Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.999
Поени од реакции
14.810
лагер или на точак или внатре во менувачот на една од осовините
 
Член од
10 февруари 2009
Мислења
21
Поени од реакции
1
лагер или на точак или внатре во менувачот на една од осовините
Има нешто сум бил кај повеќе мајстори сите нагаѓаат и никој не се замара да открие што е,полесно е кога одиш со конкретен дефект.А почнува страшно да ме нервира.Не знам дали лагер на колце би можел да биди пошто кога ја пуштам гаста го снемува зуењето.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.999
Поени од реакции
14.810
Има нешто сум бил кај повеќе мајстори сите нагаѓаат и никој не се замара да открие што е,полесно е кога одиш со конкретен дефект.А почнува страшно да ме нервира.Не знам дали лагер на колце би можел да биди пошто кога ја пуштам гаста го снемува зуењето.
треба самиот субјективно да видиш од каде доаѓа звукот....дали од кај тркалото или средина од каде е мењачот. ако е од кај мењачот постојат адитиви кои доста го ублажуваат овој ефект(лично искуство)
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.917
Поени од реакции
1.384
Точно на 100 км на час се појавува некоја бучава звук (како лагер да бучи) кој што се губи ако ја пуштам гаста,кога ќе притиснам на гаста повторно се појавува, значи точно на 100км/ч ако возам 95 или 105 го нема.Пред некое време беше на 120км/ч сега таму го снема се префрли на 100км/ч.Се работи за голф 5 1.9 105кс.Да не имал некој сличен проблем.
Ili zue menjacot ili zue vnatresnio zglob. Drugo nisto ne bi mozelo da bidi.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.999
Поени од реакции
14.810
Najčesto vnatrešnite ležišta vo menjačot zujat taka, a delumno se sreduva so maslen aditiv
 
Член од
10 февруари 2009
Мислења
21
Поени од реакции
1
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.917
Поени од реакции
1.384
Ако имсте некој

Ако имаш некој предлог за адитив кажи :)
So aditiv ne se sreduva osteten lager.
Se klava maslo pred da pocnat da zujat,ko ke pocnat da zujat vejke e kasno. Odi na serviser prvo proverete vnatresen zglob sose poluosovini. Ako tamu e se ok,ostanuva menjacot da se otvori.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.999
Поени од реакции
14.810
Delumno se namaluva zuenjeto....isprobano kaj mojot Citroen. No ostanzva ušte 20...30% od bučavata što ja predizvikuva menjačot, najmnogu na odzemanje na turaža
PS.menjačot e vozen okolu 2000 km so 10% od potrebnoto maslo
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.591
Поени од реакции
2.096
Може да пробаш и малку да го “преполниш“ мењачот со масло ако треба 2 литри, стави му 2,5. Нема ништо да му биде а кај подоштетени мењачи ова помага да се намали бучавата и полесно шалта.
 
Член од
10 февруари 2009
Мислења
21
Поени од реакции
1
Ова го најдов можно да е и ова оти ваден ми EDFFCB02-8E90-45C0-914E-9A48F9812C9F.jpeg е дпф филтер тука да не прави нешто останува да бидам поупорен со мајсториве :)
 
Член од
4 јануари 2008
Мислења
2.352
Поени од реакции
5.010
Сакам да сменам масло за мотор на 1.3 Mjet.
По спецификација пишува дека треба 5W-30
Мајсторот вика тоа е многу тенко тебе ти треба 5W-40
Образложение колата има 200.000+км не може триеска на таква кола
Кој е во право?
Производителот или мајсторот?
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.999
Поени од реакции
14.810
Сакам да сменам масло за мотор на 1.3 Mjet.
По спецификација пишува дека треба 5W-30
Мајсторот вика тоа е многу тенко тебе ти треба 5W-40
Образложение колата има 200.000+км не може триеска на таква кола
Кој е во право?
Производителот или мајсторот?
Nemaš potreba od 5-30 maslo na tolku izvozen motor. 5-40 e i poveke od dovolno
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.344
Поени од реакции
7.385
Сакам да сменам масло за мотор на 1.3 Mjet.
По спецификација пишува дека треба 5W-30
Мајсторот вика тоа е многу тенко тебе ти треба 5W-40
Образложение колата има 200.000+км не може триеска на таква кола
Кој е во право?
Производителот или мајсторот?
Зависи колку ја возиш колата повеќе во лето или зима? За во зима подобро е 5W30.

Сега некој ќе каже дека иста густина имаат во зима пошто почнуваат со 5, ама НЕ Е ТАКА.

Ако ти троши малку масло на 200 000 километри. Подобро е 5W40.

Ако не ти троши ниту капка масло, тогаш јас би идел со 5W30 пошто потенко масло побрзо подмачкува на ладен старт, а тогаш во првите 3-4 минути најмногу се "троши" моторот.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.917
Поени од реакции
1.384
Сакам да сменам масло за мотор на 1.3 Mjet.
По спецификација пишува дека треба 5W-30
Мајсторот вика тоа е многу тенко тебе ти треба 5W-40
Образложение колата има 200.000+км не може триеска на таква кола
Кој е во право?
Производителот или мајсторот?
5/W30
Neka ne te lazat so 5W40.
i 800,000 da ima pak si turas 5w30
toj motor e proizveden za toj tip na maslo.
so 5w40 imas suvo palenje nekolku sekundi,se sipi separatoro na maslena pumpa dur da nabie pritisok posebno vo zimno vreme.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom