На хард тестот беше 2.0 тди,и покрај тоа како `фабричка мана` беше прикажано трошењето на масло во моторот.на крајот на тестот беа прикажани сите кантички со масло и купот беше позамашен.не се сеќавам точно колку ама мислам дека трошеше околу литар на 10 000 км.Тест возачите пишуваа дека обавезно си носеле резерва на масло во гепекот.
истото ми го кажува и еден роднина кој имаше ново Ауди а6 со истиот мотор.И нему му трошело масло иако се работело за потполно нова кола.
2.0 TDI PD на VW сите знаеме дека има неколку крупни маани... И така и го класифицираме како лош мотор... Ама тоа само оној со 140кс пошто има срање од Siemens дизни. Точно е дека троши уље, а многу случаи имаше каде што има измешано уље и вода. Има голем проблем и со уљната пумпа... Колку што беа добри 1.9, толку излегоа лоши тие првите 2.0... После 2008 кога ги направија со common rail, немаат повеќе проблеми... Додека истиот тој 2.0 TDI PD со 170кс што е, тој има Bosch дизни и нема никаков проблем, барем ја немам сретнато некој да има проблем со таков... Инаку ја незнам, какво сака нека е ново возило, ако зариба на 80 000, значи нешто му имаат направено, како ти што кажа исцепале картер па го возеле без уље... А и какви се тие шофери на таа кола што ја возеле без уље, кога одма им светало сијаличка за уље, а и на бордот им излегло дека притисокот на уље е слаб...