Искуства со N57N моторот на БМВ? Во прашање е Х5 3.0 дизел од 2015та година.
Знам дека БМВ имаа една серија проблематични мотори, па истражувам се што можам да дознаам за нив
Nemam nekoe licno iskustvo so M57 i N57 motorite i ne me interesirale ovie so 6 cilindri, (iako se veli deka BMW mora da ima 6 cilindri
no spored dosta cueni iskustva M57 e poizdrzliv od N57. Od druga strana pak nema smisla baranje na M57 vo ova vreme, toj bi bil 15+ godini star. Vprocem i so skoro site motori e taka, porano bea poizdrzlivi no teski, glomazni i pogolema potrosuvacka. N57 seuste imaat problemi so lancinjata, toj problem zapocna so prvite N47 i N57 od 2007, pa od 2009 e namalen, pa od 2011 uste namalen, pa ... i vo 2015 e veke dosta pomal, a se provlekuva se do novata G-serija 2019-2020. Sepak toa neka ne te plasi posebno, sekoj (sredno) iskusen majstor moze da gi cue koga ke pocnat da idat off. N47 bea uste polosi so ovoj problem, osobeno postarite serii. Pa i pokraj site moi soznanija, pred edna nedela si kupiv 320-ka 2013-ta so N47
. So prethodnata kola koja uste ja vozam so M47 pominav 300.000+ bez nikakov seriozen problem-alternator i sl. ne se smeta.
Vsusnost, spored mislenja na mnogumina, ne bese tolku problemot vo konstrukcijata na N motorite kolku vo fabrickata preporaka za menuvanje ulje na 30.000. Se znae, uljeto se menja na 10-12.000 km, bez ogled kolku e LL i kvalitetno.
Drugi pocesti problemi kaj N motorite se swirl flaps odn. leptirite vo usisot, koi slicno kako i DPF i EGR-ot, se vadat i zatvoraat otvorite, potoa bara menuvanje na uljniot separator na poklopecot na glavata (40-50 E), a cesto znae da pravi problem hladnjakot na EGR-ot, odnosno od negoviot spoj protekuva na vreli delovi sto znae da bide i opasno. I ostanati slicni raboti kako kaj site dizeli, no vo prosek so pomala zacestenost od drugite.
Se na se, dobro pregledaj go sega i zameni toa sto e potrebno i dotraeno, potoa redovno odrzuvanje bez kompromisi vo kvalitetot na tecnostite i nekoi bitni delovi, i ke go vozis mnoogu nad 300.000.