Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Кај новите коли бидејќи имаат електронска пумпа тогаш не се пумпа гориво кај оние со карбуратор има повратна линија до резервоарот што го врака горивото назад додека пумпата работи постојано.
Повратното црево од карбуратор е за друго... Го враќа бензинот што го пумпа пумпата како одвишок. Сум растурил 100 карбуратори, не е возможно да се запри горивото. Дури и да го заприш, треба да го прекиниш доводот, а за да го воспоставиш потоа треба некои 3-4 секунди.

Се е тоа ОК, ама нема шанси моторот да работи без ниту малку гориво... Финтата е дали тоа „малку“ е повеќе или помалку од она што ќе го потроши ако е во лер моторот.
Да претпоставиме дека нема гориво... моторот ќе се врти од менувачот, (пример ЕCU го гаси над 3000 вртежи, го пали на 2500 горивото), подмачкувањето, алтернаторот, пумпата за вода и сите витални делови ќе функционираат. Не гледам некој поголем проблем.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Нема шанса! Иако Џиш не дал одговор сеуште, мислам дека нема да биде многу поразлично од моето. Мотор кој во лер без притисната папуча за гас работи по default на околу 900 rpm не може да потроши помалку од од кога е во состојба на удолница со менувач во II, III, IV или која и да е поразлична од лер позиција од проста причина што вртежите на тркалата и силата која ја турка удолу колата се пренесуваат преку менувачот на моторот и му го зголемуваат бројот на вртежи без оглед на притиснатата или непритиснатата папуча за гас. Низ карбураторот, без оглед дали е грлото отворено или не, цилиндрите со секој такт ќе вшмукаат гориво онолку колку што вртежи ќе направи коленестата оска.

Ова најпосле може и да се провери со споредбено отчитување на вредностите од економик-метарот или вредностите на борд компјутерот кои најчесто ја покажуваат потрошувачката.
кај инџекшн моторите, без оглед дали е моно инџекшн или фул инџекшн (мулти поинт) бензин или нафта, компјутерот одредува колку гориво ке штрцаат дизните... на крајот од сајлата за гас педалата има микро прекидач кој на борд компјутерот му кажува дека моторот е во сосотојба на лер и он на дизните им дава гориво колку за работење на 900 обртаи. ако правиш моторно кочење, они сеуште убризгуваат гориво како за лер, без оглед што моторот врти и на 3.000 обртаи. смешата што му влегува е сиромашна, знали горивото е исто, само количината на воздух е мааалку поголема... тоа е вентил кој пропушта точно одредена количина и тоа е тоа. со тоа моторот троши исто како да е во место... ефектот на недоволно голема експлозија во цилиндрите, како и вакумот кој се ствара во клиповите во тој момент го успоруваат моторот, т.е. го кочат него, а тој го кочи мењачот кој ги кочи тркалата.. инаку зашто сето ова би се викало МОТОРНО КОЧЕЊЕ???

во поновите модели на борд компјутери кои отчитуваат и вредности на обртаи, со пуштена папуча за гас, имаат вградено дизните да запрат со штрцање гориво на 0 се до 1400 обртаи. кога ке почне да паѓаат под таа вредност, почнуваат и они да пуштаат гориво... со самото тоа, со моторното кочење е уште по економично да се вози во удолница, одколку во лер да се остави...
 

Xfire

fino alla fine
Член од
9 август 2008
Мислења
7.341
Поени од реакции
2.235
Другарчето тука бара некоја тема за бои и лакови за автомобили, стрикно бара нешто такво.
 

Xfire

fino alla fine
Член од
9 август 2008
Мислења
7.341
Поени од реакции
2.235
^ Целта му е да најде лакови и бои квалитетни стрикно за автомобили, каде ги има, дали носат од соседните држави има ли ги тука, вакво нешто.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Најквалитетно што носат кај нас е PPG.... го има и тука го има и кај комшите на југ, сега прашањето е колку е спремен да плати и шо иома цел да фарба... пример PPG за фарбање 101 не вреди, бидејќи самата боја кошта од 50 евра па нагоре (за литар) зависи од тоа дали има перли и какви во неа, а во едно возило влегуваат околу 3 литри боја.
 

B O J A N

F.O.R.D
Член од
21 јуни 2010
Мислења
39
Поени од реакции
2
Прашање за Dzish.
Бидејќи имаш FORD Escort и Fiesta ме интересира дали си имал нешто проблеми околу централната. Имам проблем со неа уште кога ја земав колата (FORD ESCORT) не ми работеше централната и видов дека жиците што влегуваат во совозачката врата се исечени во она цревото што го има. Ги поврзав и веднаш почна тоа моторчето што го има нон-стоп да врти да заклучува и да отклучува, а на задните врати пак исто не се отклучуваат (дали има таков пакет на опрема со централно само на предните врати) според мене не би требало.
Дали знаеш до што е проблемот и дали знаеш каде се наоѓа тоа релејчето или што и да има?
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Прашање за Dzish.
Бидејќи имаш FORD Escort и Fiesta ме интересира дали си имал нешто проблеми околу централната. Имам проблем со неа уште кога ја земав колата (FORD ESCORT) не ми работеше централната и видов дека жиците што влегуваат во совозачката врата се исечени во она цревото што го има. Ги поврзав и веднаш почна тоа моторчето што го има нон-стоп да врти да заклучува и да отклучува, а на задните врати пак исто не се отклучуваат (дали има таков пакет на опрема со централно само на предните врати) според мене не би требало.
Дали знаеш до што е проблемот и дали знаеш каде се наоѓа тоа релејчето или што и да има?
На фиестата немам централна, на ескордот има фабричка. Е сега целата заебанција е следна: ескордот твој (и мојот) имаат фабричка централна која е поставена директно на бравата. Најчесто знае да се откачи делот што ја заклучува/отклучува вратата и да не работи. Ко го зедов кај мене двете назад не работеа, едната проработе со тек на време, другата ја носев на мајстор да ја оправат.

Сега да ти појаснам како се откачуваат :) Најчест проблем за откачување е ти да го притисниш даљинското да отклучва, а некој да проба да отвори пред тебе т.е. да отклучуваш а рачката од надвор е крената. Така ми се откачи исто задната лева, ама ме мрзи да ја носам на мајстор.

За делот со жиците, најверојатно си напрајл некој краток спој (можеби затоа и некој ги пресекол пред тебе, така не ти текнало да размислиш??) па дава сигнал до централната единица дека некој отклучува/заклучува цело време и моторите вртат. Незнам дали имаш даљинско или не, ама Фордовите фабрички се само со централна, без даљинско. Ако го имаш некој го има накнадно додавано. Централната единица се наоѓа под таблата, некаде над педалата за кумплуг. И да ја најдиш, шо ќе и прајш?

Носи го на мајстор, да ги го средат... и да знајш, ако има некој мотор изгорен, ќе треба да бараш оригинал од форд (некој растурен со централна) бидејќи стандардните мотори што ги вградуваат не одговараат.
 

B O J A N

F.O.R.D
Член од
21 јуни 2010
Мислења
39
Поени од реакции
2
Немам даљинско фабрички е се.
За централната единица прашав каде е да знам ако најдам друга да пробам да не е отидена таа и цело време да отклучува и заклучува.
Задните врати воопшто не реагираат можеби се и откачени не знам, ќе растурам па ќе видам.
Дали може некако да залепи или да блокира тоа моторчето па да пробам да подмачкам нешто или слично бидејќи не ми се носи на мајстор (сакам сам да си ја средам).
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Немам даљинско фабрички е се.
За централната единица прашав каде е да знам ако најдам друга да пробам да не е отидена таа и цело време да отклучува и заклучува.
Задните врати воопшто не реагираат можеби се и откачени не знам, ќе растурам па ќе видам.
Дали може некако да залепи или да блокира тоа моторчето па да пробам да подмачкам нешто или слично бидејќи не ми се носи на мајстор (сакам сам да си ја средам).
E ко ти се чачка, отварај и ќе видиш. Треба цела брава да излези надвор, сосе неа излегува и моторот, така да треба да вадиш тапацир... па ќе кажиш шо како, централната единица не те драпа 90%
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Немам даљинско фабрички е се.
За централната единица прашав каде е да знам ако најдам друга да пробам да не е отидена таа и цело време да отклучува и заклучува.
Задните врати воопшто не реагираат можеби се и откачени не знам, ќе растурам па ќе видам.
Дали може некако да залепи или да блокира тоа моторчето па да пробам да подмачкам нешто или слично бидејќи не ми се носи на мајстор (сакам сам да си ја средам).
чим само прави отклучи заклучи без престан, да не те разочарувам, ама нај веројатно задните моторчиња ти се рикнати... тоа е прво ама полошо кажано, ама за да провериш, откачи го моторчето од шината и без механизмот од бравата пробај да видиш дали работи. сави го директно со жици на акумулатор, прво од една страна па од друга страна.. ако не реагира, мртов е... второто и подоброто (побезболно) е дека возможно е задните да ти се укочени од не користење... нај употребувани се предните а нај више шоферската врата... задните мнооогу малце се во употреба... значи не се укочуваат моторчињата туку самиот механизам од бравите собира валканици, прашина и маснотијата на нив, заедно прават едно тесто кое е тешко за движење на истиот... отвори, убаво со ВД спреј испрскај ја цела брава и механизам и едно 200 пати отклучи заклучи рачно... така ке го испереш и исчистиш цеиот систем на бравата...
 

B O J A N

F.O.R.D
Член од
21 јуни 2010
Мислења
39
Поени од реакции
2
Проверував денеска околу централната и се мислам дали да растурам.
Жиците за централната кои влегуваат во совозачката врата се исечени и кога ке ги поврзам додека е отворена вратата моторчето нон-стоп врти а кога ќе ги затворам се заклучува и така стои заклучено. Кога ќе пробам со клуч да отклучам се отклучува и веднаш се заклучува повторно (истото го прави и на возачката и на совозачката страна) ама не ми ги отвара вратите истовремено заедно туку ако отклучувам од возачката страна само таа се отклучува како и претходно што ми беше (кога жиците се прекинати за централната) само што сега веднаш пак заклучува. Тоа се однесува само за предните врати, додека задните не функционираат воопшто.

Ајде некое мислење за дијагнозата.
 

Alekr

Kajgana's Heroj Ulice
Член од
28 ноември 2010
Мислења
2.728
Поени од реакции
1.913
Здраво дечки

Абе ми излезе еден проблем со колава моја, значи бев пред малку излезен овде низ Битолава и по 2-3 км возенје температура ми крена на 100 степени ( ова е премногу апсполутно премногу) е сега во текот на возењето парното од топло почна да дува ладно, ја паркирав колата и оставив да олади. Кога го отворив капачето да проверам за вода, внатре немаше ИЧ што значи причина била немањето на вода, али во мисла ми е зошто не се уклучи перката за ладење кога достигна екстремна температура колата??? потоа му купив дестилирана вода, ставив и дојде до 80 степени што е нормално за Опел Вектра дизел.... имате некој совет што да проверам, цревата ова-она, не ми е јасно каде отиде водата?? нити истече нити незнам што не видов во гаражата капа вода на земја..... утре сабајле треба да излегувам пак со неа, али ми е страв пичку матер, да не се деси нешто.....ако имате нешто совет добредојден е ....

Благодарам ♥:smir:
 

<K A F E R>

I love my MACEDOIA!
Член од
20 ноември 2010
Мислења
54
Поени од реакции
12
Здраво дечки

Абе ми излезе еден проблем со колава моја, значи бев пред малку излезен овде низ Битолава и по 2-3 км возенје температура ми крена на 100 степени ( ова е премногу апсполутно премногу) е сега во текот на возењето парното од топло почна да дува ладно, ја паркирав колата и оставив да олади. Кога го отворив капачето да проверам за вода, внатре немаше ИЧ што значи причина била немањето на вода, али во мисла ми е зошто не се уклучи перката за ладење кога достигна екстремна температура колата??? потоа му купив дестилирана вода, ставив и дојде до 80 степени што е нормално за Опел Вектра дизел.... имате некој совет што да проверам, цревата ова-она, не ми е јасно каде отиде водата?? нити истече нити незнам што не видов во гаражата капа вода на земја..... утре сабајле треба да излегувам пак со неа, али ми е страв пичку матер, да не се деси нешто.....ако имате нешто совет добредојден е ....

Благодарам ♥:smir:
Имаше антифриз или вода ставено претходно?????
 

Kajgana Shop

На врв Bottom