Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

B

Beck's

Гостин
Imam Fiat Bravo 1.9 TD 1997g, sakam da smenam so Seat Ibiza 1.2 2002g. Poveke od aspekt na ubavinata sto ja ima Ibiza. Kakov sovet bi mi dale
 
Член од
6 април 2012
Мислења
11
Поени од реакции
1
Ej, imam mercedes c220 cdi 1998 i imam problem so vodata. imam smeneto dve kapacina za voda so ednoto stvara golem pritisok vo crevata , so drugoto gubi mnogu voda od crevceto
rabotnata tem. e stabilna ama na podolk pat gobi voda
do so e problemot ako mozi nekoj da mi kaze
dali e vodna pumpa ili dikton dekla ili neso drugo????
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Imam Fiat Bravo 1.9 TD 1997g, sakam da smenam so Seat Ibiza 1.2 2002g. Poveke od aspekt na ubavinata sto ja ima Ibiza. Kakov sovet bi mi dale
мојот совет а и на другите би бил да си тераш по кеифот...
--- надополнето: 6 април 2012 во 18:02 ---
Ej, imam mercedes c220 cdi 1998 i imam problem so vodata. imam smeneto dve kapacina za voda so ednoto stvara golem pritisok vo crevata , so drugoto gubi mnogu voda od crevceto
rabotnata tem. e stabilna ama na podolk pat gobi voda
do so e problemot ako mozi nekoj da mi kaze
dali e vodna pumpa ili dikton dekla ili neso drugo????
ауф... може да се повеке работи... прво со самото тоа што ти крева преголем притисок во цревата (дување на цревата) алудира на дихтунг на глава отиден... ама и немора да значи... понекад се појавуваат идикации на изгорен дихтунг на глава а не е изгорен... значи може ред работи да се склопат, на пример, капачето служи за да исфрли дел од притисокот и гасовите што се појавуваат (од антифризот). а не го прави тоа од икс причини (се залепило, затнало или му дошол крајот) ама сепак на некое друго место да се мрсулави некое црево и да испарува затоа што е топло местото па така да неможеш да видиш... и под дефолт ти викаш, цревата се дујат, ми губи вода, значи дихтунг на глава отишол... меѓутоа, треба да провериш на следен начин:

запали ја колата, а капачето од хладњакот не го турај. наполни убаво до горе. нека загрее работејки во место... додавај малку гас за да бид епобрзо... кога ке загрее (можно е во меѓувреме да прелее малку нормално е при максимално наполнет хладњак а без капаче да прелее)... значи кога ке загрее барем на 40-50 степени погледни во водата во хладњакот... ако с епојавуваат меурчиња ситни или пена, тоа е тоа... дихтунг на глава отишол, честито мењање а богами рамнење глава би рекол пожелно е, зашто дихтунгот не отишол зашто му дошол крајот, такво нешто нема... дихтунг на глава иде од прегревање... дискутираме за по квалитетни брендови на машини како што е во твојов пример за мерцедес...

ај баш пиши што си констатирал...
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
Imam Fiat Bravo 1.9 TD 1997g, sakam da smenam so Seat Ibiza 1.2 2002g. Poveke od aspekt na ubavinata sto ja ima Ibiza. Kakov sovet bi mi dale
Зависи уште колку ќе доплатиш за ибицата + бензинец е ибицата и повеќе ќе троши од дизелот браво
 
Член од
6 април 2012
Мислења
11
Поени од реакции
1
ima sitni meurcina i pena . ama nema znaci na mesawe ulje i voda toa mi e cudno. otidov kaj dvajca serviseri i dvajcata rekoa deka e dihtun no edniot rece prvo da probame so original kapace . vo momentov imam dve kapacina edno original so koe gi pumpa crevata, a so ne originalot crevata se vo red no ispusta golemo kolic. voda koga motorot e zagrean.
motorot raboti perfekno ima sila kompresija i tn.
ne znam dali da go otvarat motorot, a da ne e drugo vo prasanje
mercedes 220 cdi
 

bobipp

Let's cook!
Член од
15 август 2008
Мислења
11.879
Поени од реакции
6.936
Едно прашање само чисто информативно:
Кај се наоѓа авто-пазарот и кои денови работи?
 
Член од
8 јануари 2010
Мислења
126
Поени од реакции
37
ima sitni meurcina i pena . ama nema znaci na mesawe ulje i voda toa mi e cudno. otidov kaj dvajca serviseri i dvajcata rekoa deka e dihtun no edniot rece prvo da probame so original kapace . vo momentov imam dve kapacina edno original so koe gi pumpa crevata, a so ne originalot crevata se vo red no ispusta golemo kolic. voda koga motorot e zagrean.
motorot raboti perfekno ima sila kompresija i tn.
ne znam dali da go otvarat motorot, a da ne e drugo vo prasanje
mercedes 220 cdi[/quot
Налесно можеш да провериш дали е диктонот на седниот начин. Отвори ја капачката за масло и види дали има бели наслаги како мајонез, ако има за да ја исклучиме можноста на некаква кондезација внатре во моторот избирши ги наслагите и врати ја капачката на место, потоа провери нивото на маслото ако е покачено тогаш тоа е тоа меша малсо и вода сигурно ако не е покачено или можеби незабелечително на иникаторот-шипката, повози ја некој километар и внимавај на нивото на антифиз и масло, ако маслото се зголемува и на капачето има бели наслаги а антифизот намалува тогаш отиден е диктонот,Ако е се во ред со маслото тогаш дефектот треба да се бара во системот за ладење и како што забележав пишуваш вода дека користиш ако е вода менувај одма ставај антифиз,водата знае големи проблеми да прави а можеби и таа е виновникот за целата слуација.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
ima sitni meurcina i pena . ama nema znaci na mesawe ulje i voda toa mi e cudno. otidov kaj dvajca serviseri i dvajcata rekoa deka e dihtun no edniot rece prvo da probame so original kapace . vo momentov imam dve kapacina edno original so koe gi pumpa crevata, a so ne originalot crevata se vo red no ispusta golemo kolic. voda koga motorot e zagrean.
motorot raboti perfekno ima sila kompresija i tn.
ne znam dali da go otvarat motorot, a da ne e drugo vo prasanje
mercedes 220 cdi
чим има меурчиња и пена прави тоа е тоа... честито отварање мотор... ич не прашувај иди си кај првиот што ти рекол дека е дихтунг...

да ти појаснам нешто... чим има меурчиња во водата, тоа значи дека од клипот мала ама сосема доволна количина на гасови пробива преку дихтунгот во водата. ги дуе цревата и прави проблем... реши се на средување на моторот пред да ти ги УНИШТИ цревата зашто тоа е следно.. ке ги расчкемби, ке им испопукаат конците во нив па после едно чудо идење по мајстори ке ти треб дури ги смениш, зашто ке почнат едно по едно да протекуваат а не сите наеднаш...

втора работа... кога ке изгури дихтунг на глава не значи дека ке смеша вода и уље... тоа е само една опција... втората е оваа твојата и дури е и по опасна од првата... моѓе да се деси да ти потекува по малку вода во клипот па да ти се стопи и блокот. а ке се деси и тоа за брзо време ако не го средиш зашто тоа чим почнало нема да застане туку ке се зголемува, т.е. отворот ке се зголемува... значи возиш, крева притисок во црева и во моментот кога клипот се наоѓа на усисување гориво, ке ти усисува по малку и вода, а тоа значи брзо топење на блок, хилзна, клип, па и вентил...

не си играј, носи ја на отварање брзо... поевтино ти е сега да пројдеш со ова одколку автер шок, кога ке треба да го пројдеш и ова а и сето друго што е дупло повеке од ова.. и како што реков, рамнење на глава ти препорачувам, зашто на тој мотор дихтунг на глава не изгорел затоа што така му текнало или зашто му дошло времето, туку некој го прегреал тоа чудо веке еднаш или неколку пати... а може и ти си ако си го стискал почесто... тоа што е мрџо 220 цди не го прави имун на вакви работи... по отпорен да, ама имун не баш...

и последна работа е дека ке ти се деси момент кога наеднаш ке почне повеке гасови да пушта во хладњак, ке ја исфрли цела вода или повекето и тек тогаш му ја еба мајката на моторот... ке остане без вода, ке прегрее се, ке стопиш од радилица нагоре се комплет... комплет ремонт не му гине во тој момент... тоа се дешава наеднаш во вакви ситуации... тогаш дефинитивно ке ти смеша и уље со вода... ако сакаш чекај го тоа да видиш како изгледа... заеби тоа капачиња овакви онакви, ово оно...
--- надополнето: 7 април 2012 во 01:50 ---
Едно прашање само чисто информативно:
Кај се наоѓа авто-пазарот и кои денови работи?
нема такво нешто више... ако мислиш за продажба на автомобили, има неколку “автопазари“ во скопје... во принцип работат секој ден, како автоплацови... за резервни делови слаба работа...
 

KoNtEjNeR

sapun
Член од
19 декември 2005
Мислења
2.306
Поени од реакции
44
--- надополнето: 7 април 2012 во 01:50 ---

нема такво нешто више... ако мислиш за продажба на автомобили, има неколку “автопазари“ во скопје... во принцип работат секој ден, како автоплацови... за резервни делови слаба работа...
А тој во маџари не функционира како автопазар ?
т.е. да повеќе како плац, но имам видено на крајот и некои бараки имаше со по два три дела :D
 
D

dbt

Гостин
Сменав цилиндар на десно задно тркало на Пежо 405, тераше некое време (недела-две) и сега почна да блокира во возење, под блокирање мислам да занесва колата, мора да застанам, да пушти па да тргнам. Што можи да е пред да ја носам на мајстор пак да знам кои се можни причини, да не ме "вози" мајсторот, да вади месечна плата од мене :(
 
Член од
6 април 2012
Мислења
11
Поени од реакции
1
mercedes 220 cdi
sega e na servis ovlasten so licenca od mercedes ja vadat deklata- dali imate nekoja preporaka kade da ja pustam na ramnewe-
se plasam da ne e pukant blok ili dekla???
dali ke e ist motorot dali ke ima namalena snaga ili slicno po servisot, dali ke e siguren za dolg pat ???
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
mercedes 220 cdi
sega e na servis ovlasten so licenca od mercedes ja vadat deklata- dali imate nekoja preporaka kade da ja pustam na ramnewe-
se plasam da ne e pukant blok ili dekla???
dali ke e ist motorot dali ke ima namalena snaga ili slicno po servisot, dali ke e siguren za dolg pat ???
Без нервози друже не му ја мисли многу колата ке ти биде истата (едино ако не напраат грешка во сервис а за тоа шансите се минимални зошто е овластен сервисот). За рамнење на глава ја носам во една работилница карши стаклара не за друго најблиску ми е а и неможам да се пожалам.
 
Член од
5 февруари 2012
Мислења
13
Поени од реакции
1
Опел може да се најде,ама штета што ладата е шитната иначе ставав кладба 1000 евра па кој му стиска нека повели

А да УТОП ама у гаќи беше комшијата со вректрата,кога остана позади мене да диша прегорено уље,а па тој позади него застана оти неможеше од црна магла да гледа за да вози.
Штета што трката беше на пријателска база иначе ќе останеше без вректрата.

Иначе самарата беше трета специјала и без термостати.
Можда пријателот со вектрата си густирал.
Дојди да те пробам со мојава вектра а класа 2.0 200кс :icon_lol:
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
ima sitni meurcina i pena . ama nema znaci na mesawe ulje i voda toa mi e cudno. otidov kaj dvajca serviseri i dvajcata rekoa deka e dihtun no edniot rece prvo da probame so original kapace . vo momentov imam dve kapacina edno original so koe gi pumpa crevata, a so ne originalot crevata se vo red no ispusta golemo kolic. voda koga motorot e zagrean.
motorot raboti perfekno ima sila kompresija i tn.
ne znam dali da go otvarat motorot, a da ne e drugo vo prasanje
mercedes 220 cdi
Убо ти објасни Кано погоре.... И не се секирај, ништо посебно нема да му биди. Се гледа кај е оштетен диктонот кога ќе го извадат, деклата се рамни и толку. Фурај.

Инаку, кратко инфо за неупатените:
Имаше една течност (ја имаат дечките од Плимонт) се тура во ладилникот и се вози колата... ако има гасови (издувни) тогаш ја менува бојата на целата течност за ладење т.е. со сигурност можи да се кажи дека има мака со декла.

dali ke e ist motorot dali ke ima namalena snaga ili slicno po servisot, dali ke e siguren za dolg pat ???
п.с. Мерцедес е... ако пали, никаде нема да те остај. Имам роднина, Мерцедес Ц класа 220 обичен дизел (не CDI), му заглави менувачот во 4-та во Скопје... Од Скопје, дојде до Битола, од Битола ојде Струга, од Струга ојде Тетово и таму му го сменаа со друг. Помина околу 500 км.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
Можда пријателот со вектрата си густирал.
Дојди да те пробам со мојава вектра а класа 2.0 200кс :icon_lol:
Така е кога не се чита се.Важно е да се напишенешто само да се трола
 

Kajgana Shop

На врв Bottom