Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Ако појави проблем со чек енџин, само вадење и да не се замараш повеќе. Види само која е постапката треба да се блокира влезот/излезот исто треба и софтверски да се исклучи да нема чек енџин. Еден од најлошите "пронајдоци" во современите мотори.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.590
Поени од реакции
2.095
што мислите рено скеник 2004 1.9 дци 116 кс
дали да мењам егер вентил или ми рекоа да го изгасам да не постои воопште ???

Само гасење, ич не се замарај со поправки и замени, на нови мотори се затнува не па на мотор од 2004.

Инаку единствена предност на ЕГР е што намалува испуштање на азотни оксиди во воздухот, и да бевме во средена држава би ти рекол смени го...ама јбг комшијата до мене троши по 15 кубика дрва на зима за топлење, ја загадувам со егр-от исклучен на колата моја.
 

Беркут

Мрчатор
Член од
12 април 2010
Мислења
10.033
Поени од реакции
14.970
Сакам да менувам масло на корсата.
Ми нудат GM 05W30 5L - 1800 MKD и GM 10W40 5L - 1140 ден.

Лани ко ја купив колата, ставив Castrol Magnatec 10W40 5L - 2500 ден.

Сеа ме буни кое е подобро, ваљда по дифолт ми нудат од ГМ по каталог. Сеа какво да бирам 05/30 или 10/40?
Се работи за Opel Corsa C 1.7 DTI (55KW) од 2002 г.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.590
Поени од реакции
2.095
Друже фрли го ГМ маслото настрана каков каталог какви бакрачи...нема квалитетно масло 10-40 5 литри за 1140 ден. Цената ти кажува колку е квалитетно.


А за кое масло си пишува во проспектот на колата, разликата меѓу 5-30 и 10-40 е огромна.
 
Член од
29 септември 2015
Мислења
183
Поени од реакции
50
Сакам да менувам масло на корсата.
Ми нудат GM 05W30 5L - 1800 MKD и GM 10W40 5L - 1140 ден.

Лани ко ја купив колата, ставив Castrol Magnatec 10W40 5L - 2500 ден.

Сеа ме буни кое е подобро, ваљда по дифолт ми нудат од ГМ по каталог. Сеа какво да бирам 05/30 или 10/40?
Се работи за Opel Corsa C 1.7 DTI (55KW) од 2002 г.


Sent from my VTR-L09 using Tapatalk
 
H

HoT _iCe

Гостин
Сакам да менувам масло на корсата.
Ми нудат GM 05W30 5L - 1800 MKD и GM 10W40 5L - 1140 ден.

Лани ко ја купив колата, ставив Castrol Magnatec 10W40 5L - 2500 ден.

Сеа ме буни кое е подобро, ваљда по дифолт ми нудат од ГМ по каталог. Сеа какво да бирам 05/30 или 10/40?
Се работи за Opel Corsa C 1.7 DTI (55KW) од 2002 г.
Ја имам Корсу 1.2 бензин и претходно не знам што уље имаше ама трошеше га, на 1000 км потрошеше некои 200 грама, сга користу Репсол 10-40 фул синтетик од Макпетрол и пројде доста и нема ни грам потрошено.
Еве ти конкретно да провериш за тј мотор какво уље.
 
Член од
5 април 2011
Мислења
1.915
Поени од реакции
924
Дечки имам рено клио грандтур 1.2 tce 74kw 100hp ме интересира што ќе кажете за тој мотор на рено и дали да му ставам плин пошто ми троши скоро 8 л бензин на градска?
А и како се пресметува потрошњљта на плин ако ми троше 8 литра бензин колку ќе троше плин и дали се намалува снагата на колата ако се ставе плин?
Исто така, денеска на една угорница у рикверц на 4000 обртаи ми пречуре колата и замириса ламелатаи тоа квалитетно иако после тоа уште кратка вожња не осњтив проблем у вожњата. Можно ли е да е изгорена ламелата? И колку кошта да ја заменам ако е заебана?
 
Последно уредено:

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.590
Поени од реакции
2.095
Џабе ќе ставаш плин, од 8 л. на сто градска помалку со бензинец тешка работа. Плус тоа тие се нови мотори тешко и плин дека може да стави и се ОК да работи на колата, без сецкање, гушење и слични глупости.




Ако ти била потршувачката толку пресудна требало некој мал дизел да земеш, како 1.4 хди или 1.3 мулти џет а не турбо бензин со 100 коњи.


За ламелата стави ја колата во 5 та брзина на 60 - 70 км/ч и дај гас до патос, ако почне да шлајфова ламелата (обртаите да се креваат нагоре а колата не забрзува) тогаш е за менување. Дури иако нема проблем и си забрзува како треба колата, со тоа што замирисала и се скратил векот.

Бензинците имаат послаби ламели (во споредба со дизел со иста снага) и не треба многу за да се оштети.
 
Последно уредено:
Член од
27 мај 2016
Мислења
349
Поени од реакции
133
Kakov softver? Dpf se vadi prvo mehanicki pa posle softverski samo se isklucuva. Ako ja remapiras e togas se smenuva softver. Ako ja remapiras neka ti go obrabotat tvojot fabricen softver a ne so gotov fajl.
Ако го ``ремапирам`` тоа ќе го правам во ГЕГЕ кај ``шиникот``. Дали има некој исткуство за кај него ?
 
Член од
4 мај 2007
Мислења
598
Поени од реакции
208
Ако го ``ремапирам`` тоа ќе го правам во ГЕГЕ кај ``шиникот``. Дали има некој исткуство за кај него ?
Јас ја ремапирав колата кај влезот на паркингот во веро тафталиџе, во куќите. Појма немам како се викаат дечките ама презадоволен сум. Исклучив DPF и додадов 35кс. Откако ја ремапирав пројдов околу 12.000 km, никаков проблем до сега. Единствено потрошувачката ми падна за 1.5 литра на100km
Ако те интересираат детали, пиши ми често проаѓам од таму, ќе застанам ќе прашам за бројче.
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.634
Поени од реакции
1.489
Dali fabricki elektronski ogranicuvac na brzina se trga samo so remapiranje na ecu?
Mojata kolku sho gleam ima i e na 212km/h ili 133mph(po moe). Gas do patos i niso ne se desava nad taa brzina(testirano u Germanija). Citav demek u Anglija audi bile limitirani na 133 i 155mph, zavisi od modelot.

Kupuva li nekoj koli po mk so volan od desna strana? Moze povekje ke mi daat tamu za mojata :D. Vreme e da ja menjam pa za toa prasuvam.
Usput mislenje za audi a7 i a8 i dvete so 3.0tdi od 2015/16 i po okolu 80-90iljadi realni km?
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.590
Поени од реакции
2.095
Не може да добиеш плус многу со тргање на ограничувач. Макс 5 до 10 кмх на сат. Дури и ремапирана да е колата, не е само тоа, треба промени и во мењачот, прашање е дали и моторот и турбото може да го издржи тој напор на макс да се цеди со поголем буст и повеќе гориво.
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.634
Поени од реакции
1.489
Не може да добиеш плус многу со тргање на ограничувач. Макс 5 до 10 кмх на сат. Дури и ремапирана да е колата, не е само тоа, треба промени и во мењачот, прашање е дали и моторот и турбото може да го издржи тој напор на макс да се цеди со поголем буст и повеќе гориво.
Ja pojma neam i zosto imaat ogranicuvac,bidejki nekoi drugi koli nemaat ogranicuvac. Druga rabota sho na kola ogranicena na 130mph na brzinometar pisana do 160mph, i stavaat gumi za do 186mph :D. Inace motor i menjac sigurno bi izdrzale i povekje od toa.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.656
Поени од реакции
34.947
А каде има автопати со дозволена брзина од 212 на час и уште побитно што се безбедни за возење со толкава брзина?
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.634
Поени од реакции
1.489
А каде има автопати со дозволена брзина од 212 на час и уште побитно што се безбедни за возење со толкава брзина?
Autobahn u Germanija na nekoi delovi nema ogranicuvanje na brzina, bezbednosta e druga prica.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom