Не е до ламелата, туку не е издуван . Ако повторно возиш на отворено и ако пак прави тогаш застани настрана и исклучи го моторот и извади го клучот и почекај некое минутка и пак вози максимум брзо и види што се случи
Не е до ламелата, туку не е издуван . Ако повторно возиш на отворено и ако пак прави тогаш застани настрана и исклучи го моторот и извади го клучот и почекај некое минутка и пак вози максимум брзо и види што се случи.
Вака сега....радилицата поради ударите што ги претрпува од страна на клипњачата, со секој поминат км....од кружен напречен пресек се претвора во елипсаст. Е сега...елипсата има поголем дијаметар и помал. разликата помеѓу овие два ако е 1 стота....моторот ќе тропа, но ќе оди некако. на 2 веќе е лошо а на 4 зарибува на лице место
Тоа значи дека не секогаш ако чука радилицата ...моторот ќе зариба.
Уште потешко ќе зариба, ако се истрошени кариките, а радилицата е во релативно добра состојба. Во такви случаи(како овој) ставаат ремонтно уље и ги продаваат колите
Вака сега....радилицата поради ударите што ги претрпува од страна на клипњачата, со секој поминат км....од кружен напречен пресек се претвора во елипсаст. Е сега...елипсата има поголем дијаметар и помал. разликата помеѓу овие два ако е 1 стота....моторот ќе тропа, но ќе оди некако. на 2 веќе е лошо а на 4 зарибува на лице место
Тоа значи дека не секогаш ако чука радилицата ...моторот ќе зариба.
Уште потешко ќе зариба, ако се истрошени кариките, а радилицата е во релативно добра состојба. Во такви случаи(како овој) ставаат ремонтно уље и ги продаваат колите
На ,,нешенал географи,,....имаше емисија за коли каде еден мајстор препорача оцетна киселина за неутрализирање на мирис во кола
Порано важеше правилото дека најдобар начин да елиминираш миризба од сирење.......е да ја продадиш колата...ништо друго
Да МАП и МАФ сензор некогаш е запушен и кај мене колата истото така беше како вашиот случај се работи Ауди А4 2003 тди и го средив со чистење само МАП сензор и немам таков проблем , значи треба да го издуваш колата
Како може да изгледа, германецот уље му менувал, гуми едно друго све на време сервиси, приспивни песни му пеел навечер. Нормално дека е многу позачувано од тукашна кола со 100 илјади што газела по овие наши дупки и што и менувале ефтини масла од бензинска.
Уље или филтер неквалитетно.А ако не е до тоа или сензор за притисок на уље не е уштекан убаво,може го мрднале,може се расипал или уљна пумпа.У секој случај ич не е убаво така да ја возиш колата дур не го решиш проблемот.Сензорот е помалку веројатно да е расипан зашто у тој случај или ке свети цело време или ич нема да свети.По мене е до самото уље.Отвори го капачето за уље на запалена кола и види дали фрла уље пумпата горе кај брегастите.И пробај дали кога ке друкнеш на гас ке се изгаси сијаличката
Автоматски споено мислење:
Таа лампица кога е се како треба треба да се угасне при самото палење,или евентуално најкасно една секунда по палењето
Автоматски споено мислење:
Сега гледам дека свети жолто,кај мене свети првин жолто кога фали малку уље,а ако е ептен фали многу тогаш свети црвено.И кај тебе ли е така?Незнам како е на опелите.Најверојатно ти сипале неквалитетно уље и кога ке се загрее се разретчува премногу и неможе доволен притисок да направи.Исто вака ни се деси со еден другар на вектрата негова а тргнавме на одмор и се запали сијаличката за уље на прва патарина.Се вративме назад,сменивме уље и немаше проблем повеќе.
Кај мене е исто црвената свети при палење на моторот и се гаси одма. Жолтата воопшто не свети при палење ми се појавива после 10 минути работење на моторот и не се гаси воопшто се додека не ја изгасам колата.
Го проверив сензорот и ја ставив на компјутер да не е компјутерска грешка но се е океј. Денес бев кај мајсторот кај кого правев сервис да го прашам какво улје да купам да го сменам но на одмор отишол.Некои препораки?
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.