TDI eAko e DTi i imas maka so motorot tesko tebe. Se nadevam deka ne.
Што одговараш кога никој не те праша.Ne se luti,znam odma sto e bolkata. Okolu 500-700 evra e repariranje na boš pumpa so garancija nedela dena ili uopste nema garancija. Gi pravi eden vo kavadarci. Celo Skopje so promašenite opeli navali kaj nego. Batkata si namlati pari,alal da mu e.
Кога фаќаш сеир на други обично по карма ти се враќаAko e DTi i imas maka so motorot tesko tebe. Se nadevam deka ne.
Џиш ај твое мислење за А160 CDI......Пријател сака да земе па го интересира бидејки за CDI нема многу информации чоекот......Обично на голфовите рачките излегуваат без да се вади тапацирот. Отворија вратата и погледни покрај гумата треба да има штраф.
Еве краток туторијал за Џета, тро понова. Мада процесот горе долу е ист.
Матиз со Мерцедес мотор ти се А класитесамо малку поголемо..Грдо како стап.Џиш ај твое мислење за А160 CDI......Пријател сака да земе па го интересира бидејки за CDI нема многу информации чоекот......
Не е сеир,во право е Валволин,имам комшија има Зафира 2.0 DTI,ја увезе од Италија,и само што ја купи по неполни 3-4 месеци му откажа бош пумпата.Ја среди некако ја оправи,му се еба турбото.Го среди и тоа,купи друго,му тече матик,тоа за сервото,треба цела предница да се вади,не се нафаќа мајсторот за тој зафат.На рамно ако стои,не тече многу туку капе.Цела кола му е полна со празни тубиња од матик.На второто,третото палење испушта бел чад.И тоа големи облаци.А имам слушано дека и не е којзнае колку погоден овој мотор.Кога фаќаш сеир на други обично по карма ти се враќа
А што и да е во право, што си коментирате без врска, Опел само ДТИ го има моторот?Матиз со Мерцедес мотор ти се А класитесамо малку поголемо..Грдо како стап.
--- надополнето: 2 април 2013 во 23:34 ---
Не е сеир,во право е Валволин,имам комшија има Зафира 2.0 DTI,ја увезе од Италија,и само што ја купи по неполни 3-4 месеци му откажа бош пумпата.Ја среди некако ја оправи,му се еба турбото.Го среди и тоа,купи друго,му тече матик,тоа за сервото,треба цела предница да се вади,не се нафаќа мајсторот за тој зафат.На рамно ако стои,не тече многу туку капе.Цела кола му е полна со празни тубиња од матик.На второто,третото палење испушта бел чад.И тоа големи облаци.А имам слушано дека и не е којзнае колку погоден овој мотор.
Па за тоа служи форумов,за коментирање,нервирање,давање совети.Да не набројувам даље,знаеш и ти,голем си.За тој мотор имаше дискусија,и јас само се надоврзав.На програмата е јапонскиот Исузу,али во следната епизода.А што и да е во право, што си коментирате без врска, Опел само ДТИ го има моторот?
пази болд.Па за тоа служи форумов,за коментирање,нервирање,давање совети.Да не набројувам даље,знаеш и ти,голем си.За тој мотор имаше дискусија,и јас само се надоврзав.На програмата е јапонскиот Исузу,али во следната епизода.
Не разбираш сарказам да му ебам мајката.пази болд.
Извини друже и ја ќе ти се умешам у муабетот, како што кажа valvoline, мој комшија му се расипа бош пумпата и ја однесе во Кавадарци околу 500-600 евра му земаа за да му ја напраат, valvoline мислам за ист човек праиме муабетШто одговараш кога никој не те праша.
Ако де, бар муабет си напрајвте за чоекот од Кавадарци.
Добро друже, бегам и јас, не ти се мешамАко де, бар муабет си напрајвте за чоекот од Кавадарци.
Јас едно прашувам тие друго си прат муабет, абе господ да чуват.