Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
На хард тестот беше 2.0 тди,и покрај тоа како `фабричка мана` беше прикажано трошењето на масло во моторот.на крајот на тестот беа прикажани сите кантички со масло и купот беше позамашен.не се сеќавам точно колку ама мислам дека трошеше околу литар на 10 000 км.Тест возачите пишуваа дека обавезно си носеле резерва на масло во гепекот.

истото ми го кажува и еден роднина кој имаше ново Ауди а6 со истиот мотор.И нему му трошело масло иако се работело за потполно нова кола.




2.0 TDI PD на VW сите знаеме дека има неколку крупни маани... И така и го класифицираме како лош мотор... Ама тоа само оној со 140кс пошто има срање од Siemens дизни. Точно е дека троши уље, а многу случаи имаше каде што има измешано уље и вода. Има голем проблем и со уљната пумпа... Колку што беа добри 1.9, толку излегоа лоши тие првите 2.0... После 2008 кога ги направија со common rail, немаат повеќе проблеми... Додека истиот тој 2.0 TDI PD со 170кс што е, тој има Bosch дизни и нема никаков проблем, барем ја немам сретнато некој да има проблем со таков... Инаку ја незнам, какво сака нека е ново возило, ако зариба на 80 000, значи нешто му имаат направено, како ти што кажа исцепале картер па го возеле без уље... А и какви се тие шофери на таа кола што ја возеле без уље, кога одма им светало сијаличка за уље, а и на бордот им излегло дека притисокот на уље е слаб...
 
Момци, како стојат Пежо 206CC со тврдите кровови?Мислам на расипливост, издржливост и слично? Зборам за моделите од 2002-2003 година.
 
Момци, како стојат Пежо 206CC со тврдите кровови?Мислам на расипливост, издржливост и слично? Зборам за моделите од 2002-2003 година.
И за мене нека каже некој за 306 ките цц кој има
 
Nema nikakov problem ako e dobar cipot, a najubavo e komjutersko cipovanje direkno na ecuto poso taka imas maksimalna pridobivka i kaj konjite i kaj potrosuvackata. Samo kaj 90 konjskite nema da osetis kojznae kakva razlika ako ne go vozis na pogolemi vrtezi, poso imaat obicno turbo.
90ks se cipuva na 110-120ks, so toa sto cipuvanjeto se osekja koga motorot ke se vrti preku 2500 obrtai,na start nema razlika. [DOUBLEPOST=1425976829][/DOUBLEPOST]
Vidi dali se pali sijalickata koga ke otvoris nekoja druga vrata. Kako prekidac za uklucuvanje ima najrazlicni izvedbi, kaj nekoi koli ima taster na stupceto(obicno se naogja vo dolniot del i e pokrien so gumicka), kaj nekoi e prekidacot vgraden vo mehanizmot za zatvaranje (ovie se najzaebani za popravka) itn.
pa dobro to e i fintava na cipovajnevo normalno koa ke izlezis od gradska na otvoreno nema nekoj so vozi so pomalku od 2500 obrtai osven 5ta na 90 ti idi negde 1500 obrtai inace fala posto site razlicno kazuvaa koj kako slusnal pa ne dorazbral i odma se nametnuva pogresno mislejne za nestoto mn malce lujge zboruvaa so fakti btw koa go odnesov za 4ipuvajne mi kazaja deka 120ks e najdobro od 90 na 120 i taka ke napram ! :D
 
И за мене нека каже некој за 306 ките цц кој има


Ако е дизел ,и очувана колата ќе се изнавозиш за 4,5 литри просек цел живот.Можиш да ги малтретираш колку сакаш,едноставно немаат мака.

Слаба точка им е задниот торзионен трап,но сега има комплет цигови за промена,и после репарацијата која кошта околу 8-9 000 без работна рака,трапот е идентичен како на нова кола.

предното вешање е толку едноставно што гумиците се менуваат за околу пола саат и така пак тепаш илјадници км.единствено треба да знаеш од каде се отштрафуваат(под папучите за кумплуг и кочница,испод тепихот)
 
Ако е дизел ,и очувана колата ќе се изнавозиш за 4,5 литри просек цел живот.Можиш да ги малтретираш колку сакаш,едноставно немаат мака.

Слаба точка им е задниот торзионен трап,но сега има комплет цигови за промена,и после репарацијата која кошта околу 8-9 000 без работна рака,трапот е идентичен како на нова кола.

предното вешање е толку едноставно што гумиците се менуваат за околу пола саат и така пак тепаш илјадници км.единствено треба да знаеш од каде се отштрафуваат(под папучите за кумплуг и кочница,испод тепихот)
Може да ми препорачаш добар мајстор за Пежо да ја провери пред да ја купам дијагностика и слично . И мислев да земам бензин / плин зошто потешко се наоѓа дизел.
 
За жал јас сум од Кичево.Овде има добри мајстори,навистина не се специјалисти за пежо,но со оглед дека на времето имаше многу такси компании со вакви коли,праксата им е огромна
 
Znae li nekoj kaj moze da najdam rastureni seat leoni od 2007 ? Mi trebaat nekoi sitni delovi kako sto se retrovizor i halogenki ?
 
Imam 1 prasajne : Se raboti za Audi A4 1.9 TDI 90k.s dali turboto treba da sviri kako na golf 4 posto site razlicno kazuvaa ima mn audi sto turboto im sviri koa gazi na turaza ako nekoj znae neka pisi fala!
 
Imam 1 prasajne : Se raboti za Audi A4 1.9 TDI 90k.s dali turboto treba da sviri kako na golf 4 posto site razlicno kazuvaa ima mn audi sto turboto im sviri koa gazi na turaza ako nekoj znae neka pisi fala!
Извади катализатор ке ти свири
 
Дечки како да ја исчистам нечистотијата врз ткаенината на колата внатрешно. Од потпирање на раце, лакти, со текот на годините се има извалкано и ми е неубаво да ја гледам така, дали имате некој искуство со средство (име на средството) кое добро ја отстранува и на кој начин (да не ја обелам со триење или оштетам). Се работи за ткаенина како на сликите, а и на тие места (посебно на предните врати, на седиштата немам проблем бидејќи имам ставено навлаки откако ми е купена и се солза, а ваму веќе црнило има фатено на одредени места.
scenic 1.jpg scenic 2.jpg
 
Дечки како да ја исчистам нечистотијата врз ткаенината на колата внатрешно. Од потпирање на раце, лакти, со текот на годините се има извалкано и ми е неубаво да ја гледам така, дали имате некој искуство со средство (име на средството) кое добро ја отстранува и на кој начин (да не ја обелам со триење или оштетам). Се работи за ткаенина како на сликите, а и на тие места (посебно на предните врати, на седиштата немам проблем бидејќи имам ставено навлаки откако ми е купена и се солза, а ваму веќе црнило има фатено на одредени места.
Прегледај го приврзокот 116258 Прегледај го приврзокот 116259
Само заради ефтиниот француски тапацир со турска крцкава пластика не би никад купил француско возило.

Пробај со влажни марамчиња специјални за ауто-кокпит
 
Дечки како да ја исчистам нечистотијата врз ткаенината на колата внатрешно. Од потпирање на раце, лакти, со текот на годините се има извалкано и ми е неубаво да ја гледам така, дали имате некој искуство со средство (име на средството) кое добро ја отстранува и на кој начин (да не ја обелам со триење или оштетам). Се работи за ткаенина како на сликите, а и на тие места (посебно на предните врати, на седиштата немам проблем бидејќи имам ставено навлаки откако ми е купена и се солза, а ваму веќе црнило има фатено на одредени места.
Прегледај го приврзокот 116258 Прегледај го приврзокот 116259
Од маркет ќе си купиш арф,ќе наполниш леген со вода па ќе земеш сунгер и ќе си ја испереш.
Ако сакаш поефтино ќе си купиш бонукс прашок за рачно перење
 
Од маркет ќе си купиш арф,ќе наполниш леген со вода па ќе земеш сунгер и ќе си ја испереш.
Ако сакаш поефтино ќе си купиш бонукс прашок за рачно перење
Јас мислев нешто специјално за автомобили дали има, за арф имам слушано дека е добар за чистење али не сум пробувал. Фала, ќе испробам.
 
Кога сме веќе кај средствата, некое добро средство за пластиката? Убаво да се избриша, и да излезе целата нечистотија?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom