислења
3.566
Поени од реакции
5.610
Не знам како процениле дека е пренаселена, кога периферијата е празна, тоа што сите се пикаат во 3 населби е ментална препрека не инфраструктурна. Инаку има инфраструктура, освен во шпицот (поради лошо планирање), таму нема гужва. Гужвите се најчесто поради што е башибозук од поглед на организација за прекопи, протести, затворање поради куртони политичари и настани и тн.
Тука си исто грешка.
Што е за тебе периферија пред се?

Ако збориме за Скопје,
Периферија е топ, ама инфраструктурата е ужасна, лоша покриеност со градски превоз, лоши и небезбедни регионални патишта до центар и згора на се - пак ги јадеш гужвите во центар и каде што се приклучуваат за до центар.

Свесен си дека повеќето патишта се една лента до две ленти во Скопје така? На страна тие неколку булевари.

Плус тоа што сеуште не се доволно развиени тие места на периферијата иако се работи на тоа реално, се градат куќи а и некаде и згради.
 

PROROKOT

Ќе ме биде...
Член од
16 февруари 2022
Мислења
4.877
Поени од реакции
4.999
Не знам како процениле дека е пренаселена, кога периферијата е празна, тоа што сите се пикаат во 3 населби е ментална препрека не инфраструктурна. Инаку има инфраструктура, освен во шпицот (поради лошо планирање), таму нема гужва. Гужвите се најчесто поради што е башибозук од поглед на организација за прекопи, протести, затворање поради куртони политичари и настани и тн.
Процениле според одредени урбанистички, архитектонски и слични предуслови (околни расположиви природни ресурси, плодно земјиште...), од кои може да се процени дали одредено место е пренаселно или не.

Сигурно не процениле од позиција на стоматолози.

Под „инфраструктура„ се подразбираат сите градби и инсталации кои се водат/градат на или под површината од земјата. Така, ако градиш надземно, во облик од станбен и деловен простор во кои сместуваш станари или корисници, тоа градење „над„ условува и зголемено градење „на„ и „под„, што во Шкупи не е случај, па оттаму и оној метеж по сообраќајниците, кои не се димензионирани за население во Скопје кое сигурни чини 1/3 од вкупното население во Македонија.

Само погледни како се приоѓа сообраќајно кон кулите „Џеваир„ или кон ќутуците од „Голден арт„ во Лисиче...тоа го нема ниту во Бангладеш. Но тоа не е битно, битно е дека сум во Скопје, па нека е тоа во неговите најгусто населени делови.
Автоматски споено мислење:

Се отвораат бизниси, проблем е што нема инвентивност. Сите сакаат да отвораат хамбургерџилница или палачинкара.
А како некој, кој може, би отворил бизнис од областа на високите технологии, на пример?...
И тоа не било каде по светов, туку во „нашата земјата„...
 
Последно уредено:

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.511
Тука си исто грешка.
Што е за тебе периферија пред се?

Ако збориме за Скопје,
Периферија е топ, ама инфраструктурата е ужасна, лоша покриеност со градски превоз, лоши и небезбедни регионални патишта до центар и згора на се - пак ги јадеш гужвите во центар и каде што се приклучуваат за до центар.

Свесен си дека повеќето патишта се една лента до две ленти во Скопје така? На страна тие неколку булевари.

Плус тоа што сеуште не се доволно развиени тие места на периферијата иако се работи на тоа реално, се градат куќи а и некаде и згради.
Инфраструктурата ќе се развива паралелно, ако нема притисок врз општините/институците, нема ни прогрес, исто и до ЈСП.

Инаку веќе се врзани и периферијата, Борис Трајковски ти е проширен за кон Драчево и околината, Бул. Хрватска и Кристијан Тодоровски Карпош ќе ти го отворат делот кон Бутел и конекција со југоисток, влез на град ги поврзува сите населби на исток, Лисиче ти се веќе врзани со Аеродром, страната кон Ѓорче исто. Скоро сите северни населби ти се блиску до обиколница, и имаш врска со индустриски зони.
Никаде немаш 4 ленти до секое село, за 10-15 години ќе мора да се надградува и тие недвижности ќе добиваат на цена.

Ако сакаш се да е готово, треба некој да плати дебело за комуналии, и данок на недвижностите.
 
Член од
8 мај 2013
Мислења
11.825
Поени од реакции
36.860
Скопје има сообраќаен хаос во споредба со кој град? Солун? Белград? Сте возеле во Солун или Белград за време на сообраќаен шпиц?
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.511
Се отвораат бизниси, проблем е што нема инвентивност. Сите сакаат да отвораат хамбургерџилница или палачинкара.
Епа нека пикаат во цигла, арно ама освен капитален раст, немаш друг приход, едно чудо се празни и молат за да ги издадат на кираџии.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom